5/03/2016

OOTD: Business Audrey

Krásný večer, Vám všem♥

včera bylo naprosto krásně a tak jsme se rozhodly, že pro Vás nafotíme outfit. U nás na blogu to zrovna nepatří mezi nejneobvyklejší články, ale rády Vám přineseme čas od času něco, co zpestří články u nás na blogu. :)
Před nedávnem si Kačka odnesla z Orsay krásný námořnický business kalhotový set, který úplně dýchá létem a prázdninovou náladou u moře. Dlouho jsem nevěděla, koho mi v něm připomíná, až jsem pak na to přišla. Nedbalý drdol společně s retro brýlemi a elegantním stylem ve mě evokuje krásnou a ikonickou Audrey Hepburn! Možná ne tu z minulé doby, ale tu dnešní, jak by se přizpůsobila moderní a uspěchané době. Elegantní, ale přesto vždy perfektně sladěná a sofistikovaná. A tak jsem look nazvala tak trochu protichůdně - business audrey - do business looku oblečená Aundrey.
kabelka - Avon (už pár let stará)
brýle - C&A
náušnice - Avon
bílé tenisky - Kik
stříbrné náramky - dárky a památky z cest
prstýnek - dárek k patnáctinám
hodinky - woodies.cz

A jak se Vám dnešní outfit líbil? Máte rády look články? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)