8/03/2016

Bourjois Bio Organic Detox Foundation make-up

Krásný den kočky♥

zajímáte se o lepší složení výrobku? A myslíte si, že v oblasti dekorativní kosmetiky je těžké něco najít? Pak si přečtěte dnešní článek o Bourjois Bio Organic Detox Foundation make-upu.
BOURJOIS Bio Organic Detox Foundation 51 Light Vanilla jsme zakoupily v kamenném obchůdku Makeup from London a za 30 ml jsme zaplatily 290 Kč.

Abych pravdu řekla, tak je těžké najít nějaký make-up, který splňuje hned několik kritérií. Se ségrou vždy požadujeme světlou barvu (což je opravdu oříšek, aby to nepřecházelo do oranžova), nechceme zbytečně dlouhé složení (to už o něčem vypovídá, stejně jako jídlo s tisíce složkami nebude košér), dostupnou cenu, nechceme aby obsahoval hliník, a protože jsme četly Dobu jedovou, tak vyhledáváme, aby tam nebyly i složky, které tam jsou zmiňované a v poslední řadě, aby zboží bylo dostupné v České republice.
Co se týče ceny tohoto make-upu, tak se může zdát být velká. Já sama, když jsem začínala, tak jsem se snažila vybírat levnější make-upy, ale pokud uvážím zpět, jak ubývá - spíš neubývá, tak teď vím, že mi vydrží taková lahvička poměrně dlouhou dobu. Co se ještě ceny týče, tak berte na vědomí, že tento make-up je přírodní a vlastní označení a certifikát Eco Cert Cosmétique Biologique a je bez silikonů, které ucpávají a zatěžují pokožku obličeje (a ne jen obličeje samozřejmě).
Výhodou make-upu je, že je lehoučký a jemný s trošku tekutější konzistencí. Já jsme si ho hlavně koupila na zimu, protože jsem se bála, aby pak byl k dostání, protože světlé odstíny make-upů mizí z pultů velmi rychle.

V létě se mi perfektně hodí, když chci Bh Cosmetics Liquid Foundation Makeup trošku zesvětlit. Přidám tedy velmi malé množství tohoto make-upu k docílení požadovaného odstínu.

Každá jsme si koupily svůj vlastní zázrak v lahvičce a jsme moc rády, že takový make-up vlastníme.
dávkování je stejné jako ho známe u všech make-up, tedy prostřednictvím pumpičky.
swatch makeupu

My jsme si koupily nejsvětlejší odstín č. 51 Light Vanilla, který je božský. Make-up se velmi dobře roztírá a pomocí houbičky nebo štětce ho krásně zapracujeme do pokožky.

Má jemnou parfemaci a není nijak dráždivý a pokožku nezatěžuje. Celkově je jemný jako BB krém, ale jeho krycí vlastnosti jsou podstatně lepší. Zařadila bych jeho krycí vlastnosti jako střední. Už jsem psala u více make-upů, že nenávidím masku, ale miluji sjednocení pleti a tento make-up mi to perfektně vytvoří.

Tady ještě můžete vidět barevnou škálu make-upů od Bourjois a na obrázku ještě níže i jejich swatch.
Bourjois Bio Organic Detox Foundation make-up barevné odstíny (zdroj)

Bourjois Bio Organic Detox Foundation make-up swatch barevných odstínů (zdroj)

Make-up Vám opravdu doporučujeme a navíc ho můžete nanášet s pocitem, že to není chemická hříčka v lahvičce, ale make-up, u kterého někdo přemýšlel a myslel na své spotřebitele.

A jak vybíráte make-up Vy? Jaká kritéria jsou pro Vás stěžejní? :)

4 comments:

  1. Já se teď na složení začínám dívat. Uvědomuji si, co všechno v té kosmetice za špatné látky je. Jenže doma mám nemalé množství make-upu a nejen make-upu do zásoby, takže je chci spotřebovat a poté se aspoň po tom dobrém (ve složení) make-upu podívat. O tomto od Bourjois jsem slyšela samou chválu, tak potom mrknu po tomto :) Pokud nenarazím zatím na lepší..

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme za komentář ;) A máš pravdu všechno hned nejde, jsou zásoby jak říkáš a člověk se musí také zorientovat co toleruje a co ve složení prostě být nesmí. Každopádně jsme rády, že v tom nejsme samotné. Přejeme hodně úspěchů ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Taky opravdu není špatný, koukni na něj určitě ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)