7/06/2016

Avon True Colour Matte Lipstick

Krásný den♥

kdo by nemiloval rtěnky? Já je miluji a musím se přiznat, že jim propadám stále více a častěji se pokukuju po těch odstínech, které ještě nemám. Všichni mi už říkají, že jich už mám dost, ale musím se kát - co se týče rtěnek, neumím říci ne. Dnes bych Vám chtěla představit ty, které mě zaujaly - a to Avon True Colour Matte, tedy rtěnky s matným finishem.
Avon True Colour Matte matné rtěnky jsou k dostání v katalogu Avon nebo na jejich oficiálních stránkách. Je na výběr z patnácti skvělých odstínů a za obsah 36g zaplatíte 199 Kč.

Miluji rtěnky všech odstínů - ale poslední dobou upřednostňuji ty, co mají přirozenější odstíny, i když je léto a člověk by se měl trochu rozbláznit. :) Možná jste si všimli toho, že jsou teď v kurzu matné rtěnky, které se určitě zalíbí všem. Velkým nedostatkem těchto produktů na rtech může být to, že zalézají do vrásek, tak alespoň nikoho z nás nepřekvapí, že si najdou i své odpůrce...

Jak jste u nás na blogu zvyklí, vždy začínáme hodnotit balení produktu. Tne je sice velmi jednoduchý, ale za to sofistikovaný a bude tak vhodným doplňkem do kabelky každé ženy či dívky. Jeho obal je sice zhotovený z plastu, ale když přeskočím stříbrný proužek vyvedený "aka" v kovovém vzhledu, celá rtěnka má matný černý obal. To podle mě může být dobrou pomůckou, pokud máte více rtěnek a sháníte ty s matným finishem. Proto bych vyvedení balení rtěnek hodnotila opravdu vynalézavě a hravě. Na stříbrném "kovovém" proužku se pak ukrývá logo firmy Avon.
Co se týče konzistence rtěnek, je opravdu matná až krémová. Produkt má být podle oficiálního popisu nejen matný, ale i hydratační zároveň, což mohu potvrdit. Rtěnky navíc krásně kryjí v jedné vrstvě a voní úžasně po ovoci.

V následujících řádcích bych Vám chtěla představit dva odstíny, které jsem si v katalogu Avon vybrala a které mě zaujaly svou krásnou barvou, kterou ve sbírce opravdu ještě nemám a jsou to odstíny Posh Petal, Au Naturale.

Posh Petal
První odstín, který bych Vám chtěla představit je ten, který mě přistál v ruce a ihned jsem si ho zamilovala. Je to sladká barva Posh Petal. Je růžová barva, smíchaná s kapkou fialové a na rtech vytváří krásnou, sytou barbie pink. Vypadá úplně úžasně na opálené pleti a řekla bych, že má spíše studený podtón.
odstín Posh Petal na rtech

Au Naturale
Druhý a zároveň poslední odstín je Au Naturale. Jedná se o hnědý odstín, opět spojený kapkou červené a tak Vám ve výsledku na rtech vykouzlí nezvyklou, cihlovou barvu. Tyto barvy rtěnek jsou teď v kurzu a opět bude slušet spíš tmavším a teplejším typům, protože mají i stejný teplý podtón. Já jí miluji i tak a vždy, když chci pozvednout celé líčení, zvolím tuto krásku. :)
odstín Au Naturale na mých rtech

Na závěr bych chtěla jen dodat, že i když se jedná o rtěnky z nabídky katalogové kosmetiky, řekla bych, že jsou opravdu skvělé. Jsou krásně pigmentované, díky tomu, že jsou z části hydratační nezalézají tolik do vrásek na rtech (i když pro ty z Vás, co mají sušší rty, doporučuji přece jen je napřed natřít balzámem). Navíc vydrží opravdu dlouho a to i to, když se s nimi během dne napijete. S jídlem to je horší, ale musím říci, že i tak se drží na rtech statečně. Pokud máte tedy přístup k Avon katalogům, určitě jí zkuste, alespoň jednu barvičku, protože ona za to určitě stojí ;)
swatch obou odstínů 

A co Vy? Jaká matná rtěnka je Vaše nejoblíbenější? :)

4 comments:

  1. Jsem docela překvapená vydrží rtěnky, protože jsem z Avonu zvyklá na minimální. Určitě vyzkouším💄💄💄

    Přírodní giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem zvyklá na průměr od Avonu, určitě zkus, nejsou opravdu špatné :)

      Delete
  2. Také vlastním z teto rady jeden odstín a jsem s ním spokojená :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  3. Tyhle rtěnky od Avon chválí hodně holčin a já po nich pořád pokukuji, protože matný rtěnky miluju :) Mám teď matné lesky od Jordany a to je teda sakra paráda :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)