8/28/2016

Garnier Eye Makeup Remover 2in1

Krásnou neděli♥

po celodenním líčení je vždy zapotřebí, aby jste celou tvář důkladně odlíčili. A samozřejmě i oči, které jsou jedním z nejcitlivějších orgánů na našem těle. O jednom takovém odličovači na oči bude dnešní recenze a to konkrétně na Garnier Eye Makeup Remover 2in1.
GARNIER Eyes Makeup Remover je k dostání snad v jakékoliv drogérii. Za obsah 125ml zaplatíte okolo 90 Kč.

Já to s vybíráním odličovacích produktů na oči nemám upřímně jednoduché. Mám oči hodně citlivé a každý produkt jím prostě nesedne. Možná si řeknete, proč si oči neodličuji micelární vodou, ale s tou mi to nevyhovuje právě kvůli mým citlivým očím. A tak sháním vždy takové produkty, které nejen dobře odlíčí, ale budou i šetrné k mým očím.
Ale abychom se vrátili zpět k odličovači od Garnier. Našla jsem ho náhodou při obchůzce drogérií a zaujal mě především tím, že byl dvoufázový. Dvoufázové odličovače jsou vždy silnější a účinnější, to je známá věc a já takový potřebuji, protože jsem zvyklá nanášet každý den až tři vrstvy mascary a to nejde jen tak jednoduše dolů.

Co se týče obalu, ten je jednoduchý, plastový a čirý a tak snadno poznáte, zda Vám produkt dochází či nikoliv. Já vždy takové obaly uvítám, protože je to pro mě praktičtější a užitečnější. Produkt se jinak otevírá klasicky, na zaklapovací víčko. 
klasické zaklapovací víčko

A teď se přesuneme k samotné konzistenci produktu. Jak už jsem zmínila, jedná se o dvoufázový odličovač a tak se jedna vrstva (tmavší) skládá z olejovější složky, zatímco ta druhá z té vodovější. Po zamíchání dostanete světle fialovou tekutinu, kterou klasicky aplikujete na tampónek a poté jemným přiložením na oční víčka a chvilkovým setrváním na něm, oči odlíčíte. Navíc nemá žádnou parfemaci, takže bude vhodný i pro citlivé oči.
produkt po zaklepání obou konzistencí má světle fialovou barvu

Co se mi líbí na samotném produktu je to, že pro mé citlivé oči je ideální. Nejen, že neštípe ani nepálí, ale stačí ho nanést opravdu málo, aby jste dosáhli požadovaného výsledku. Na produktu je taktéž napsáno, že díky arganovému oleji posiluje oči, ale řekla bych, že po delším používání jsem si toho nevšimla. 

Na závěr bych chtěla napsat, že je mě produkt nezklamal a určitě bych ho doporučila dál. Jak už jsem psala, posilujícího efektu během používání jsem si nevšimla, ale svojí funkci - a to odličování - naprosto s klidem splňuje. 

A co Vy? Jaký odličovač na oči upřednostňujete? :)

4 comments:

  1. Mám také odličovač očí akorát obyčejný a jsem s ním nadmíru spokojená :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě zkus tenhle, není špatný ;)

      Delete
  2. Tento odličovač jsem v drogérii zahlédla, ale nějak jsem ho podrobněji nezkoumala. Také mám nejraději dvoufázové odličovače :) Snažím se je vždy střídat, hned jak mi nějaká dojde, tak si kupuji jiný. Ale své oblíbence mám :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to mi mluvíš z duše, také to tak mám :) i když si člověk nějaký oblíbí a má sv=ho favorita, musí neustále zkoušet něco nového :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)