7/18/2016

My favorite summer lipsticks 2016

Krásný den drahé čtenářky♥

dnes Vám nesu článek v trošičku odlehčené formě. Je léto, je krásné počasí a svítí sluníčko a proto je třeba si připomenout krásné rtěnky, které nám dny rozzáří.

Čtyři rtěnky, které použijete při různých náladách. AVON, když se cítíte být neviditelná, ale ne za šedou myšku - ale chic. Maybelline, když se cítíte svěží a cool a po ASTOR můžete sáhnout, když se cítíte být dračicí ;)
AVON Ultra Colour Indulgence daffodil petal a tanny rose tyhle rtěnky prostě miluji. Jsou příjemné na rtech a rty mám krásně hydratované. Výdrž je slušná, ale počítejte, že oběd moc nepřežije ;) To ale nevadí. Celkem mám doma čtyři odstíny. Vřele rtěnku doporučuji hlavně těm, co mají suché rty.

ASTOR Heidi 005 arty je krásnou jasnou rtěnkou, která ozáří celý look a hlavně Vás ;) Texturou se hodně podobá té od AVONu, ale není tak máslovitá. Odstín miluji hlavně v době kdy svítí sluníčko a já se tak cítím ještě více svěží a výrazná ;)

MAYBELLINE 230 mauve glam tak tato rtěnka byla láskou na první pohled. Já tu fialkovou miluju. A kdyby jste tak mohli všichni cítit tu úchvatnou vůni vanilky. Na rtech mi působí trošku suše, ale rty na druhou stranu nevysušuje.
Rtěnek mám více, ale tyhle čtyři opravdu stojí ještě za zvýraznění. Musím se přiznat, že Indulgence rtěnku vezmu do ruky pokaždé, když se mi nechce přemýšlet a necítím se na to, abych byla příliš výrazná, hlavně odstín Tanny Rose je krásně neutrální.

A jaké rtěnky milujete na léto Vy? :)

6 comments:

  1. Tuhle od Avon v takovém odstínu hned tu první mám také a jsem s ní teprve v zacatcích a zatím spokojenost :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam celkem 4 a muzu rici ze jsem naprosto spokojena ;-) jsou bozi a nevysusuji. Diky za komentar ;-) a hezky den.

      Delete
  2. Tyjo, tomu rikam pekne rozdilne barvy:) To ja nosim furt dokola jen svetle odstiny takove ty hnedo ruzove:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vid. To mas pravdu, pekne podle nalady :-)

      Delete
  3. Sme na tom asi podobne s farbami :) len inymi znackami.. S ruzami skusenost nemam, ale robim si zalusk na taku poriadnu tmavu fialovu farbu :) Momentalne mam na perach koralovo cervenu (som v praci) :)

    Beauty shopaholik Tili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je fajn vesely barvicky jsou fajn ja dnes mam poppy pink avon indulgence

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)