2/11/2016

Valentýnský outfit na dva způsoby

Moc Vás zdravím♥

dneska Vám chci ukázat dvě variace na valentýnský outfit. Základem se nám stane nádherná řasená sukně, které dominuje mašle. První outfit bude decentní a elegantní, ale ne nudný a druhý bude roztomilý a hravý.

Elegantní


Bílá košile, která má šikovný střih a bude krásně sedět k té nádherné sukýnce, která mě hned na první pohled ohromila. Sukýnce dominuje krásná mašle, která je umístěna v horní části v opasku.

Vybrat vhodné lodičky k outfitu mi trvalo paradoxně nejdéle, stále jsem nevěděla a nemohla se rozhodnout jaké by se mi líbily a nakonec vyhrály semišové lodičky v černé barvě, které jsou ozdobeny mašličkou. Může to být volba na jistotu, ale na druhou stranu jsou krásně propracované a nejsou jen černé a hladké (i když v jednoduchosti je krása to bezpochyby).

Kabelku jsem chtěla zvolit jednoduchou a elegantní a našla jsem krásnou černou kabelku s geometrickými přímými rysy bez zbytečných rušivých prvků. Plusem jsou i nožičky, které jsou umístěny vespod kabelky a tak zamezíte mechanickému poškození dna.

Outfit jsem doplnila o krásné elegantní a přitom ne nudné náušnice v červené barvě. Tento druh náušnice je v poslední době populární hlavně v provedení s perličkami a zde máte možnost je nosit v krásné červené barvě. A protože chci tvořit elegantní outfit, tak se mi moc líbily, že jsou jemné, ale ne nudné.

Posledním prvkem je krásná soví brož. Nechtělo se mi dávat žádný šperk do výstřihu košile a tak jsem zvolila červenou brož, která je velmi zajímavá a nevšední. Celý outfit to ozvláštnilo a to se mi moc líbí.

Roztomilý 


V předešlém outfitu jsem použila košili, abych docílila elegantního vzhledu, ale tento outfit má být roztomiloučký a hravý a tak se k němu bude hodit krásné kočičí tričko. Líbí se mi, že představuje hravost a roztomilost, protože kočky v nás vždy evokují jistou jemnost.

Lodičky už nejsou černé, ale našla jsem krásné červeno-bílé lodičky, které celý outfit omladily a dodaly svěžest celkovému vzhledu.

Kabelka se vedla ve stejném duchu jako lodičky. Opět v sobě nese obě barvy je hladká, ničím nerušená se dvěma pevnými uchy. Opět disponuje nožičkami na dnu kabelky jako předešlá.

Nejvíce hravým prvkem jsou bezpochyby náušnice ve tvaru jahůdek, které jdou ruku v ruce s roztomilostí a hravostí.

Protože si myslím, že tento outfit bude nosit nějaká mladá dívka spíše než žena, tak jsem ještě dodala krásný mladiství náramek.

Jaký outfit se Vám líbí více? Já miluji elegantnost, ale zároveň i hravost a roztomilost druhého outfitu.

Užijte si Valentýn a zajděte si na večeři nebo do kina a celý den si užijte v rytmu romantiky.

4 comments:

  1. Ta sukně je božská! ♥ U obou outfitů se mi libí i kabelky včetně botiček. :)
    FASHION & BEAUTY

    ReplyDelete
  2. Páni sukně je opravdu nádherná :) a kočičí tričko vypadá také pěkně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta sukně nás taky moc zaujala, je taková elegantní, ale zároveň rozpustilá a tak se nám líbí na oba dva outfity :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)