3/28/2016

Freedom Pro EyeBrow Kit

Hezké sváteční odpoledne♥

obočí je základ celého obličeje, dá se říci, že tvoří rám celé tváře, takže opravdu záleží na tom, jestli je dobře upravené či nikoliv. Musím se přiznat, že já jsem dlouho s obočím bojovala než jsem se naučila a našla dobrý způsob, který by se hodil k mému tvaru obličeje. Je to prostě cesta na dlouhou trať a je jen na Vás, jak se s tím vypořádáte. Dnes Vám představím svého nejnovějšího pomocníka a tím je Freedom Pro Eyebrow Kit.
Freedom kit na obočí seženete v Teta drogérii nebo na oficiálních stránkách Freedom. Je k dostání ve dvou barevných variací a obsah 5,8g stojí 120 Kč.

Jako vždy začnu u obalu produktu. Na první pohled se může zdát jednoduchý, ale chyba lávky. Je sice celoplastový, je ale vyrobený z pevného, černého lesklého plastu s nápisek loga firmy. Mě se ale líbí jeho důmyslné otevírání a zavírání. To se totiž těsně nedocvakne a tak se do produktu snáze dostanete a nemůže se Vám zároveň stát ani žádný drobný úraz. Takže za mě palec nahoru pro Freedom. Navíc sada obsahuje i malý štěteček a pinzetku, kterou ale nepoužívám, protože se mi s nimi nepříliš dobře manipuluje.
zadní strana a INCI produktu

Při otevření na Vás vykouknout čtyři stíny. Tři z nich jsou klasické, jemněji namleté a poslední, čtvrtý a zároveň ten nejsvětlejší je vosk. Konzistence je tedy různorodá. Mě se osobně líbí, že stíny nepráší a tak se s nimi dobře manipuluje a nestěžují tak celkové líčení.
součástí balení je malá pinzeta a plochý štěteček - kit jako dělaný na cestování

Já jsem si vybrala kit, tedy v odstínu Light - Medium, což je podle mě ideální sestava vhodná pro tmavší blondýnky až střední hnědovlásky. Dvě ze zvolených barev v kitu jsou s podtónem do studena, za co jsem opravdu vděčná, protože se v drogérii jen tak nevidí studenější odstíny a podtóny.
swatch produktu
Pigmentace ale na tom tak už dobře není. Chápu, vosk nemusí být pigmentovaný, ten je jen lehce mastný až tělově průsvitný, ale já teď mluvím o prvních dvou nejsvětlejších stínech. Ty se musí opravdu vrstvit, aby byl znát výsledek. Jelikož já mám opravdu řídké obočí a navíc světlé vlasy, protože mi ještě odrůstají vlasy, první dva stíny používám nejvíce a to v ombré přechodech. Proto na konci obočí musím použít trochu toho nejtmavšího posledního stínu, abych dokončila celkové líčení této partie. Nezapomeňte před samotných nánosem stínu použít vosk, aby stíny lépe držely a neopadávaly Vám na celkový makeup.
Celkově bych tento kit na obočí hodnotila jako průměr. Freedom mě překvapil úžasným zpracováním obalu, které vede nad klasikou drogérkové kvality a i zvolenými stíny, které jsou svým podtónem do studena, takže budou skvělé pro bledulky. Jediné, na čem by mohl Freedo, trochu zapracovat je pigmentace světlých stínů. Ale na druhou stranu, po navrstvení získáte krásné, přirozené obočí, které s Vaším líčením krásně splyne a vyplní mezery, které chybí na obočí.

A co Vy? Čím si nejraději upravujete obočí? :)

8 comments:

  1. Já si obočí upravuji pouze touto paletkou, ale mám ji v jiném odstínu a jsem spokojená.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem s ní taky spokojená, možná by jen ty světlejší odstíny mohly být více pigmentované :)

      Delete
  2. Já si obocí neupravuji nijak, protože ho mám od přírody celkem tmavé :) Ale už jsem nad nějakou takovou paletkou uvazovala :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Já používám paletku a tužku od Avonu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu jsem taktéž používala a není špatná :)

      Delete
  4. Já na obočí používám paletky od E-style :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak na ty jsem slyšela samou chválu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)