6/14/2016

Freeman Facial Clay Face Mask Chocolate&Strawberry

Krásný den♥

jestli jste milovníci pleťových masek stejně jako já a dbáte na dokonalost Vaší pleti, určitě se Vám dnešní článek bude líbit. Ráda zkouším nové věci a sem tam najdu opravdové oblíbence. Dnes bude řeč o pleťové masce, kterou jsem zakoupila v drogerii Teta a to Freeman Facial Clay Mask Chocolate&Strawberry.
Freeman Facial Clay Mask můžete zakoupit v drogérii Teta. Cena za obsah 150ml se pohybuje okolo 150 Kč.

Se značkou Freeman bohužel nemám moc dobré zkušenosti, o jejich body scrubu jsem Vám psala článek na tomto odkazu. Ale chctěla jsem dát této firmě ještě jednu šanci a jelikož jsem sháněla nějakou pleťovou masku na pleť, sáhla jsem po Facial Clay Mask.

Co se týče obalu, tak ten je ve formě tuby (jako zubní pasta) a je proveden v plastovém provedení. Celé balení je červené s bílým pásmem. Tuba se mi zamlouvá, nic proti ní nemám. produkt se z ní dostává snadno.
Co se týče konzistence masky, tak ta je opravdu hutná, zbarvená do hněda (připomíná mi makeup). Maska navíc obsahuje kaolin, což je druh jílu a proto si maska krásně na obličej sedne a je příjemná a hutná. Parfemace je opravdu moc příjemná, voní po čokoládě a trošku i po jahodách (i když ty tam cítím opravdu málo). 
Podle popisu produktu je maska vhodná pro normální a suchou pleť a má tudíž pokožku hydratovat. Na masce není napsáno, jak dlouho se má vstřebávat do pleti, proto jsem jí nechala působit čtvrt hodiny. A tady nastal první problém. Když maska začala pomalu tvrdnou, začala moje pleť opravdu trpět. Začala mě pálit a táhnou pokožka a musela jsem okamžitě masku smýt. Navíc, nevšimla jsem si toho, že by nějak výrazně stahovala póry. 
maska po nanesení

Já bohužel za sebe nemůžu masku doporučit. Podle mě není detoxikační a pleť opravdu nehydratuje, spíše stahuje. Nevím, já mám pokožku pleti opravdu citlivou a suchou, tak mi produkt opravdu nesedl, ale možná pro někoho s mastnější pletí by mohla být lepší. Za mě bohužel nemohu Freemam masku doporučit.

A co Vy? Jaké máte zkušenosti s produkty od Freeman? :)

4 comments:

  1. Já jejich masky jeste nezkoušela, ale ráda bych nějakou zkusila :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě jí zkus, třeba Ti bude vyhovovat lépe, než mě :)

      Delete
  2. Masku jsem měla,ale nevyhovovala mi vůbec ani jsem jí nedodělala celou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě právě taky ne, hrozně táhne a pne obličej :/

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)