2/21/2016

RAKYT - Stálé zdraví

Hezký den milé čtenářky♥

každá jistě víme, že na krásu má vliv hned několik faktorů jako je zdraví, spánek, veselý duch a spoustu a spoustu ostatních faktorů, které máme někdy tendenci přehlížet. Proto dnes bude článek o tom, jak dodat tělu vitamíny ve výborné a chutné formě.
Řeč tedy bude o firmě RAKYT, která vyrábí své produkty nejen z rakytníků jak napovídá i název, ale najdete zde i lahůdky z brusinek, borůvek a jiných.

Ač mám tuto firmu ve svém okolí, tak jsem s ní přišla poprvé, když jsem psala diplomovou práci o podnikání na venkově a podruhé jsem měla tu čest na vánočních trzích, kde jsme si s rodinou koupili 100 % šťávu z rakytníku.

A pak se to nějak rozjelo ;) rodičům jsme koupili balíček k Vánocům spolu se ségřiným přítelem a přihodili jsme ještě víno z rakytníků a další zásilka byla na Valentýna, kde jsme jim také vybrali další novinky.
Moc se mi líbí obaly, do kterých jsou všechny dobroty dávány. Firemní etiketa na lahvičkách a skleničkách je vkusná a decentní, každý hned ví oč jde. Navíc je použito sklo, což miluji hlavně v této době "plastové". Kolem Vánoc mají i na webu balíčky, kterými můžete podarovat své okolí. Navíc pokud se rozhodnete darovat víno, tak si ho můžete zakoupit v dárkovém balení se dvěma skleničkami a svíčkami.

Líbí se mi i to, že firma rozšiřuje stále své portfolio a snaží se nabídnout zákazníkovi stále něco nového přes rakytník až po chmelové lízátko.

...... No a teď už tedy rovnou ke konkrétním výrobkům.

Rakytník 100 % šťáva s dužinou

Předem mohu říci, že nejoblíbenější je u nás doma tato rakytníková šťáva. Byla také naším prvním produktem z celého portfolia firmy a právě šťáva nás zlákala ke zkoušení dalších a dalších.

Doma přidáváme šťávu do čaje následovně: mamča nám udělá zelený čaj a když trošku vychladne přidá lžičku této šťávy a lžičku medu. Opravdu počkejte až čaj vychladne, aby jste si nezničili všechny vitamíny. Navíc Vám šťáva dodá i potřebný vitamin C a spoustu jiných vitaminů.

Tuto šťávu už máme jako třetí balení a není konečné to určitě. Navíc se nebojte doma se vaří čaj pro pět osob a lahvička vydrží i tak dlouho ;)


Brusinka 100 % šťáva s dužinou 


Tuto šťávu jsme rodičům právě koupili na Valentýna, kdy jsem jim chtěli dát něco co není jen z rakytníků. Zatím ji vyzkoušenou nemáme, protože nechceme načínat vše najednou, ale už se moc těším až jedna lžička brusinky poputuje do mého čaje.

Ovocné víno Rakytník a šípek 


Jak jsem již psala výše, tak k Vánocům ještě rodiče k balíčku dostali víno. Vidíte, že obsah alkoholu je 16,7 % a spíše než víno je to likér. To ale není na škodu. Chuť je lahodná a když si přivoníte, tak necítíte pachuť alkoholu, ale krásnou svěží ovocnou vůni. Víno je dle rodičů velmi chutné s trošku hustší konzistencí a opravdu zahřeje .... a léčí ;) 


A tady vidíme Valentýnské pokračování .....

Brusinka ovocný přípravek 

 Tato brusinka, jak nám v obchůdku poradili, je vhodná ke svíčkové, kterou já osobně zbožňuji a mamča už ji chystá. My jsme koupili prostřední balení, protože ještě existuje menší a větší gramáž. Stále hledáme brusinky ke svíčkové, které budou chutné a celý pokrm dochutí a dodají mu svěžest, takže na svíčkou s brusinkami se těším.

Brusinka s kořením dresink 

Opět jsme zde dali na radu obsluhy krámku a opět to byla trefa do černého. V práci jsem si udělali oběd ve stylu sýru na grilu a k tomu jsme servírovali tento dresink a můžu Vám říci LAHODA. K sýrům se brusinka s chilli, zázvorem a pepřem výborně hodila. Je to výborná kombinace sladkého a pálivého.

Rakytník na horký nápoj 

Jak můžete vidět, tak tento horký nápoj má na rozdíl od 100 % šťávy s dužinou i kousky rakytníků, takže to budete mít jako "kousací" čaj, který byl v minulosti oblíbený. Zde už je rakytník oslazený, takže nemusíte přidávat med. I když já osobně šťávy kupuji spíše 100 % a přidávám med, který je prostě lepší než cukr, ale tady to nevadí, protože změna je život.
¨

Rakytník v medu 

Tak tato sklenička zalije blahem každého milovníka jogurtů, protože mamča nás rozmazluje a dělá nám třem domácí jogurt s musli a někdy přidá domácí nakládané jahůkdy, někdy mango a někdy nám snídani osladí tímto rakytníkem v medu. Toto opravdu doporučuji a stačí maličko, protože sladivost je opravdu dostačující. Navíc ta zlatavá barva .... mňam
Příznivé účinky mohu potvrdit. Celou zimu pijeme čaje se zázvorem téměř každý večer a co jsem objevilo tento obchůdek, tak i tyto čaje na našem stole každý den nechybí a nemoci se nám (ťuk ťuk) vyhýbají ;)

Co bych asi změnila je ve složení položka fruktóza, která se vyskytuje téměř ve všech potravinářských výrobcích a není zrovna doporučovanou přísadou.

Já osobně jsem čajoholik, kávu mohu, to ano, ale lehce se s ní přepiji, ale čaje ZELENÉ s různými příchutěmi prostě miluji a rakytník mi věřte má výbornou chuť. Pokud Vás článek zaujal mrkněte na stránky firmy RAKYT a pak mi dejte vědět jak Vám chutná.

3 comments:

  1. Hmm..vypada to vse uzasne.. ;)
    www.bigredevil.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Hmm..vypada to vse uzasne.. ;)
    www.bigredevil.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mas pravdu a je to vse lahodne a zeleny caj hned dostane novou prichut ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)