3/23/2016

In News leden a únor 2016 - Syoss, Dermacol, Astor, Avon, Maybelline, Yves Rocher...

Hezký den, krásky♥

ani nevíte, jak jsem se těšila, až zveřejním další video. Už je to měsíc, co jsem se s Vámi nepodělila o žádnou tvorbu, co se týče youtube. To je ale škoda, protože youtube je pro mě nejen koníčkem, ale i jedním z médií, kdy si s Vámi můžu popovídat a celkově s Vámi komunikovat.

Za tu dobu, co jsme se neviděli, se změnila docela hodně, Bohužel teď se věnuji hodně škole a tak jsem ráda, že na blog jsme dvě a tak se s Vámi o své články dělí hlavně Kačka. Dnešní video ale nebude o motivaci nebo o tom, jak se nezbláznit ze školy a státnic, ale těšit se můžete na spoustu novinek z rubriky In News. A bude to pořádná nálož, jelikož Vám ukážu vše, co jsem si pořídila za měsíc leden a únor.

Doufám, že si najdete čas zhlédnout nové video a přeji Vám pěknou zábavu! :)
FACEBOOK/INSTAGRAM

○kanál Terky: zde

PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Rival de Loop čistící pěna [Rossmann] 79 Kč
Rival de Loop bezmýdlový pleťový čistič pro normální až smíšenou pleť [Rossmann] 59 Kč
Garnier posilující odličovač očí 2in1 [Teta drogerie] 112 Kč
Balea gel na holení s borůvkami [dm drogerie] 69 Kč
Syoss Oleo Rich maska na vlasy [teta drogerie] 99 Kč
Syoss Beauty Elixir, 03 Absolute Oil [dm drogerie] 99 Kč
Syoss Supreme Selection Profesional Performance, maska na vlasy [teta drogerie] 120 Kč
Alpa Amica suchý šampón [makro] 35 Kč
Linteo Baby vlhčené ubrousky [makro] 38 Kč
Dermacol Body Makeup, Sand [teta drogerie] 75 Kč
Dermacol Compact Powder, 02 [teta drogerie] 90 Kč
Dermacol Eye Shadow Base [teta drogerie] 50 Kč
○Dermacol Matt Control korektor, 01 [teta drogerie] 70 Kč
Dermacol Wake&Makeup, 01 [teta drogerie] 329 Kč
Maybelline Brow Drama, Dark Blond [dm drogerie] 114 Kč
Astor Soft Sensation rtěnka, 502 Tender Cherry [teta drogerie] 39, 90 Kč
Maybelline Lash Sensational [dm drogerie] 199 Kč
Avon štětec na konturování [Avon] 99 Kč
Avon štětec na korektor [Avon] 59 Kč
For Your Beauty štětec na oční stíny [Rossmann] 39 Kč



CO MÁM NA SOBĚ
○líčení - Dermacol, Sephora, Essence, Miss Sporty, Maybelline, Avon, Freedom
○oblečení - bílé triko Adler, vestička New Yorker
 ○nehty - Gabriella Salvete Gel Enamel, 05

HUDBA
Continet Drift - Vulgaret

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
Olympus Pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

A co Vy? Jaký produkt jste si koupily Vy? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)