6/28/2016

e.l.f. Brush Set

Zdravím Vás milé čtenářky♥

dneska se těšte na článek o štětcích z e.l.f.
Sadu 12ti štětců od e.l.f. pořídíte na dekorativka.cz za 499 Kč.

Po delší době jsem si udělala radost v podobě sady štětců. Je pravdou, že jsem potřebovala svou malou sbírku doplnit hlavně o oční štětce, protože jich mám tuze málo. Bohužel v sadě nebyl můj vytoužený tulipánový štětec, ale jeho čas přijde a já si ho koupím - alespoň se mám nač těšit.

Předem upozorňuji, že celou sadu už nevlastním, protože v sadě byla i štětce, které já nevyužiji, takže si je rozebrala ségra s mamčou - ani jeden štětec na zmar ;) Nebojte se však dole máte kompletní obrázek sady pro představu ;)

Štětce jsou syntetické, takže Vám žádné alergie nehrozí. Jsou v krásném bílém provedení a co se mi líbí strašně moc, tak na štětcích je název vyrytý nikoliv jako RealTechniques, kde už názvy pomalu nevidím.

Před první použitím jsem štětce vyprala a jestli z celé sady vypadly 2 chlupy, tak je to moc - uvidíme při druhém mytí, ale pochybuji, že se to zhorší.

Líbí se mi, že štětiny nikde neodstávají, nejsou zdeformované při balení a celkově jsou zastřižené stejnoměrně. Štětce mi přišly v plastovém pytlíčku a každý zvlášť byl v plastové kapsičce.

A teď tedy rovnou k štětcům, které jsem si ze sady nechala. 

Blending Eye Brush
To je štětec, který se mi hodně, hodně v sadě líbil. Já už strašně dlouho hledám vhodný blending štětec v cenově dostupné relaci (mé investice směřují nyní jiným směrem). Už jsem zkoušela drogérkové, pak vlastním PetruLovely hair aj., takže e.l.f. mě lákal.

Musím říci, že štětec je poměrně hustý a krátce střižený. I když já spíše toužila po štětci a la "prachovka-fluffy" jestli mi rozumíte, ale i tento štětec je krásný a já z něho mám radost. Já ho používám na oční přehyb světlého stínu.

Bronzing Brush
Dalším štětcem je štětec, který můžete taky dobře používat na tvářenku. Já sama mám období, kdy tento druh štětce používám na tvářenku a za čas zase na bronzer.

Tady je provedení s trošku delšími štětinami a není tak hustý jak jsem zvyklá. Nicméně nanášení bronzeru je se štětcem pohodlné a snadné.

Concealear Brush
Štětec, který jsem ještě zcela nevyužila, ale zároveň jsem si ho nechala a plánuji ho více používat. Je střižen dokulata a je plochý. Na omak působí příjemně a jemně.

Defining Eye Brush
Poměrně hustý plochý štětec se šikmým střižením. Nejprve jsem z něj byla na vážkách, ale potom jsem objevila jeho kouzlo. Je absolutně perfektní na vnější koutek oka, když nanáším tmavý stíny na kouřový look a posléze blending štětcem zapracuji do ztracena. Manipulace je perfektní a jak říkám, je poměrně hustčí s jemnými štětinami.

Eyeliner Brush
Zase není to štětec, který používám denně, protože linky prakticky nenosím, ale chtěla jsem ho, protože například na look na ples se mi bude hodit pro více uhrančivý pohled. Jako concealer je příjemný na omak. Jak můžete vidět, tak je opět střižený šikmě.

Eyeshadow Brush
Pro mě zajímavý štětec, který jsem do současné doby nevlastnila. Je plochý s krátkými štětinami a střižen dokulata. Při jeho používá to chce oční stín vťupkávat na víčko, protože štětiny jsou dost neohebné - tím jak jsou krátce střižené. Já jsem si na něj poměrně brzo zvykla a teď se mi líbí moc.


Smudge Eye Sponge
Definovala bych ho jako malý Spongebob na rukojeti :D Omluvte prosím moji dětinskost, ale ten název ve mně prostě evokuje hravost ;)

Štětec, který Vám pomůže dotvořit kouřový look. Pro mě ještě dosti novinkou, ale nic nového se nemá zatracovat ;)

Total Face Brush
Jak se k němu mám vyjádřit?? Je to štětec, který mě docela zklamal. Výhodou je sice, že má dlouhé, husté poddajné štětiny, ale jsou neuvěřitelně hrubé. Já si nemohu pomoci, ale ten štětec mě na tváři "škrábe" a není mi příjemný. Navíc při prvním praní ony dvě štětiny vypadly právě u tohoto štětce. Dalším mínusem je, že další štětiny vypadávají při každém použití.

Nicméně beru to tak, že je to jediný štětec, který se "nepovedl" a to mi radost se sady nezkazí ani za mák.

Celá sada
Celkově koupě nelituji a jsem ráda, že mi přibylo zase několik štětců, které se zajisté neztratí a já s nimi každodenně ráda pracuji.

Oficiální obrázek
Zde můžete vidět kompletní celou sadu i se štětci, které jsem poslala dál. Jedná se hlavně o štětce na obočí a oční linky. Klasický hřebínek, spirálka a štětec na make-up, který ségra miluje na masky na obličej nebo s ním nanáší vazelínu.

A jak se štětec líbí Vám? Jaké milujete Vy? A po který touží Vaše srdce? :)

4 comments:

  1. Mám pár štětců od elf a jsem naprosto spokojená. :-)
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musíme přiznat, že opravdu nejsou špatné :)

      Delete
  2. Toz nevim no, nevypadaji spatne, ale ja mam asi radsi od Elfu stetce z te vyssi rady.. Ale clanek super, dekujeme za recenzi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byl to takovy pokus ze zvedavosti a musim priznat ze sahnuti vedle uplne nebyli nicmene urcite najdes lepsi ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)