2/07/2016

Uma cosmetics Matt LipGloss

Krásný večer milé čtenářky,

opět tu pro vás mám článek ze škatulky dekorativní kosmetiky a dnes se podíváme na MATT LIPGLOSS od Uma cosmetics.
MATT LIPGLOSS je k dostání v TETA drogerii ve stojanech dekorativní kosmetiky UMA a obsahuje 8 ml. Cena se pohybuje okolo 60 Kč.

Tento krásný lesk na rty jsem dostala od své drahé ségrušky a jejího přítele pod vánoční stromeček.

Jsem nadšená opravdu a to velmi moc, když jsem balíček rozbalila oněměla jsem - přesně takový jsem si přeci přála. Jednou si ho Šari koupila a já ji ho tak trochu záviděla (v dobrém). Ale co se mi na ségrušce líbí??? Dává pozor a naslouchá a všímá si všeho co mě zaujalo. A proto jsem pod stromečkem dostala spousty věcí, o kterých jsem se v minulosti zmínila, že mi padly do oka, ale já si nekoupila, protože chci to co mám spotřebovat a trochu mít přehled o tom co mám. Ale u tohoto lesku jsem se spletla - ten nemám.
A teď před sebou mám krásný lesk na rty v krásném růžovém odstínu vanilla flash. Co se týče balení, tak tam nečekejte nic světoborného je to klasická tubička s typickým aplikátorem, na který jsme zvyklé například i u některých korektorů. Obsah tubičky je 8 ml.
Konzistence samotného lesku je taková atypická. Řekněme, že na mě budí dojem "suché" tekutiny, vím zní to poněkud podivně, ale ano. Produkt v tubičce je hustý, neteče a působí suchým dojmem. Nevýhodou může být, že po aplikaci mohou rty působit jako suché, ale ne do takové míry, aby mi to hodně vadilo - rty musí být opravdu hydratované před aplikací.
Pokud ho ale nanesete na rty promění se v jemnou hmotu, která nemastí. Je až s neuvěřením s jakým efektem a intenzitou tvoří matný finish. Maličkou nevýhodou může být, že se musí dávat na opravdu zhydratované rty a rty nesmějí být za žádnou cenu suché nebo mít na povrchu oschlou kůžičku, protože jinak jsou vidět tahy pomocí aplikátoru.

Odstín vanilla flash mi přirostl k srdci a moc se mi líbí je takový lehce "barbí" a navíc po vanilce i voní. Ta vůně je krásná a jemná a vždy mě baví aplikace lesku. I pigmentace je krásná a "barbí" barvička se nezapře.
Ale na matné produkty si holt musíme dávat větší pozor a to i u matných rtěnek. Co jsem ještě nezmínila je výdrž, která je úctyhodná. Lesk vydrží pití i lehce pár soust. Je jasné, že oběd s vámi nepřečká - pak ho je třeba poupravit. Ale i tak se mi zdá, že produkt by si u mnoho z vás mohl najít místečko ve vašem dekorativním koutku.

A jak jste na tom Vy? Zaujal Vás lesk nebo ne? :)

6 comments:

  1. Vypadá dobře, už jsem na něj parkrát koukala, ale nevěděla jsem, jestli ho vzít nebo ne, tak příště si ho asi koupím :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem rada ze jsem te inspirovala a doufam ze budes spokojena ;-)

      Delete
  2. Vypada pekne hlavne odstin je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Pěkný odstín, asi se po něm mrknu. Jinak hezké fotky holky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc, chceme, aby jsme Vám produkt přiblížily co nejblíže :) tato barvička je opravdu krásná a hodí se k většině líčení :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)