4/14/2016

Chřestová kešu polévka

Krásný den kočky♥

taky máte rádi chřest? Já ano. Musím se přiznat, že do této doby jsem ho znala pouze vařený s máslem, ale recept z portálu Vím, co jím, který miluji a sleduji mi ukázala jinou alternativu v přípravě chřestu.


Tak jdeme na to. Ingredience pro 2 porce 

  • 500 g chřestu
  • 50 g cibule
  • 10 g česneku
  • 5 g čerstvého zázvoru
  • 2 g soli
  • 2 g pepře
  • 1 g muškátového oříšku
  • 500 ml zeleninového vývaru
  • 20 g olivového oleje
  • 10 g citrónové šťávy
  • 62 g nesolených kešu oříšků (já měla arašídy)
Postup

Oříšky namočíme do vlažné vody. Potom jsem si vzala chřest, který jsem oloupala pomocí škrabky a nakrájela na menší kolečka. Dále jsem si nakrájela cibuli, česnek a zázvor opět na malé kousky, aby se všechny suroviny vařily stejnou dobu. Na tvarech si nemusíte dá moc záležet, protože vše budeme mixovat.

Do hrnce vložíme olej a orestujeme cibuli, česnek a zázvor. To chvíli restujeme a přidáme chřest, který restujeme společně ještě několik minut.

Potom přilijeme vývar a zhruba 10 minut ještě vaříme. Potom jsem vypnula plotýnku a přilila citrónovou šťávu, přidala sůl, pepř, muškátový oříšek a kešu oříšky. Polévku jsem rozmixovala mixerem a vytvořila tak krásný krém.

Můžu Vám říci, že mě krém velmi překvapil. Je to opravdu jiné a netradiční spojení zejména díky chuti chřestu, citrónu a oříškám. Vřele Vám všem doporučuji - VYZKOUŠEJTE TO ;)

Máte rádi chřest? Už jste ho zkoušeli? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)