3/01/2016

IKEA novinky jaro 2016

Krásný den♥

dnes tu pro Vás mám inspiraci z IKEA. Pro mě je to nemoc :D vždy, když tam přijdu, tak tam něco NUTNĚ potřebuju ;) Tak a teď už přímo k tomu, co v IKEA najdete.

Teď Vám zde ukážu co mě zaujalo nejvíce, i když vybrat jen několik snímků dalo fušku ;)
Už dlouho pokukuji po tomto lustru a líbí se mi, jak lze polohovat (rozevřít a přinést více světla do místnosti nebo zaklapnout, jako tomu je zde).
Zvláštností tohoto stolečku je, že vrchní díl lze použít zvlášť jako podnos a nebo umístit na konstrukci, která má zarážky a tak vám podnos nesklouzne.
Jak důmyslně můžete ozářit interiér a dekorovat ho podle sezóny nebo ročního období.
V jednoduchosti je krása. Stačí neutrální interiér doplnit výraznějším prvkem jako zde nápisem ART.
Holčičí barvičky a romantika v akci.
Krásný neutrální interiér hodící se i na zimní sídlo.
Kdo miluje námořnický?
Krásný koutek pro mladé chlapce ;)
Knihovna už nebude obyčejným místem polic a knih. Kde ta IKEA stále bere ty nápady ;) ??
Krásný koutek pro holky a slečny ;) Kdo by nechtěl??
Krásná kuchyň, která je doplněna nespočty doplňků a ukazuje nám, že ubrousek není pouze pro udržení čistoty.
Barevný interiér oznamující, že se blíží jaro - konečně. Podle mě by se tento design hodil do školek.
Krásný pokoj, který bych uvítala například v hotelovém pokoji ;)
Vždy žasnu nad těmi polštáři a jejich množstvím.
Kéž bych jednou také měla vanu, která není zapuštěná, ale je volně v prostoru.
Ach ..... vytoužená šatna? Jednou musí být moje ;)
Ráj plyšáků ;)
Mráček se mi už směje z postele ;)
Brocoli, kterou dlabe Šaruška ;)
I děti tu mají svůj ráj.
A IKEA myslí už i na maškarní ;) palec nahoru ;)
Ty cupcakes jsou k nakousnutí.
Bože zase ty pastelové barvy. Kdo má stále odolávat touze vše nastrkat do té magické žluté tašky??? Mně to moc nejde :( :D
Něco pro zamilované....
Ségřina láska jsou tyto hodiny na stěnu ve velkém rozměru.
To není obyčejný obraz. On je plastický ;) a moc krásný ;)
Hlásím se, že tento skvost už doma mám nějaký rok ;) a kdo je dalším hrdým majitelem této krásné ikony?
A toto retro je také správnou volbou.
Na tomto talíři je prostě něco magického ;)

Já tak miluji každou cestu, kterou podnikneme do IKEA. Krásná inspirace, výborné pohoštění, ale něco za něco ;) moje peněženka to vždy odnese ;) Už brzy Vám ukážu co jsem si odnesla ;)

A jak jste na tom Vy? Co posledního máte z IKEA ;)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)