3/06/2016

Happy March Wishlist 2016

Hezký den, krásky♥

je to neuvěřitelné, jak to utíká, ale začíná nám už třetí měsíc v roce. Ještě před nedávnem jsme se připravovaly na Vánoce a Silvestr a nyní už zdobíme svojí domácnost pomalu ale jistě jarními motivy a těšíme se na Velikonoce a svátky s nimi spojené. Abych se popravdě přiznala, tento svátek moc v oblibě nemám, možná je to spojené tím neblahým práskáním pomlázek. Ale jaro v oblibě mám určitě. Země se probouzí k novému roku a vše pomalu pučí a žije a rozkvétá. I když se to možná nezná a připadá nám, že půda a květiny ještě spí, věřím tomu, že se příroda ještě vzpamatovává s těch výkyvů počasí, kterým byla vystavěna :)

Dnes mám pro Vás tedy článek, jak jste si mohly možná přečíst, tak trochu odpočinkový. Jelikož se nám přehoupl další měsíc, připravila jsem si pro Vás další wishlist, abych se s Vámi podělila o to, co mě poslední dobou zaujalo a čím bych si chtěla navodit správnou jarní náladu a atmosféru. A nebojte se - bude pořádně barevný, protože jaro je o barvách a o pořádné veselé atmosféře!


1 Pieces Volka černá kabelka s kovovými detaily - přednedávnem jsem na tuto úžasnou kabelku narazila na internetovém e-shopu zoot.cz a od té doby jí nemůžu spustit z hlavy. Je sice černá a možná se někomu z Vás k jaru moc nehodí, ale pro mě bude dokonalou volbou k barevnému oblečení, které tak trochu uzemní a zkrotí. Je větší, takže se do ní bude vejít i A4 (pro mě nezbytnost, ještě studuju). Naleznete jí teď ve slevě práve na zoot a stojí 879 Kč.

2 Wakey Wakey modrý cestovní hrnek - jarní sluneční dny jsou určitě důvodem k cestování a poznávání nových krajů. A jestli by se někomu ze záhadných důvod nechtělo, určitě je dobré si vzít sebou k zlepšení nálady něco veselého. Mě zaujal tento krásný, povzbudivý hrnek také ze zoot.cz. Za tuto krásu si budete ale muset připlatit. Stojí 229 Kč.

3 Bomb svíčka, Blue Daisy - možná jste si mohly všimnout, že dnešní wishlit ladím tak trochu do světlé fialové. A to jednoznačně proto, že levandule pro mě vždy jednoznačně představovaly jaro. Mě zaujala tato svíčka od Bomb cosmetics, která přímo volá po jaru i díky svému názvu. Za tuto dvoubarevnou svíčku se srdíčky zaplatíte 199 Kč.

4 W7 cosmetics houbička na makeup - houbiček na makeup není nikdy dost! Já o tom vím své, nanášení makeupu si nedokážu už jinak představit a blendery prostě patří k mému životu! Hrozně se mi líbí tato, od W7, protože má netypický tvar do přesýpacích hodin a dostanete se s ní všude. Je k dostání na galaxii přání a stojí 89 Kč.

5 Gosh paletka, 001 To Enjoy in New York - vyvolejte jaro i svým barevným líčením. A zkuste k němu přizvat i tuto úžasnou paletku od Gosh plnou nejen fialových odstínů. Věřím, že s ní jde vykouzlit mnoho líčení jak na párty, tak i na každodenní příležitosti. Tuto krásku můžete sehnat v sítě parfumérií Fann za 261 Kč. 

A co Vy? S čím si hodláte udělat radost na první jarní dny? :)

6 comments:

  1. super napsané, krásně se to čte ! :-)) už se těším až si koupim tenisky na jaro které mam dlouho vyhlídlé :-D

    mrkni na muj blog o modelingu
    http://bephmodel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee pak dej vědět, jaké to jsou, taky miluju tenisky♥

      Delete
  2. Na paletku Gosh jsem se taky dívala a docela uvažuji že si ji objednám..

    ReplyDelete
  3. Houbičku na makeup mám také a je skvělá, používám jí denně.. Akorát nemám od značky W7, ale od BrushArt :-)

    Nela Agáta z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem taky měla od BrushArt a je to zatím ta nejlepší houbička, jakou jsem kdy měla :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)