5/20/2016

Ellie pečující masky

Ahoj♥

dnes se podívám na zoubek pleťovým maskám od Ellie, které mají zajistit krásnou a hydratovanou pokožku, na kterou bude radost se podívat a radost ji pohladit ;). Tak jdeme na to.
Každá maska je rozdělena na dvě dávky a k dostání je v těchto skladných pytlíčkách. Můžu říci, že dostat celý produkt z kapsičky nebyl žádný problém. Dvě dávky od každého druhu byly přímo ideální balení, protože jsme si masky vyzkoušely obě. 

Ellie Hydrating Mask
Tuto masku jsme zkoušely jako první z celé trojice a sáhla jsem po ni, protože jsem cítila neuvěřitelnou potřebu, že s pokožkou obličeje musím už něco udělat, aby se mi hydratovala.
Před nanesením masky jsem si pokožku obličeje vyčistila gelem od Rival de Loop. Jak můžete vidět na obrázku výše, tak maska nebyla tekutá, ale měla spíše hustší konzistenci. Aplikace byla velmi příjemná a po nanesení mě pokožka vůbec nepálila, nečervenala a celkově jsem nezaznamenala žádnou nežádoucí reakci.

Obecně jsem si čas, po který jsem měla masku na sobě velmi užívala a brala jsem to jako velký relax ;). Po uplynutí předepsaného času jsem si masku bohužel musela smýt ;) ;), ale velká část se mi krásně vstřebala do pokožky obličeje. Po smytí jsem měla pokožku pevnou a pružnou.
Ellie Hydrating Mask INCI

Ellie Nourishing Mask
Když jsme si ji kupovaly, tak ve mně evokovala pocit, že mi pleť velmi vyživí a pomůže mi ji hydratovat, protože poslední dobou trpím na ultra ultra suchou pleť - takovou jsem ještě já ani ségra neměly. Je to asi do jisté míry dáno tím, že nějaký čas jsme vystaveny stresu a tlaku.

Takže jsem se moc těšila na to až ji na sebe nanesu. Masku jsem aplikovala na pokožku obličeje, kterou jsem předtím vyčistila pomocí čistícího gelu Rival de Loop. Zhruba asi 30 vteřin jsem cítila pálení v oblasti kolem rtů a nosu, ale to hned zmizelo a dostavil se krásný pocit hydratované pokožky obličeje.
Co se týče konzistence, tak oproti "modré" hydratační masce byla tato podstatně tekutější, ale ne vodová. Když jsem ji dala na hřbet ruky, tak se lehce roztekla, ale neměla tendenci stéci mi z ruky. Navíc se krásně nanášela na pokožku obličeje a tam mi také neztékala.

Masku jsem na sobě měla o maličko déle než píše výrobce, ale asi tak o 5 minut, protože jsem vařila a zapomněla jsem ;) Můžu Vám říci, že asi 80 - 90 % masky se krásně vstřebalo do pokožky obličeje. Opravdu  jsem cítila pocit hydratace a na omak byly pleť pružná a vláčná. Necítila jsem žádný pocit jako je svírání a pnutí.
Ellie Nourishing Mask INCI

Ellie Anti-wrinkle Mask Q10
Třetí testovanou maskou se stala Ellie protivrásková maska v krásném žlutém obalu. Řekly jsme si se ségrou, že vyzkoušíme všechny druhy a na tuhle jsem byla taky zvědavá.

Pokud se zase podíváme na zoubek konzistenci, tak nás Ellie opět překvapí. Jak jsme poznaly, tak každá maska je naprosto odlišná. Tady počítejte s maskou v podobě léčivého "bahna", je to sice zvláštní, že to tak popisuji, ale při nanesení se maska chová jako neskutečně jemné bahýnko.

Před nanesením jsem si ve sprše opět pokožku obličeje vyčistila a poté nanesla masku. Asi 15 - 20 vteřin jsem cítila lehký pal obličeje, ale tento nepříjemný pocit rychle vymizel.
Nejenom, že maska působí jako bahýnko, ale i tak se chová. Po chvíli Vám maska na obličeji vyschne a struktura popraská, ale zároveň necítíte pocit svírání a pnutí pleti. Předešlé masky se po uplynutí dané doby téměř vstřebaly, ale tato Vám přímo "vyschne" na obličeji.

Co se týče pocitu po smytí, tak musím říci, že necítím takovou hydratovanou pokožku jako u předchozích masek, ale zase pokožka působí svěže a není vysušená, ale jak říkám extra hydrataci nečekejte.
Ellie Anti-wrinkle Mask Q10 INCI

Masky si dávám jednou týdně, když si chci dát den relaxace a užít si klidu a pohody. Po maskách si běžně aplikuji na obličej úchvatný a voňavoučký Naturalis Body Butter Pean Delicante, který mohu jen doporučit zůstane na pleti dlouho a pleť krásně vyživý a hydratuje.

Masky nebyly určitě zbytečnou investicí a se ségrou jsem si už dokoupily nové. Mohu Vám je doporučit. Výhodou je malé balení resp. dvě dávky a nízká ceny, takže kdyby Vám nevyhovovaly, tak to pro Vás nebude velká ztráta. Určitě je vyzkoušejte.

A jaké masky máte oblíbené Vy? Doporučíte nám nějaké? :)

4 comments:

  1. Všechny masky vypadají zajímavě musím vyzkoušet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě a ještě poradím masky od Alverde ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)