3/31/2016

Moje sbírka štětců

Krásný den krásky♥

dnes Vám chci ukázat své štětce, které jsou i pro Vás lehce dostupné a nejsou vůbec špatné :)

For Your Beauty štětec na pudr
Tento štětec je jedním slovem fluffy ;) a to Vám nelžu. Strašně dlouho jsem hledala štětec na pudr, který by byl hustý, načechraný a jemný - a našla jsem ho. Navíc jeho výhodou je cena, která nebyla nijak závratná. Štětec vlastním už dlouhou dobu a při jeho mytí mi nevypadl ani chlup a násadka nemá tendenci odlepovat se. S klidným srdcem Vám ho mohu doporučit. Hodí se krásně pro začínající, ale i pro ty z Vás, co se líčíte už nějaký čas.


Essence štětec na pudr 

Tento štětec je tuším na nanášení pudru, ale nějak mi to k němu nejde. jak můžete vidět na druhém obrázku, tak je viditelně placatý. Dle mého názoru s ním můžete aplikovat bronzer nebo jemně rozjasňovač. Někdy mám období a používám ho prvním způsobem a někdy zase více druhým ;) Dala jsem ho sem, protože jsem ho dostala jako dárek, ale vím, že každému vyhovovat nemusí. Velkým kladem je, že není nijak hrubý a nepadají z něho opět štětiny.


For Your Beatuty štětec na pudr
Štetec, který je o poznání drobnější než předchozí od stejné značky. Je jemně placatý, ale zároveň buclatější než ten od essence (předchozí). Ale je krásně jemný a načechraný ve tvaru bambulky. Opět nemám žádné problémy s vypadáváním štětin při aplikaci nebo čištění. Tyto štětece od for your beauty jsou neskutečně husté a načechrané (samozřejmě nesrovnávám s těmi od Zoevy atd.).


Ebay štětec na blending očních stínů
Asi mnoho z nás už vyzkoušelo štětce z Ebay. I my to tak měly. A kupodivu jsem měly asi štěstí, protože ty čtyři kousky v sadě (spravedlivě jsme si je rozdělily :D) jsou vyhovující. Dlouhá rukojeť, delší štětiny, které napadají a zároveň hustota. Štětce jsou vhodné na blending, protože stín krásně rozmažou.


Real Techniques štětce na oční stíny
Následující štětce pocházejí ze sady, kterou jsme si pořídily před delší dobou. Štětce přišly krásně zabalené s pouzdrem na cestování. Zprvu jsem je v pouzdře i měla, protože slouží zároveň jako stojánek, ale když jsem je každý den vytahovala z pouzdra a zpět, tak bohužel nápis začal lézt dolů - což jsem nečekala u štětců této značky. Ségře došla sada OK, ale já měla u jednoho štětce nezastřižené štětiny - to mě dost zklamalo. Ale jinak jsem se všemi štětci spokojená a koupě nelituji. Štětiny nevylézají, je hebký a jemný. Mohu jen doporučit.



PetraLovelyHair B03 
Hledala jsem štětec vhodný na blending a tak jsem zkusila tento. Nějak nevím, ale čekala jsem více. Ale to neznamená, že jsem nespokojená. Štětec není tak objemný a hustý, ale vyznačuje se delšími štětinami. Používám ho hodně na stínování oblasti pod obočím a někdy i na blending. Na očním víčku je jemný a nedráždí. Opět mohu doporučit i z toho hlediska, že nevypadávají štětiny. Líbí se mi i vypálený nápis na rukojeti, který nezmizí ;)

A to je tak nějak vše. Nejsou to všechny mé štětce, ale jen ty co víceméně nejvíce používám. Nejraději mám ten první od for your Beauty. Samozřejmě chci časem štětce obměnit a pořídit si lepší, ale mimochodem mám jiné finanční priority a štětce musí chtě nechtě stranou :)

A Vy? Jaké štětce milujete? :)

4 comments:

  1. Pěkný článek i fotky :) ten první od For your beauty má sestra a je super, takže si ho asi taky pořídím :) jinak nejraději mám asi sadu štětců na oči od Ecotools :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc ;) to je opravdu milé a pochvaly si cením. Jak říkáš ten štětec já taky miluju ;)

      Delete
  2. Já mám štětce od Péti moc ráda, a od Real Techniques si plánuji koupit :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také mnohokrát děkuji za pochvalu ;) A jaké konkrétně si chceš pořídit?

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)