7/04/2016

Barekol Eyelid Eyecream

Ahojda kočky♥

dnes Vám přináším článek o očním zázraku Barekol. Na tento kalíšek jsme narazily v obchůdku s dekoracemi a zdravými potravinami (bohužel název ze mně nevydolujete ani náhodou, ale ti co znají OC Atrium, tak obchůdek jistě najdou).
Barekol eyelid 30 ml zakoupíte za 52 Kč např. zde.

Abych byla přesnější, tak ségra konkrétně kalíšek objevila. Krém slouží pro péči o oční víčka a oční okolí. Kalíšek v sobě ukrývá i vitamín E a panthenol.

Krém by Vám měl pomoci zvláčnit a zpevnit oční okolí a poprat by se také měl s vráskami. To vše psal výrobce a teď tedy k tomu, jaké dojmy máme my.
Ač je v balení 30 ml, tak nám se ségrou vydržel kalíšek poměrně dlouho, protože pro aplikaci stačí opravdu malé množství.

Krém má bílou barvu a je velmi hutný. Nanášela jsem na oční víčko a pokud jsem nanesla i na řasy (omylem) tak mi poměrně ztěžkly. Není to sice dobré přirovnání, ale zdá se mi jako lepidlo a zkraje jsem si na to nemohla zvyknout.

Na druhou stranu po nanesení jsem opravdu cítila, jak je oční okolí pružné, zvláčněné a celkově nevysušené. Krém po chvilce uschl, ale stále bylo cítit, že oční okolí je hydratované.
INCI:
Aqua, Panthenol, Squalane, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Acrylates /C10-30 Akryl-Acrylate crosspolymer, Carbomer, thylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Parfum, Hydroxiisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde.

A co se týče vrásek? To nevím, já osobně žádné velké zlepšení nepocítila, ale ségra si pochvalovala, že krém pomáhá bojovat s tmavými kruhy pod očima - byla opravdu nadšená.
A konečný dojem? Asi takový, že krém si kupte, chcete-li vyzkoušet na hydrataci očního okolí něco jiného nebo pokud bojujete s tmavými kruhy pod očima, ale vrásky to je jeden velký otazník. Asi je budeme muset brát jako fakt a zvyknout si. Někde v časopise jsme četla, že vrásky jsou vzpomínkami na život plný smíchu a radosti ;) tak užívejte života a hodně smějte ať je život veselejší

A jaké zkušenosti s očními krémy máte Vy? Poraďte nám nějaký super ;)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)