4/10/2016

Wishlist April 2016 - Neutral Inspiration

Hezký den, Vám přeji♥

dnes Vám opět přináším svých pět tipů v jednom na aktuální měsíc a tím je jako vždy nový Wishlist, který je tentokrát laděný tak trochu do neutrálních barev s kapkou červené. Já jako příznivec pastelových tyrkysových a růžových barev jsem si v poslední době opravdu moc oblíbila barvy, které se dají mezi sebou kombinovat opravdu se vším - a to hnědou, karamelovou, černou a bílou. Víc nic. Možná to zní divně, když venku vše vykvétá a křičí barvami a já si vyjdu ven v černé či šedé ale je to tak a já se tak cítím nejlépe.
Proto Vám dnes přináším pár tipů, jak být sice nenápadní, ale přesto zajímaví. :)

1 Bonami kelímek na expresso Madame Froisses - no není tento hrníček roztomilý? Je úžasný a stvořený pro malé, ale silné expresso, které je jako stvořené pro ranní vzpruhu. Zakoupíte ho na bonami.cz a jeho cena se pohybuje okolo 259 Kč.

2 Essie lak na nehty, Below The Belt - na začátku druhého čtvrtletí roku, tedy vždy v tomto období miluju bílé laky, které jsou neutrální, ale přeci jen něčím zajímavé! Vašemu outfitu dodají elegantnost, ale i trochu strohosti, která neuškodí žádnému kousku oblečení. Úplně ho vidím k nějakému Navy jarnímu outfitu, nemyslíte? Tento od Essie naleznete na stránce mailclub.cz za 295 Kč.

3 Bomb svíčka, čokoláda a pomeranč - někomu by se možná mohlo zdát, že pomeranč a čokoláda se hodí spíše pro zimní období, zejmna na Vánoce, kdy vše voní cukrovím, já si ale tuto vůni spojuji s první smetanovou točeno zmrzlinou, kterou letos ochutnám. Úplně už cítím její vůni, do které se ponořím. A jelikož sladké nemůžu, chci si alespoň přičichnout ke sladkému potěšení v této variantě. Navíc je svíčka opravdu krásně provedená a při otevření víčka na Vás čekají sladká srdíčka. Našla jsem jí na dekorativka.cz a její cena činí 199 Kč.

4 Avon True Colour Matte, Ruby Kiss - rudá nikdy neurazí a to především ne na jaře! Zkuste si troufnout do nějaké světlejší, neonkové barvičky, protože sluníčko už pomalu začíná svítit a my mu už chceme jít přeci naproti. Zkuste to třeba s touto úžasnou matnou rtěnkou od Avon, která je podle mě vhodná pro každý typ Vaší osobnosti a určitě s ní nebudete tolik nápadná, jak si myslíte. Je k dostání jak na oficiálních stránkách či v aktuální kampani v katalogu a její cena je 99 Kč.

5 Lindex kabelka - už strašně moc dlouho sháním opravdu obrovskou kabelku, do které by se mi vešla láhev s vodou, taška s makeupem, učení, svačina... no prostě všechno. A zhruba tak před týdnem jsem narazila na tuto fantastickou kabelku v kamenné prodejně Lindex, do které jsem se byla jen tak podívat. Má ale pro mě jen jednu vadu a to docela velkou - je světle hnědá a mě by se spíše hodila černá. Líbí se mi na ní, že nemá stříbrné ani zlaté detaily a tak se bude hodit opravdu ke všemu. Navíc je opravdu obří. Jestli se Vám líbí v této barevné variantě, seženete jí nejen v kamenných prodejnách, ale i na oficiálním e-shopu lindex.com za 999 Kč.

A co Vy? Už jste našli svojí ideální kabelku? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)