7/12/2016

Sleek MakeUP i-Divine Snapshots 732 Palette

Nazdárek kočky♥

dnes Vám chci ukázat svou nejnovější krásku, ze které jsem velmi nadšená a kterou jsem si musela pořídit, protože mi má stará letní barevná paletka dala vale. Byla to paletka Makeup Revolution Acid Brights. Prostě ztratila pigment a zbyl mi jen bezcenný prášek, který na očním víčku není ani vidět. Jen odstíny 5, 6, 11 a 12 jsou ještě do jisté míry využitelné, ale ty mi zářivé oční stíny nevykouzlí jako například odstín 3. No nic teď už rovnou k nové krásce, která tu se mnou vydrží snad déle ;)
Sleek MakeUP i-Divine snapshots 732 Palette obsahuje 13,2 g a já jsem paletku zakoupila za 330 Kč v Makeup from London. Osobně jsem spolu se sestrou navštívila jejich obchůdek v Hradci Králové a je to ráj na zemi s milou obsluhou.



Paletka obsahuje 12 očních stínů a z toho je 5 odstínů matných. Celkem tak v balení naleznete 12x1,1 g produktu.

A teď to nejlepší. Podíváme se podrobně a postupně na všech 12 odstínů paletky snapshots.

1. SUMMER BREEZE je blankytně jemně modrý stín, který je matný. Tato krásná modrá ve mě evokuje krásné modré moře a průzračnou hladinu - je to prostě letní vánek. Pigmentace je trošičku slabší, ale to u matných stínů bývá.

2. MARTINI je krásný studený stín, který v sobě obsahuje jemný shimmer a bude se krásně hodit jako projasňovač očních koutků. Působí na mě jako stříbro v kalíšku ;) Pigmentace je úžasná.

3. KIWI FLOWER je název stínů, který působí až tropicky. Barva je opravdu podobná kiwi a představte si ještě k tomu zlatý shimmer. Pigmentace je úžasná a já jsem až překvapená, jak mě tento stín zaujal. S kiwi barvičkou si vykouzlíte opravdu krásný look do tropických dnů ;)

4. LOTUS FLOWER studená fialová se stříbrným shimmer, která působí lehce, jemně a romanticky a přitom ji v žádném look nepřehlídnete. Přesně ta barvička, která se bude hodit i ke "kiwi". Líbí se mi moc, i když fialovou moc nevyhledávám, ale tato mě zaujala.

5. HUMMINGBIRD ano tak tento odstín je opravdu takovým kolibříkem. Tmavá modrá, do které je lehounce přimíchán zlatý shimmer. Netradiční spojení modré a zlaté působí neotřele a neuvěřitelně působivě. Napadlo by Vás snad toto spojení?? Prostě se mi líbí je stylová ;)

6. TEQUILA SUNRISE, dáte si drink? Určitě vyzkoušejte tuto krásnou sytou oranžovou, která působí jako východ slunce spolu se zlatým shimmerem, který oranžový východ slunce projasní a rozzáří. Dejte šanci oranžové, která už není jen nudnou barvou ;)

7. SAND WALKER je opravdovou procházkou v písku. Matný pleťový stín s lehounce růžovým nádechem. Krásně se hodí na ohyby očního víčka. Pigmentace je velmi slušná a to i navzdory tomu, že stín je matný.

8. WASHED ASHORE stín se velmi podobá stínu "7", ale představte si ho o dva stupně tmavší a je také matný ;)

9. SUNSET terakotově hnědo-vínová barvička doplněná o rosegold shimmer vytvoří zcela nový rozměr.  Přiznám se, že zrovna těmto tónům se vyhýbám, ale tento vyzkouším.

10. GREEN IGUANA nevím zda zrovna zelený, ale leguán to bude ;). Odstín je velmi podobný číslu "5", ale shimmer tohoto stínu je stříbrný.

11. PURPLE HAZE mlžný opar, který sebou nese matný fialový odstín. Stín, který je temný a velmi by se hodil k odstínu "4".

12. MAGENTA MADNESS krásný starorůžový matný stín, který se mi tuze líbí. Na oční víčku by byl krásný s šedivým odstínem, který by ještě více podtrhl růžovou. Já prostě miluju všechno co je starorůžový.

Odstíny 7 a 8 jsou moc povedené odstíny a nikdy nevím, jaký použít první. Krásné a super se hodí na oční ohyb.
swatch na ruce bez filtru (všechny foto v článku jsou bez filtru)



V balení najdete k paletce i typický oboustranný štětec, který já nevyžívám.
INCI složení paletky Sleek MakeUP i-Divine snapshots 732 PALETTE

Hodnocení po použití:
Textura očních stínů je krásně krémová a člověk jednoduše cítí na omak krásnou hedvábnost. Pigmentace pomocí swatche na ruce se mi líbí, snad jen stíny summer breeze a magenta madness by mohly být více sytější, ale i tak je dobře viditelný. Co se týče pigmentace na očním víčku, tak tam je to horší. Hlavně s tím počítejte u matných odstínů. Odstín 12 musím hodně vrstvit, ale i tak mu sytost, kterou požaduji nedodám. Ovšem pigmentace odstínů nematných je pěkná a líbí se mi.

Co se týče výdrže, tak ji beru jako průměrnou, lehce nadprůměrnou (použití bez oční báze). Měla jsem daleko větší očekávání (to mám vždy z nové paletky).

Paletka se mi líbí a k tomu ještě netradiční kombinace různě barevných shimmerů.

A jaký dojem máte Vy? Vlastníte tuto paletku? :)

5 comments:

  1. Já bych nějakou jejich paletku ráda vyzkoušela, ale nějakou co vyuziji v ní vsechny odstíny, takže urcite nějakou do hnědých odstínu :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já hnědé už mám a právě jsem chtěla mít jednu na léto zářivou ;) A neboj nevím proč by jsi si barevné líčení nemohla dovolit ;) nevaž se - odvaž se ;)

      Delete
  2. Zajímavá paletka, ale asi bych ji nevyužila :-)
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekujeme, ale urcite vyuzila. Nude liceni je krasne ale chce to obcas rozbit barvou a to hlavne v lete ;-)

      Delete
  3. Krasna! Na Sleeku jsem drive hodne frcela, ted uz moc ne, ale libi se mi moc:)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)