7/28/2016

Wishlist July 2016 - Pastel Love

Krásný čtvrtek♥

neříkejte, že si každý měsíc něco nepřejete. Myslím něco z té materiální stránky, co se může zdát pro okolí zbytečné, ale Vy po tom toužíte. Já se přiznám rovnou a odpovím, že ano :) Proto pro Vás každý měsíc sestavuji wishlist, abyste věděli, že na to nejste sami a že jako každá obyčejná smrtelnice si přeji věci, které se by obohatily moje kosmetické království.


1 NYX Contouring Palette - určitě jste si všimli toho velkého "boomu" co se týče přijití značky NYX na český trh. Mě kromě jejich vyhlášených rtěnek láká ještě jedna věc a to jejich konturovací krémová paletka. Já sice s krémovým konturováním nemám žádné zkušenosti, ale jestli bych měla s nějakým produktem začít, tak jedině s tímto! A za obsah 8g zaplatíte 529 Kč, což si myslím, že na značku NYX není špatná cena ;)

2 Manufaktura Čistící obličejový peeling pro citlivou pokožku - musím se přiznat, že značka přírodní české kosmetiky Manufaktura, se mi postupně dostává pod kůži. Právě se sestrou a mamkou zkoušíme jejich sérum na suchou plet a je vážně vynikající. Co takhle zkusit obličejový peeling? Obsahuje panthenol a mandlový olej, takže bude úžasný pro suchou a citlivou pleť. Cena už tak příznivá bohužel není. Za obsah 160ml zaplatíte 179 Kč.

3 W7 Double Act - neříkejte mi, že nejste blázni do tvářenek! Vždyť jich existuje takové množství a 77druhů, že každý správný sběratel ví, že je snad nikdy nemůže mít všechny. Mě se líbí tato od W7, která v sobě ukrývá nejen zmíněnou tvářenku, ale i bronzer. Bronzer vypadá studeně a tak se mi velice zamlouvá. Naleznete ho na stránkách makeupfromlondon za 130 Kč.

4 LUGGA vonná svíčka ve skle - já miluji svíčky! Poslední dobou ráda večery trávím v posteli při dobré knížce či psaní článků na blog a při tom si zapaluji svíčky. Už delší dobu v Ikei koukám na tuto se dvěma knoty a voní pudrově. Cena je 199 Kč.

5 W7 Yummy Eyes, Caffe Latte, Gold Dust - poslední dobou ujíždím na nude odstínech na oči, protože se v nich cítím nejlépe. Od W7 mě zaujaly především tyto dva, světloučký Caffe Latte a teplý hnědý Gold Dust. Dokážu si s nimi představit kouřové líčení. Cena za jeden "bonbónek" je 70 Kč.

A co Vy? Neříkejte, že si něco nepřejete! :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)