5/06/2016

Naturalis Body Butter Pean Delicante

Hezký den, krásky♥

nejen péče o pleť, ale i ta o tělo je velmi důležitá a to v každou roční dobu. Já osobně trpím na hodně suchou pokožku nejen na obličeji, ale i na těle a tak preferuji opravdu mastné a hutné mazání, které dodá mé pokožce dostatečnou výživu. Abych se přiznala, poslední dobou jsem trochu líná se mazat, což je škoda, protože se každý den koupu či sprchuju kvůli cvičení a tak to je na mém těle znát víc jak kdy jindy.
Co se týká letních období, preferuji spíše lehká tělová mléka, ale nejraději mám tělové spreje. Vaší pokožku nejen vyžíví tím správných způsobem, ale krásně jí i osvěží v horkých dnech. Ale v chladných dnech, když počasí zrovna nepřeje nebo se mění jako v tento čas, dávám přednost hutným a krémových tělovým máslům, protože právě v tomto období dostává má pokožka co nejvíce zabrat. A právě v této recenzi bych Vám chtěla představit jedno z mých dosud nejoblíbenějších. A tím je Naturalis Boddy Butter Pean Delicante.

 Naturalis tělové máslo je k dostání ve čtyřech variacích parfemace. Je k dostání buď v drogériích či na internetové stránce lekarna.cz. Cena za obsah 300g se pohybuje okolo 120 Kč.


Musím se přiznat, že značku Naturalis jsem dosud neznala, ale podle internetové stránky unioncosmetic se jedná o kvalitní přírodní kosmetiku s přírodními extrakty, která v poslední době získává na popularitě, Tato firma se specializuje výhradně na pečující kosmetiku, ať už se jedná o šampóny, právě tělová másla a mléka, masážní gely, sole do koupele, či jiné produkty.

Já jsem značku Naturalis, konkrétně řadu Pean Delicante objevila díky Tomovi, který mě sadu této vůně koupil k Vánocům. To víte, věčně jsem si stěžovala, jak jsem suchá na celém těle a že by taky oceňoval, kdybych byla trochu heboučká :) No a tak jsem právě dostala tuto sadu, v které bylo součástí i tělové máslo.

Jako vždy začnu obalem, který musím říci na rovinu, že se mi opravdu líbí. Je provedený v plastovém provedení, ale víčko má imitaci plechu s vytlačenými znaky značky. Musím říci, že se jedná opravdu o krásný detail, který jsem snad ještě nikde neviděla a dávám za tohle opravdu prst nahoru.
Co se týká konzistence, tak ta je opravdu hutná, až trochu olejová, řekla bych. Opravdu musíte trošku "zabrat" abyste produkt nabrali, protože je opravdu máslovitý. Stačí ho proto aplikovat na tělo, ruce a nohy opravdu málo a celou pokožku Vám hydratuje. Na balení je napsané, že je bhodný pro všechny typy pokožky, já bych ho ale doporučovala zejména pro tu suchou až extra suchou, právě díky jeho konzistenci.
Navíc, co musím pochválit je skvělá parfemace, která není opravdu jen tak všední. Jedná se o kakaové boby, které mě připomínají vůni pečení čokoládových muffinů s máslem, což je opravdu lahoda, a musím se leckdy držet, abych si do kalíšku s máslem "nelízla." :)
Na vůni je i krásné, že i když se namažete večer po koupání či sprše, parfemace na celém těle Vám vydrží i do nastávajícího dne, klidně i po namáhavější činnosti či další hodince ve vaně. Já úplně zbožňuju, když se vykoupu, namažu se tímto tělovým máslem, vlezu do vypraného pyžama a voním pak celý den. Přiznám se, že se mi pak občas stane, že si přivoním k rukávu od pyžama, protože voní krásně po máslovém, čokoládovém krému.
swatch tělového másla

Po aplikaci je tělo krásně hebké, vláčné a hydratované. Já ho mám opravdu moc ráda na tyto sychravé dny, protože mi nejen zvláční tělo, ale i nabudí smysly po krásné, kakaové vůni. Jestli ale nejste příznivcem kakaa, existují jiné vůně a to s parfemací kokosu, rakytníku či kávy.

INCI:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkli Butter, Hydrogenated Coconut Oil, Cetearyl Alcohol, Cara Alba, Glyceryl Stearate, Theobroma Cacao Seed Butter, Glyceryn, Ceteareth 20, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Parfum, Benzoic Acid, Triethanolamine, Dehydroacetic Acid, Sorbic Acid.

Malý tip: jestli máte hodně suchou pleť, hlavně v tomto období, kdy se mění počasí, zkuste ho aplikovat na pleť. Díky jeho máslovému složení vyhladí Vaší pokožku od suchých šupinek na tváři.

A co Vy? Co rády používáte na hydrataci své pokožky? :)

6 comments:

  1. Tohle vypadá zcela dobre :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Vypadá skvěle, jen s konzistencí bych asi trošičku bojovala. Mám raději lehké krémy..

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)