8/18/2016

Ebelin Brush Cleaner

Hezký den♥

jako Vaše pleť potřebuje péči před tím, než na ní nanesete makeup či jiné produkty, tak i štětce se potřebují čas od času umýt, aby nám sloužily stejně jako na začátku. A dnes Vám představím jeden z nich, který jsem objevila před nedávnem a zná ho opravdu každý. Nebude řeč o ničem jiném než o Ebelin Brush Cleaner, tedy o čističi na štětce od značky Ebelin.
 EBELIN čistič na štětce zakoupíte v drogériích Dm. Cena za 100ml je necelých 100 Kč.

Doteď jsem (jako většina ostatních) čistila štětce jen pomocí dezinfekčního mýdla společně s vodou. Upřímně, já přímo nesnáším čistění štětců, je to prostě pro mě taková ta práce, kterou musíte udělat a nevyhnete se jí. Stejně jako stírání podlahy, vysávání a žehlení :D Ale to by byla jiná kapitola.

K tomuto čističi na štětce jsem se dostala vlastně náhodou. S kamarádkou jsme se před nedávnem domluvily, že jí budu líčit na svatbu. Ale co teď. Jak to bude s čistěním štětců? Napadlo mě, že bych mohla zkusit čistící spray od Ebelin, který tou dobou byl velmi populární. A tak jsem si ho jednou koupila a ihned ho zkusila na mých extra špinavých a používaných štětcích. A wow, ono to fungovalo. 
Po mé historce, jak jsem k čističi na štětce přišla, bych Vám chtěla něco podrobněji napsat o balení. Samotná flaštička se ukrývá navíc v papírové krabičce, která je podle mě zajímavě a vkusně provedená. Nápad se štětci a jeho tahy byl podle mě prostě trefný a nápaditý. Uvnitř se skrývá flaštička, tedy samotný produkt, který je vyrobený z plastu v čiré barvě. Je to tedy přínosem, protože snadněji tak zjistíte, kolik přípravku Vám ještě zbývá. Celkově se produkt aplikuje pomocí spraye a tak se snadno strefíte do toho množství, které potřebujete na čištění štětce nastříkat.
čistič se dávkuje pomocí pumpičky

A teď k samotnému obsahu. Jedná se o lehkou vodičku nafialovělé barvy, která opravdu krásně a svěže voní. Já si musím vždy když dočistím štětce přivonět k rukám, protože mi pak svěže a čistě voní. Já čistím štětce osobně tak, že uchopím do jedné ruky štětec, pod něj si vložím papírový ubrousek nebo kapesníček (klidně i WC papír) a začnu na štětec stříkat produkt z lahvičky. Pozor! Nikdy nedělám to, že bych začala štětce dřít, ale lehce je s nimi na výšku točím na papírku krouživým pohybem a ono se čistí. Hlavně u velmi jemných štětin (typu jako je na obrázku - Petra Lovely Hair limitovaná sada) nedělejte to, že by jste je dřely o papírový ubrousek nebo mačkaly v ruce. Pak se bohužel stane to, že se štětinky zdeformují a štětec už nebude tak pěkný, jako předtím.
čistěte štětce krouživým pohybem na ubrousku - zamezíte tak jeho deformování

Na obrázku níže můžete vidět, jak štětec na rozjasňovač vypadá po umytí čističe štětců na Ebelin. Ano, nečistí vůbec špatně, ale s tmavšími produkty na štětcích si poradí už o něco hůře. To pak musí nastoupit trochu hrubší síla a více čističe a štětec tak dočistit. Při tomto procesu se spotřebuje ale opravdu hodně produktu a Vám se klidně po několika použití může stát, že lahvička s prostředkem na štětce bude hned na dne. Proto doporučuji postupně přidávat čistič, utřít do papírového ubrousku a poté opět nanést čistič. Zamezíte tak zbytečnému plýtvání.
před a po umytí

A na závěr? Jsem z čističe od Ebelin tak trochu v rozpacích. Někdy mě přijde jako dobrá věc pro čistění štětců (hlavně tedy, jestli štětce používáte často) ale na druhou stranu mi nepřijde moc vhodný pro špinavé štětce od tmavších odstínů stínů. To pak musíte bohužel použít produktu více a stejně pak je štětec tak trochu špinavý. Ebelin Brush Cleaner si budu kupovat nadále, ale zajisté se porozhlédnu po nějakém, který účinně umyje štětce i od tmavších barev. Naopak musím pochválit to, že umyté štětce jsou do půlhodiny krásně suché a já je mohu použít k dalšímu líčení.

A co Vy? Poraďte mi, čím čistíte své štětce :)

6 comments:

  1. Po přečtení několika pochvalných recenzí jsem od něj čekala asi trochu víc. S více znečištěnými štětci od tmavých barev si moc dobře neporadí a jak píšeš, musela bych ho použít opravdu hodně. Na druhiu stranu v této cenové kategorii určitě dobrý produkt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, já asi také. On jako není špatný, ale prostě ty tmavé pigmenty a stíny nedá tak dobře, jako ty světlejší ;) ale na druhou stranu, jak jsi psala - cena x kvalita to není špatné ;)

      Delete
  2. Tento čistič mám taky a jsem s ním spokojená :) Štětce mi vyčistí krásně, i když je pravda, že u štětců na oči pomocí kterých jsem nanášela tmavé stíny, tak se mi je úplně vyčistit nepodaří.. Mně ale celkem vadí parfemace, mohla by být o něco míŇ výrazná :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. já právě parfemaci miluji! Pořád pak musím ke štětcům přičichávat :D

      Delete
  3. Mám v plánu ho aspon vyzkoušet :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě ho vyzkoušej, není špatný ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)