6/10/2016

Avon Ideal Flawless korektor

Krásný den♥

hledání korektoru je běh na dlouhou trať a je opravdu těžké najít ten dokonalý, který by Vám opravdu seděl. Alespoň si myslím. Můžu Vám říct, že už jsem zkusila opravdu hodně korektorů a ne vždycky jsem si se všemi dokonale sedla. Já chci po korektoru jen dvě věci - a to zaprvé, aby zakryl moje hrozné kruhy pod očima, které jsou až někdy modrofialové a zároveň díky svému krytí nedělal takzvaný "cake" těžký efekt pod očima. Dnes Vám představím jeden, který jsem objevila v toulkách za dokonalým korektorem a tím je Avon Ideal Flawless korektor.

Avon Ideal Flawless korektor můžete zakoupit v aktuální kampani. Je dostupný ve dvou odstínech Fair a Medium a za obsah 1,4ml zaplatíte 59 Kč.

Jako každou recenzi, začnu jako vždy balením produktu. Ten je sice jednoduchý, ale přesto vyrobený z pevného plastu, který se jen tak nerozbije. Hlavně si cením toho, že víčko, na kterém je vyražené logo značky Avon se jen tak neumyje. 
Konzistence je krémová, hutná, řekla bych, že trochu i těžká. Já jsem to riskla, protože mám velmi suchou pleť, hlavně v zimě či ve stresovém období, které jsem prožívala zrovna v tomto období. Musím bez okolků říct, že jsem se toho bála, ale po pár aplikacích jsem si na pro mě neobvyklou konzistenci zvykla. Já ho miluji pod oči na rozjasnění tmavých kruhů pod očima, nad lícní kosti pro prosvětlení tváří či na nos místo rozjasňovače. 
Když se ještě zastavím u konzistence myslím si, že tento korektor nebude úplně vhodný pro mastnější pleť právě díky tomu, jak je hutnější a krémovější. Musím se přiznat, že jsem si musela najít způsob, jak ho dokonale zapracovat a skrýt tak, aby byl vidět. A to mám pleť opravdu suchou. Já ho aplikuji osobně tak, že pomocí štětce na korektor vytvořím pomyslný trojúhelník a poté ho zapracuji navlhčeným beauty blenderem. Ten totiž absorbuje přebytek produktu a Vám se tak na pleti či pod očima nevytvoří hutný a pudrovitý nános. Poté ještě aplikuji pudr, aby vše drželo, jak má.
swatch produktu

Co se týče zvoleného odstínu, já si vybrala jako vždy ten nejsvětlejší. A jsem za to ráda, protože v létě mi krásně projasní oblast pod očima, když jsem opálená a v zimě zakryje kruhy pod očima. Odstín je jinak opravdu světlý (na fotce vypadá do oranžova, ale není to tak).

Jinak s výdrží na tom taktéž není špatně. Je střední, prostě taková, kterou byste čekali od drogérkového korektoru. Já ho miluji pro jeho kryvost a můžu s jistotou říci, že by mohl konkurovat Camouflage Cream od Catrice.

A co Vy? Jaký korektor máte nejraději? :)

7 comments:

  1. Avon já moc v lásce nemám, ale vypadá fajn :)

    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám od něho ráda pár produktů, které jsem si opravdu oblíbila :)

      Delete
  2. Avonu moc nemusím, už hodněkrát mě zklamal. Můj nejoblíbenější korektor je od Catrice.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslíš Camouflage? Já si včera koupila ten tekutý, jsem na něj hodně zvědavá :)

      Delete
  3. Od Avonu mám vyzkoušeno jen pár produktů, ale neslyším moc chvály. Ale korektor vypadá dobře. :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu není špatný. Jen je potřeba přijít na to, jak ho pořádně zapracovat. Já to dělám nejraději makeup houbičkou :)

      Delete
  4. Korektor vypadá dobře připomíná mi ten od Catrice :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)