3/03/2016

Dermacol Compact Powder s krajkovým reliéfem

Hezký den♥

každou z nás určitě trápí nějaké nedokonalosti s pletí, které je nutné překrýt korektorem či makeupem. Nesmíme zapomenout ani na pudr, kterým celé dílo zakončíme a zmatníme tak finish celého makeupu na tváři. Dnes Vám představím jednoho pomocníka, kterého jsem objevila docela nedávno a tím je Dermacol Compact Powder.
Dermacol Compact Powder je k dostání na oficiálních stránkách či v sítích drogérií Teta, DM a Rossmann. Je provedený v pěti barevných variacích a jeho cena se pohybuje za obsah 8g okolo 100 Kč.

Musím se přiznat, že "krajková řada, kterou vyrábí firma Dermacol se opravdu povedla. Před pár roky jsme si možná mohli přečíst recenzi na jejich duo tvářenku v odstínu 01 právě z této řady. Už několik měsíců jsem přemýšlela, že bych si pořídila právě i pudr a nakonec mě navnadila sleva 30% v drogérii Teta na celý sortiment Dermacolu. Proto jsem neváhala a pudr jsem si hned vzala.
Obal je možná to nejklasičtější, co v drogérii najdete. Je vyvedený v plastovém provedení akorát stejně co nepochválím stejně jako u tvářenky je opravdu nepraktické víčko, které se špatně "šroubuje" a proto se Vám může stát stejně jako párkrát mě, že produkt si porýpete nebo vysypete. Navíc se logo firmy na vrchním díle víčka strašně rychle omývá (a to upozorňuji, že se mi to stalo jen při běžném skladování doma ve stolku), což sice není smrtelná chyba, ale věřte mi, člověku to dokáže zkazit dojem z tak skvělého produktu.
zadní strana obalu
INCI

Konzistence pudru je opravdu hodně namletá, takže při použití (stejně jako u každého pudrového produktu) Vám doporučuji produkt ze štětce oklepat, jinak se Vám může stát, že z celého makeupu si vykouzlíte dojem mramorové přepudrované panenky. Jinak pudr nemá extra velkou a vtíravou parfemaci, takže si myslím, že potěší opravdu každého. Navíc jako plus firmě Dermacol připisuji i elegantní estetický prvek v podobě krajkového reliéfu. Sice se po pár použití zmizí, ale myslím si, že je to jedna z málo věcí, co někoho z Vás přemluví ke koupi (mě tedy určitě, u mě obal prodává). :)
Co se týče odstínu, já jsem si šla původně pro odstín 01, který jsem si myslela, že je nejsvětlejší, ale nakonec jsem si vzala odstín 02, protože jak to bývá, někdo zase přehodil pudry ve stojáncích a já jsem si to nezkontrolovala. Nakonec jsem ráda, protože odstín 02 je také světlý, ale spíše s podtónem do růžova, což je skvělé, protože jsem porcelánová bledulka právě s tímto odstínem. Takže nebuďte jako já a nesahejte automaticky po nejnižším čísle. 
Jinak se jeho aplikace nebojte, myslím si, že celkově krajková řada je určená nejen pro pokročilejší uživatele makeupu, ale i pro začátečníky, díky své konzistenci. 
krajkový reliéf - na této fotce není už tolik vidět, fotila jsem pudr po jednom použití
odstín 02 - swatch produktu

Na Pudru se mi líbí, že vytvoří po nanesení opravdu přirozený efekt a stačí ho nanést opravdu málo. Nezapomeňte (jak už jsem Vám psala výše), že díky tomu, že je jemně namletý, je potřeba produkt na štětci oklepat. Výdrž je taky optimální, vydrží šest hodin a poté začne pomalu slábnou a ztrácí svou matnost. Já jsem si ho opravdu po pár použití oblíbila a musím říci, že opravdu konkuruje Rimmelu Stay Matte pudru.

A co Vy? Používáte krajkovou řadu od Dermacol? :)

4 comments:

  1. Na tento pudr jsi me docela nalakala, vypada dobre.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Skvělý článek :) já teď používám Acnecover taky od Dermacolu a moc mi vyhovuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme za pochvalu ;) o tom jsem slyšela taktéž samou chválu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)