6/06/2016

Astor Perfect Stay 8h Lipgloss

Krásné ráno♥

tentokrát Vám přináším recenzi na lesk na rty od ASTOR, které jsme se ségrou testovaly.
Lesk na rty ASTOR Perfect Stay 8h obsahuje 8ml a seženete ho od 98 Kč.

Jako první co mě upoutalo na tomto lesku byla etiketa, která dávala na vědomí, že lesk nám na rtech vydrží 8h. Moje otázka tedy zněla je to možné? A my jsme se tady rozhodly, že lesk vyzkoušíme a to každá v jiné barvě.
Co se týče balení, tak očekávejte klasickou tubičku s docela běžným aplikátorem, který je léta vyzkoušený a osvědčený.
Mně osobně ohromila tato výrazná a jasná červená barvička 007 love appeal, která k "lásce" vyzývá. Váš make-up look se stane "šťavnatější" a Vaše rty budou k nakousnutí. Určitě nebudete za šedé myšky někde v rohu. Ano přiznávám zní to tak trošku jako reklamní slogan, ale není tomu tak.

Já osobně někdy mám dny, kdy na rty nenanesu nic nebo jen lehce nude barvičku, ale někdy se ve mně probudí rebelka a já tak chci být vidět a cítit se krásná - a to pak volím podobné odstíny na rty.
swatch Astor Perfect Stay 8h 007 love appeal

U tohoto odstínu musím říci, že pigmentace je vynikající a spolu s tím jde v ruku v ruce i krytí. Po nanesení lesku na rty cítím opravdu, že mé rty jsou lehce výraznější. Když hodnotím texturu lesku, tak musím říci, že po celou dobu, kdy mám lesk na rtech cítím pocit lepivosti, který sice není markantní, ale někomu to může být nepříjemné.

Lesk se také pyšní tím, že jeho výdrž je 8h. Já za sebe můžu říci, že když si ho ráno nanesu, tak pouhým mluvení lesk nezmizí. Trochu Vám zmizí při pití nápojů, ale stále je to v míře, že se o lesk nemusíte starat a nijak ho obnovovat. Ale co se týče jídla, tedy oběda, tak tam se pochopitelně bez nějaké ztráty části lesku neobejdete.

Pokaždé, když mám nějaký produkt na rtech během jídla, tak jím opatrněji než když na rtech nemám nic, ale musím říci, že mě překvapilo, že lesk mi na rtech z 50% - 60% zůstal a jeho obnova nebyla tak urgentní, protože i ztráta lesku na rtech byla rovnoměrná. Někdy se mi stane, že mi zůstane z produktu na rtech jen taková "konturka" a zbytek zmizí a já tak musím rychle rty opravit, ale tady se toho bát nemusíte.
Tady máte ještě ukázku odstínu, který si ségra vybrala a je to odstín 012 sweet wood. Oproti předešlému odstínu je tento o poznání jemnější a spíše bych ho řadila do paletky nude. Rty Vám krásně projasní a zvýrazní, ale zároveň nebude look křiklavý.
swatch Astor Perfect Stay 8h 012 sweet wood

Jsme moc rády, že jsme lesk riskly, i když lesk na rty nepatří k našim každodenním make-up produktům. Je to zajímavá zkušenost.

A jak jste na tom Vy s lesky na rty? Nebo raději sáhnete po rtěnce? :)

4 comments:

  1. Také moc lesky na rty nepoužívám :) Přešla jsem spíše na rtěnky :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já také, ale v létě je mám ráda, jsou lehlé :)

      Delete
  2. Také mám odstín sweet wood a používám ho celkem ráda. :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)