4/24/2016

Schwarzkopf Schauma - vitalizační šampon se silou rakytníku pro unavené vlasy bez života

Krásný den kočky,

dnes Vám chci ukázat něco, z čeho jsem nadšená. Je to šampon od Schwarzkopf Schauma rakytník.

Schawarzkopf Schauma s rakytníkem lze zakoupit například v drogérii Teta. Cena za obsah 250ml je něco okolo 49 Kč.

Každý to má jinak co se týče šamponů. Každý má jiné vlasy a každý požaduje rozdílné výsledky. Já například mám vlasy nebarvené, když pominu jedno barvení na blonďatou a byly časy kdy jsem si jednou za rok nechala udělat světlé melíry, ale nyní mi vlasy odrůstají a nebarvím je dál.

Moje vlasy jsou vlnité, dlouhé a nevysušené. Mým problémem bývá, že trpím na mastnější vlasy u kořínků, hlavně v pošmourném počasí nebo při fyzické zátěži. Na pár výjimek o víkendu si vlasy chtě nechtě musím mýt každý den. A to mi zůstalo i při aplikaci tohoto šamponu s rakytníkem, ale výsledky jsou lepší.
Takže co mé vlasy potřebují?? Obecně šampony na lesk, vitalitu a normální vlasy. Vlasy nezatěžuji revitalizačními šampony a šampony na bázi olejů.

Takže tento šampon je pro mě jako zrozený. Už ho používám pár týdnů a jsem s ním velice spokojená. Do testování jsem zapojila i svou mamku, která má vlasy se stejnou charakteristikou jen krátké.

Obě jsme velmi mile překvapené. Vlasy po šamponu neuvěřitelně krásně voní a vůně je cítit i ráno a přes den, což miluji, většinou mi vůně nezůstane ve vlasech tak dlouho. Vlasy jsou lesklé a působí velice zdravě. Své vlasy mám od kořínků hebké, svěží a nejsou zplihlé. Když si o víkendu nemyji hlavu každý dne, tak se mi vlasy sice trochu zmastí, ale ne do takové míry jako u ostatních produktů.
popis od výrobce
INCI složení
Je to třeba paradoxní, ale když je větrné počasí, tak trpí má pokožka hlavy na vysušování a lupy. V tomto případě sahám po šamponu od schaumy, ale na lupy, který je taktéž zázračný. Celkově jsem si schaumu v posledních měsících oblíbila. Dříve jsem prahla po Garnier, Syoss a jiných a schaumu jsem nějak zatracovala, ale to byla chyba. Dejte na mě a zkuste tento šampon, který vás jistě nezklame.

Už jste tento šampón zkoušeli? A jaký šampón je Váš nejoblíbenější? :)

2 comments:

  1. Schauma ma dobre sampony.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu, však jsme si udělaly jak se patří zásobu ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)