6/12/2016

Wishlist June 2016 - Much Much Elegance

Krásný a prosluněný den♥

jak jste si možná všimli minulý měsíc, wishlist jsem nevydala, protože jak už jsem zmiňovala už mnoha článcích a videích, škola mě vzala docela hodně času. Jsem ale ráda, že se teď můžu věnovat blogu (skoro) naplno a ukázat Vám v dnešním článku své touhy, co se týče nejen kosmetiky :)


1 Sleek tekutá matná rtěnka Matte Me, Petal - teď letí všechno matné! Matné rtěnky, stíny, prostě vše! Co se týče rtěnek, nejvíce se mi líbí ty, co se nanáší pomocí aplikátoru uvnitř, protože se Vám pak nemůže stát, že by jste produkt na svých rtech přetáhli. Navíc odstín Petal je krásná růžová barva s podtónem do studena, takže pro bledulky úplně ideální. Tekutá matná rtěnka stojí 180 Kč.

2 St. Moriz samoopalovací pěna, Medium - bohužel ne každý se narodí s krásnou snědou pokožkou nebo alespoň s takovou, která se opaluje sama od sebe. Já jako naprostá dcera ředitele vápenky mám tu smůlu, že se musím na sluníčku "připíct" aby se trochu opálila. Proto ráda zkouším samoopalovací přípravky. Minulý rok jsem zkoušela od Dermacolu, což byla naprostá katastrofa. Proto bych chtěla zkusit něco speciálního. St Moriz je proslulý svými pěnami na samoopalování. Za obsah 00ml zaplatíte na oficiálních stránkách 249 Kč.

3 Beauty UK Baked Box Collection zapečená tvářenka, Popsicle Pink - miluju zapečené tvářenky! A když se blíží teď léto, opustím od všech přirozených, meruňkových či terakotových a začínám se líčit výraznějšími růžovými. Tato od Beauty UK je přesně taková, kterou do teplých dnů upřednostňuju. Přece jen v létě se člověk jen málo líčí a chce i s málo produkty trochu zvýraznit. Tuto krásku najdete na makeupstore.cz a obsah 4,4g stojí 159 Kč.

4 Stockholm dekorační mísa - poslední dobou miluju kombinace čistě bílé se zlatou barvou. Vypadá čistě a zároveň elegantně a nevšedně. Tato mísa mě ihned zaujala a není obtížné jí sehnat - dá se koupit v IKEA obchodu s nábytkem. Sice stojí 349 Kč ale je to naprostá nádhera, co si myslíte? Já si v ní dokážu představit ovoce na konferenčním stolku.

5 Deichamnn kabelka Graceland bílá s mašličkou - miluji bílou a musím se přiznat, že tuto barvu ve svém šatníku ještě nevlastním. Tato je navíc strašně moc roztomilá a opět se mi líbí kombinace se zlatými aplikacemi. Dokážu si jí představit k bílým letním šatům nebo ke splývavé černé tylové sukni. Jestli nejste zrovna příznivci bílé barvy, je k dostání ještě ve variaci černé a světle hnědé, ale myslím si, že bílá je z nich nejkrásnější. Rozměry má 26x22 cm a navíc si řemínek na ní můžete nastavit. Stojí úžasných 499 Kč. Do práce si myslím ideální. :)

A co Vy? Máte nějaké must have, klidně i nekosmetické, které byste si přáli? :)

1 comment:

  1. Samoopalovací pěnu mám a je skvělá :) kabelka se mi také velmi líbí

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)