7/24/2016

Freedom Pro Contour Kit

Krásnou neděli♥

miluji konturování! Musím se přiznat, že jakmile u nás propukl tento hit, já jsem se poslušně jako ovečka přidala. Jelikož mám větší čelo, tak bronzer opravdu využiji. Navíc je pro mě tak trochu těžké sehnat ideální odstín bronzeru, protože všechny, jak to tak v drogériích bývá, mají podtón spíše do tepla. Tento je ale do studena a tak jsem si ho oblíbila. Dnes bude tedy řeč o Freedom Pro Contour Kit v odstínu Fair.
FREEDOM PRO CONTOUR KIT seženete v drogériích Teta, která tuto kosmetiku nabízí nebo na oficiálních stránkách. K dispozici jsou tři barevné varianty - Fair, Medium 01, Medium 02 a za obsah 6g zaplatíte 169, 90 Kč.

Jako vždy u recenzí, začnu balením produktu. To je klasické, vyrobené z masivnějšího plastu , kdy ještě samotná paletka byla zabalená do papírového obalu, což někomu může připadat zbytečné, ale já mám tento "detail" ráda, protože přeci jen, budí to na mě dojem luxusnější stránky dané značky. 
INCI produktu

Co se týče konzistence, ta je pudrovitá a středně namletá. Díky tomu produkt nepráší ani během aplikace na tváře či nabírání na štětce. Sada obsahuje bronzovací pudr a klasický pudr, což je trochu neobvyklé na konturovací sady. Musím se přiznat, že jsem spíše zvyklá na kombinace bronzeru a tvářenky či tvářenky a rozjasňovače.
Odstín konturovacího setu jsem si jako vždy vybrala nejsvětlejší, tedy Fair,  i když je léto a přeci jsem se jen trochu opálila. Ale i tak se musím přiznat, že mi kit dokonale sedí barvou i odstínem. Klasický pudr je opravdu světlý až transparentní a tak se skvěle přizpůsobí tónu Vaší pleti. Co se týče bronzovacího pudru, ten je také světlý, ale s podtónem do studena, což mi dokonale sedí. Kit není přesně rozdělen na dvě stejné části, jak jste si mohli všimnout na obrázku. Klasického pudru je o něco více, což je trochu škoda, spíše bych upřednostňovala větší množství bronzeru, ale to už je maličkost.

Pigmentace je taktéž skvělá, stačí opravdu jen trochu namočit štětec do produktu, lehce oklepat zbytek pudru a na tváři můžete začít kouzlit. 
swatch konturovacího kitu

S výdrží na tom konturovací set taktéž není špatně. Řekla bych, že má optimální výdrž, co se týče drogérkových produktů. Takže si myslím, že bude skvělým pomocníkem nejen na každodenní líčení, ale i třeba na cestování, když budete potřebovat přepudrovat tvář během odpoledne.

Na závěr bych chtěla říci, že se podle mě tento kit pro konturování opravdu povedl. Hlavně si cením toho, že Freedom přišel na trh i se studenějšími podtóny bronzeru. Dále pak pigmentace je skvělá a na poslední místo bych řadila výdrž, která taktéž není špatná. Za tento produkt má ode mě Freedom opravu palec nahoru!

A co Vy? Čím si rádi konturujete obličej? :)

2 comments:

  1. Bohužel to já konturovat neumím :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tom není opravdu nic těžkého, zkus se podívat na pár videí na youtube. Záleží také na tom, jaký máš tvar obličeje a podle toho se i řídit :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)