6/22/2016

Gabriella Salvete - Contouring Palette

Ahojda zdravím Vás♥

dnes Vám chci ukázat paletku do Gabriella Salvete, kterou jsem si se ségrou koupila (samo, že každá musela mít tu svou :D).
CONTOURING PALETTE od Gabriella SALVETE obsahuje 15 g, lze ji sehnat v cenové relaci do 150 Kč a já ji mám z TETA Drogerie.

Paletka je moc krásná a zaujala mě (pokaždé budu také mluvit i za ségru) na první pohled. Líbila se mi její kompaktnost a jednoduché balení.

Balení je krásně do ruky a můžete ho sebou vzít do kabelky stejně tak dobře jako "Sephorácké trio". Věřím tomu, že lze pomocí tria vykouzlit i líčení na oční stíny, pokud budete na cestách a nebude ochotné si přibírat další paletku nebo oční stíny. Se Sephorou jsem to nejednou učinila.

Co se týče provedení balení, tak je z černého plastu, který je bytelný a vrchní víčko je průhledné a jsou na něm nápisy, k čemu jednotlivý stín slouží. Líbí se mi ta průhlednost, protože hned vidím co mám před sebou a nemusím balení otevírat a hledat mezi nimi.
Hned po otevření na mě vykouknout nádherné odstíny tria a lehká vůně, kterou bych mohla přirovnat k dětskému mýdlu?? Každopádně nečekejte těžkou a otravnou vůni, která by Vám trio znechutila. Vůně je cítit spíše z menší vzdálenosti.
Dobrá, dobrá, takže přes průhledný obal a vůni mýdla se konečně dostáváme k oněm kalíškům s bronzerem, rozjasňovačem a tvářenkou.
Jdeme tedy postupně. Bronzer. Ten v paletce najdeme v neutrálním odstínu a je velmi světlounký. Mohu říci, že je to ten nejvíc světlý bronzer, který jsem měla, ale to vůbec nevadí. Na rovinu tento bronzer není zrovna tahounem mého nákupu paletky.

Pigmentace bronzeru je slabší a nijak sytá, ale to Vám nezakazuje vrstvení, která Vám dá šanci si svou sytost vytvořit. Pro mě to znamená to, že štětcem do stínu vícekrát ťupnu a jsem spokojená. Navíc v létě tolik bronzeru ani není třeba ;) ;)

Pokračujeme dál. Ve středu nalezneme rozjasňovač. Ten se mi líbí moc. Je neuvěřitelně sytý se sheenem. Není na sto procent bílý, ale má tendenci jít trošičku do béžové barvy (podle ségry = slonovinová kost) a je studený. Je to můj druhý nejoblíbenější stín paletky.
A do třetice všeho dobrého, tušíte správně nejoblíbenější je tvářena, kvůli které jsem nakonec paletku házela do košíku. Je prostě uchvatnááááá. Krásně růžová se zlatým sheenem. Působí krásně až jako rosegold. Pokud má mé líčení tuto tvářenku, tak si ve většině případů nedávám ani rozjasňovač, protože tahle kráska si vystačí klidně sama.
Textura všech odstínů je úžasná. Připadá mi hebká, sametová až krémová a to i když je to sypký produkt nikoliv tekutý. Výdrž paletky je uctihodná a moc rády ji používáme. Nemusíte se bát, že líčení budete muset stále opravovat nebo se Vám ztratí.
INCI složení produktu

My paletku zboňujeme, rády ji používáme a jsme z ní celkově nadšené. Odstíny byly navrhnuty tak, že vyhovují většině typů. Osobně ji doporučujeme.

Také Vás paletka zaujala? Jestli máte paletku, tak nám napište jaké z ním máte dojmy a zkušenosti. Rády se o ní dozvíme více. :)

6 comments:

  1. Paletka je skvela! Koupila jsem ji v akcii, abych neutracela za blbosti, ale je uuuuuzasnaaaaa💋💋💋

    Andreablog®

    ReplyDelete
  2. Vypadá skvěle, já jsem si ji také koupila, tak uvidíme jak se skamarádíme :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je úžasná, používám ji den co den ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)