5/15/2016

Gabriella Salvete - Palette 10 Shades, 02 nude

Hezký den naše krásky♥

dnes jdeme k Vám s tolik známou paletkou z dílny Gabriella Salvete.

Paletka Gabriella Salvete 02 nude obsahuje 10 odstínů a celková gramáž je 12 g. Paletka stojí 189 Kč, ale v Teta Drogerii byla k dostání za 100 Kč a nyní je na ni další sleva a sežene ty ji kolem 129 Kč.

Co říci k paletce, kterou vidíte nově v prodejním stojanu? CHCI JI, POTŘEBUJI! A samozřejmě tomu tak bylo i u této. Paletu jsem si koupila já i mamča v odstínu 02 nude.
Každá už zajisté víme, že paletka je k dostání ve dvou barevných kombinacích. Líbily se mi pochopitelně obě - jak jinak, ale prostě rozum zavelel a tak jsem si koupila jednu v odstínu nude. Moc mě ohromily odstíny zlaté barvy.
INCI Gabriella Salvete 02 nude palette

Oční stíny můžete dle výrobce aplikovat suchou i mokrou cestou, záleží jen na Vás, kterou variantu momentálně upřednostníte.

Stíny jsou krásně pigmentované. Matné odstíny jsou jemné, ale dostatečně syté a krásně si tak můžete vystínovat oční víčko a prostor pod obočím. Stíny, které obsahují shimmer jsou mleté jemněji než například paletka od Paletka Make up Revolution LONDON iconic 3, kde odstíny se shimmerem mají o poznání větší hrubost. Díky tomu je aplikace mnohem jemnější. Je nutné na oční víčko stíny nanášet lehce a spíše než pomocí tahů je lepší stíny lehce vklepat na víčko a díky tomu zamezíte případnému padání stínů pod oko.

Co je trošičku horší je prášivost, která je docela znát, proto ještě jednou zmiňuji, že je lepší stín vklepat a jemně zapracovat na oční víčko. Když to vše provedu jemně a nespěchám nestává se mi, že by mi shimmer spadal pod oko ani během dne.

Co ale shledávám jako velkou výhodu je její kompaktní balení. Paletka je vyrobena z masivního plastu a horní díl je z části průhledný, takže krásně vidíte barevnou škálu odstínů a po otevření máte k dispozici malé zrcátko. No to zrcátko berte s nadhledem asi v nouzi by jste se nalíčili, ale pokud to bude jen trošku možné, tak počítejte raději s jiným zrcátkem.

Paletka je krásně malinka a tenká a tak ji snadno hodíte do cestovní tašky například spolu se SEPHORA MicroSmooth Baked Sculpting Trio a můžete vyrazit na cesty.

Ke koupi paletky mě utvrdily odstíny 4 a 5, které jsem si zamilovala na první pohled. Jen těžko se hledá odstín zlaté (5), který není dohněda a tento se mi opravdu moc líbí.

A teď už přímo jednotlivým odstínům. V paletce najdete 4 odstíny se shimmerem (odstíny 1, 4, 5, 8) a zbylých 6 odstínů jsou matné.
Odstín 1 je prostě úchvatný, i když mě na první pohled moc neupoutal, tak hned potom, co jsem sáhla v Teta drogerii do testru, tak mě upoutal. Má krásný perleťový odlesk a je ve studeném bílém tónu. Odstín mě upoutal stejně tak jako rozjasňovač v triu od Sephora (odkaz nahoře). Výborně se hodí pro projasnění vnitřního koutka oka nebo doprostřed očního víčka pro získání plastického efektu looku či jako projasňovač.

Odstín 4 je takový dost neidentifikovatelný chvíli mi připadá jako tmavě starorůžová, pak si říkám, že je to kombinace cihlové s podtónem dorůžova, nebo že by tmavší rose-gold, ale celkově je odstín stejně jako předešlý studený a povedený. Každopádně pigmentace a sytost je krásná. Většinou skoro každý look, který jsem s paletkou tvořila obsahoval tento odstíny nebo popřípadě odstín 5.

Odstín 5 co říci - láska na první pohled. Já tuhle zlatou fakt zbožňuji. Je krásná, je sytá, je pigmentovaná, je světlá a je opravdu zlatá. Ještě musím říci, že všechny odstíny se shimmerem (1, 4, 5, 8) jsou takové krémové při aplikaci a díky tomu krásně přilnou k očnímu víčku. Odstín 5 je opět studený s lehce perleťovými odlesky.

Odstín 8 je typický středně hnědý studený stín se shimmerem, který vám pomůže projasnit a zvýraznit střed víčka nebo vnější koutek.
A teď zbývají ostatní odstíny, které nejsou se shimmerem. K dispozici zde máme celých 6 odstínů v matném provedení. 2 odstíny jsou světlejší, dva středně tmavé a 2 tmavší. Opět se jedná o studené odstíny. A teď tedy konkrétně každý odstín zvlášť.

Odstín 2 je hodně světloučký se slabší pigmentací a opravdu velmi vhodný na prosvětlení oblasti pod obočím. V paletce působí béžově, ale je opravdu hodně světlý.

Odstín 3 je taková tmavá béžová s příměsí hnědé. Já stín využívám na ohyb, protože to vytvoří velmi velmi jemňoučký přechod například do ostínu 2. Pigmentace je opět slabší, ale jak říkám na ohyb je stín velmi šikovný.

Odstín 6 je světlá mléčná čokoláda, která z nude kouřovek udělá výbornou delikatesu. Krásný je do vnějšího koutku oka a můžete s ním pokračovat lehce směrem ke středu očního víčka.

Odstín 7 je tmavou variací odstínu 3. I když je matný, tak má lehce perleťový odlesk a trošku rose-gold podtón navíc dodá běžným kouřovkám nový rozměr. Můžete ho použít místo běžných odstínů, které jste zvyklá na kouřovky používat a vytvořit, tak krásnou obměnu.

Odstín 9 je odstínem opět béžově hnědým se studeným podtónem. Přijde mi jako tmavá verze odstínu 3.

Odstín 10 se zdá v paletce hodně tmavý a téměř možná pro někoho nepoužitelným, ale nenechte se mýlit. Díky tomu, že je černá matná, tak nepůsobí tak tvrdě na očním víčku a když ji lehce nanesete na vnější koutek a rozblendíte štětcem, tak vám pomůže docílit výrazného a temného looku, kterého se musíte vůbec bát.
Musím říci, že odstíny při swatch působí na dotek krémově, ale prostě i když se mi paletka líbí, tak je bohužel prášivější - to mě neskutečně mrzí, protože ji to zbytečně ubírá body. A mé TOP odstíny? Těmi jsou 1, 4, 5.
A slova na konec?? Paletka je krásná jsem za ni ráda a líbí se mi zvolené odstíny a hlavně to, že GS myslela i na matné stíny, kterých zde je dostatek. Ale kdybych paletku nepořídila za nižší než pevnou cenou, tak bych váhala, protože už vlastním paletku Paletka Make up Revolution LONDON iconic 3.

A co Vy? Máte už koupenou paletku nebo to není nic pro Vás? :)

6 comments:

  1. Replies
    1. To máš pravdu odstíny jsou opravdu povedené ;)

      Delete
  2. Já už ji mám a ty barvy jsou opravdu nádherné a vydrží mi celý den. Vyhovuje mi nejvíc ze všech paletek hlavně díky velikosti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu ta velikost je velkou výhodou. Krásné cestovní balení. A stíny jsou taktéž na výbornou ;) vydrží a neslévají se ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)