3/08/2016

Jarní nákupy v IKEA

Krásný den ♥

dnes pokračuji v článku o IKEA, který jsem postovala nedávno. Tentokrát půjde o to, co jsem si pořídila v IKEA a čemu jsem nemohla odolat. :)
Každý z nás ví jaké pokušení je pro nás IKEA. A i já jsem člověk a nejsem schopná jistým věcem odolat.

V sekci "papírnictví" nebo spíše balení dárečků jsem objevila sady tří krásných papírových krabiček, které vypadají prostě skvostně. Připomínají mi krabice na klobouky a jsou prostě úžasné. Barvičky jsou krásně promyšlené a hnědá barva se krásně doplňuje s béžovým tónem a celé je to krásně rozjasněno zelenou.

Ke krabičkám jsem si ještě přikoupila vějířky, které dodají krabičkám ještě více na atraktivnosti a barevně k sobě ladí. Přiznám se, že tuto sadu jsem si koupila já, ségruška i mamča, která ještě přihodila krabičky v hranatém provedení. Krabičky jsou krásně lesklé a provedení je na jedničku. Dál je nepošlu, protože jsou moc krásné a já jim propadla, takže mi slouží na stole jako dekorace. Můžete je na svém stolu použít na kancelářské sponky nebo na podobné věci a to se hodí na vždy ;)
Dalším super kancelářským úlovkem je vkusný bloček v žluté barvě s bublinkou uvnitř, který bude dělat vaše vzkazy ještě nápaditější. Tyto věci můžete v IKEA pořídit za výhodné ceny, ale nezapomeňte se podívat i po nové kolekci, protože je to úžasné.

Ale z čeho mám největší radost??? Ze skleniček, kterých jsem si koupila 6 ks do "výbavičky" a ségra samozřejmě nebyla pozadu a má sadu taky. Skleničky mají i v menším provedení, ale já zvolila ty větší, protože jsou tak krásné. Už jsem po nich koukala dlouho, ale "co kdyby je přestala IKEA prodávat?" takže je doma už mám v bezpečí ;) A to není zdaleka jediná věc, která čeká na moje nové bydlení z IKEA.

Mamča si s taťkou koupili dvě krásné tapety nebo spíše polepy na zeď. Potřebovaly rozveselit dvojitý roh v jídelně a tyto ptáčci byly volbou do černého. A mohu Vám říci, že jich v balení bylo mnoho.
Mamka potřebovala rozveselit komodu a tak si přikoupila ještě dva látkové boxy. První zelinkavý a druhý krásně žlutý a na jaro se oba hodí dokonale.
Dalším úžasným úlovkem je tato papírová krabice na magnet. Z venku má černobílý vzor a vy si ji tak můžete podle svého gusta i vybarvit, což se jistě bude líbit dětem. Uvnitř je krásně modrá. Navíc ji krásně složíte a rozložíte díky magnetům.
Tak a to je všechno. Ještě uvažuji o servírovacím servisu v jarních barvách, ale nevím nevím .... je to ještě ve hvězdách ;)
Koupit či nekoupit? :)

A jak jste na tom Vy? Co jste si naposledy pořídili v IKEA? :)

4 comments:

  1. Páni, ty ptáčci jsou vážně úžasný! :)
    Já mám v plánu se tam někdy stavit, tak uvidíme. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
    Replies
    1. To opravdu jsou a cena byla výborná za tolik archů a polepů v balení ;) určitě si něco vybereš ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)