7/20/2016

Mega Goodbye 2016

Hezký den, krásky♥

dnes Vám po delší době přináším video. Já vím, nezlobte se na mě, ale připadá mi, že poslední dva roky řeším opravdu důležité věci, co se týče mého života. Přemýšlela jsem i nad tím, že bych blog na chvilku nechala na Kačce, ale na druhou stranu, je to místo, kde si mohu odpočinout a neřešit věci každodenních strastí...

Ale dost o mých problémech, každý nějaké řeší a smyslem našeho blogu je, abyste si sem přišly odpočinout. Proto doufám, že se Vám nové video bude líbit - tentokrát to bude velké spotřebováno z rubriky GoodBye, které bude plné pečující, tak i dekorativní kosmetiky :)

PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Linteo baby vlhčené ubrousky s aloe vera [makro] 45 Kč
Lybar extra silně tužící spray [teta drogerie] 60 Kč
Balea gel na holení [dm drogerie] 75 Kč
Fine Life sůl do koupele, Ocean [makro] 27,90 Kč
Naturalis Shower gel, Chocolate [makro] 75 Kč
Schwarzkopf Schauma Repair&Care šampón [teta drogerie] 46 Kč
Avon Rich Moisture tělový krém [avon] 99 Kč
Bioderma Hydrabio Serum [moje lekarna] 440 Kč
Syoss Supreme Selection balzám na vlasy [teta drogerie] 99 Kč
Balea trend It Up ochrana před teplem [dm drogerie] 65 Kč
Avon pěna do koupele, Chocolate&Orange [avon] 69 Kč
Avon Skin So Soft gel na holení [avon] 79 Kč
Dermacol Aroma Rituals jahoda&rebarbora sprchový gel [dm drogerie] 49 Kč
L´oreal Total Repair balzám na vlasy [teta drogerie] 119 Kč
L´oreal Total Repair šampón na vlasy [teta drogerie] 85 Kč
Dove Pure&Care Dry Oil kondicionér [teta drogerie] 113 Kč
○Rival de Loop čistící gel na obličej [rossmann] 45 Kč
Schwarzkopf šampón proti lupům [teta drogerie] 59 Kč
Dermacol Imperial makeup, Pale [dm drogerie] 156 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
○líčení - Naturalis, Flore, Olay, Bourjois, Bh Cosmetics, Avon, Dermacol, Sephora, Gabriella Salvete, Uma
○oblečení - krajkované tílko H&M

HUDBA
ALBIS - Vacation Uke

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
Olympus Pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

A co Vy? Jaký produkt jste si oblíbily poslední dobou? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)