4/17/2016

Goodbye únor - březen 2016

Hezký večer♥

možná jste si všimli, že poslední dobou moc nevydávám videa. Mám teď hrozně moc učení a čekají mě i státnice, které se bohužel nezadržitelně blíží a já jim neuniknu... každopádně nejpřednější pro mě je v tuto chvíli škola tak doufám, že to chápete a vydržíte na chvilku bez videí.

V dnešním videu Vám představím mé spotřebované produkty za měsíc únor - březen z rubriky GoodBye. Je toho opravdu hodně, protože díky zimě jsem mohla vyzkoušet mnoho nových produktů, které se staraly o mojí pokožku během chladných dnů.

Doufám, že se Vám bude video líbit a najdete si v něm alespoň jednoho oblíbence, který Vám bude vyhovovat :)

O ČEM MLUVÍM
Shopping Fever - informace o akci

PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
○L´oreal Elseve ExtraOrdinary Oil šampón [teta drogerie] 99 Kč
○AlpiFresh léčivá koupel s mandarinkou a mátou [makro] 37 Kč
○Syoss Keratin lak na vlasy [teta drogerie] 74 Kč
○Bione odličovací tonikum s Cannabis [teta drogerie] 69 Kč
○L´oreal Elseve Full Repair balzám [dm drogerie] 89 Kč
○Nivea sprchový gel lemongrass&oil [dm drogerie] 51 Kč
○L´oreal Studio Line Hot Liss [teta drogerie] 86 Kč
○SuperMax gel na holení s aloe vera [makro] 48 Kč
Balea sprchový gel vanilka a kokos [dm drogerie] součástí adventního kalendáře
Balea sprchový gel limetka a aloe vera [dm drogerie] součástí adventního kalendáře
○Biosil Plus, tabletky na růst vlasů [moje lékárna] 60 Kč
Balea šampón vanilka a mandlový olej [dm drogerie] součástí adventního kalendáře
○Montagne Jeunesse Moisture Miracle maska na vlasy [Albert] 45 Kč
○L´oreal Elseve Full Repair šampón na vlasy [dm drogerie] 78 Kč
○Nivea Firming tělové zpevňující mléko [dm drogerie] 197 Kč
○ Balea gel na holení, Sweet Mandarin [dm drogerie] 59 Kč
Balea regenerační šampón [dm drogerie] součástí adventního kalendáře


CO MÁM NA SOBĚ
○líčení - Dermacol, Yves Rocher, Essence, Maybelline, Avon, Freedom
○oblečení - červená košile New Yorker

HUDBA
The 126ers - Water Lily

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
Olympus Pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

2 comments:

  1. V Reserved jsem byla včera a bohužel jsem nic nekoupila
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, já jsem tam se ségrou ukořistila super kousky, určitě natočíme video :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)