8/24/2016

GoodBye july 2016 - Dove, Balea, Schwarzkopf, Syoss, Sephora, Avon...

Krásný den♥

stejně jako rubriku In News, tedy novinky za uplynulý měsíc, tak i GoodBye (spotřebované produkty) budu nyní psát ve formě mini recenzí na blogu. Doufám, že se Vám tato malá změna nebude vadit a teď se podíváme na to, co jsem spotřebovala za uplynulý měsíc :)

Dove Pure Care Dry Oil šampón - ráda ho používám, když zrovna nemají mé vlasy šťastné období. Je olejovitý a úžasný právě na horkem namáhané vlasy. Krásně vlasy vyživí, hydratuje a nezanechává pocit těžkých vlasů. Určitě doporučuju pro ty z Vás, kdo si upravujete jakýmkoliv způsobem vlasy.

Syoss Oleo Rich šampón - taktéž je velmi dobrý pro dehydratované vlasy. Je také olejový, ale ne už tolik jako zmíněný Dove a tak mi sedne pokaždé, když chci své vlasy jen trochu vyživit. Střídám ho právě s Dove, nedala bych ho z ruky.

Schwarzkopf Schauma Silver Reflex - když jsem měla ještě blonďaté vlasy, používala jsem ho srovnání pigmentu ve svých blond vlasech. Není špatný, po třech až čtyřech umytích žlutý pigment stáhne z vlasů a Vy se tak můžete radovat s požadovaného odstínu své blond barvy. Má hustou, modrou konzistenci a příjemně voní.
Balea Sweet&Smooth deo spray - byla to vánoční limitka a my jsme si jí zamilovaly. Krásně, ale silně sladce voněl po vanilce a splňoval to, co měl. Celkově deo spreje od Balea nejsou špatné a navíc neobsahují hliníkové soli, což je vždy bod navíc.

Balea Pink Grapefruit gel na holení - tyhle klasické řady od Balea mám moc ráda, ať už se jedná o zmiňované deo spraye nebo právě o gely na holení. Gel má jemnou konzistenci, která se rozetření lehce změní v pěnu a navíc krásně voní po růžovém grapefruitu. Stačí ho aplikovat opravdu málo a hned jsou nežádoucí chloupky pryč. 

Isana pěna na holení - tak toto byl bohužel krok zpět. Chtěla jsem zkusit něco od primární značky Rossmann, ale byla jsem bohužel zklamaná. Pěny k holení bylo zapotřebí opravdu hodně, museli jste jí použít velké množství, aby jste docílili kýženého výsledku. Navíc mi připadalo, že po ní rychle rostly chloupky. 
Avon Chocolate&Orange pěna do koupele - já tyto pěny do koupele od Avonu zbožňuji! Stačí jí opravdu málo, jedno víčko do celé vany a rázem vykouzlíte opojnou vůni. Tentokrát jsem si vybrala čokoládu a pomeranč, která je moje oblíbenou vůní, protože mi připomíná vánoční cukroví. Jestli si někdy budete objednávat něco z Avon, nezapomeňte do košíku přihodit toto.

Sephora pěna do koupele, Lagoon - koupila jsem si jí asi před rokem v rámci Shopping Fever a těšila jsem se, až jí vyzkouším, protože pěny do koupele miluji. Přišlo ale velké zklamání. Pěna vůbec nepěnila, ani když jsem jí rozpustila pod kohoutkem tekoucí vody. Musela bych jich použít alespoň pět, aby to mělo požadovaný výsledek. Já jsem jí měla ve verzi Lagoon, která voněla svěže a čistě, ale bohužel, jak jsem psala výše, vůbec nepěnila.

Avon Planet Spa Amazonian Treasures, hydratační maska na pleť - masky na pleť od Avonu mám celkově ráda, protože splní to, co doopravdy slibují. Tato voněla po exotickém ovoci. Byla sice lepkavější a nešla tak snadno dolů, ale krásně pleť hydratovala, ale zároveň jí nečinila ztěžklou.

Alpa Amica suchý šampón - podle nás je i mnohem lepší, než vyhlášený suchý šampón od Batiste. Sice není ve spreji, ale ve formě pudru, ale skvěle zvedne objem vlasů a hlavně, zatočí s mastnými vlasy.
Le Petit Olivier tonikum na pleť - kamarádka nám tuto řadu kosmetiky přivezla z návštěvy Francie a tak jsme byly rády, že můžeme vyzkoušet také něco jiného. Obsahuje plody oliv, ale musím bohužel konstatovat, že jsem z ní cítila alkohol a to je zrovna složka, kterou na svou suchou pleť nepotřebuji. Občas mě dráždila v očích. Znova bych jí asi nezkusila.

Balea vlhčené ubrousky - hrozně mě lákaly, chtěla jsem zkusit také něco jiného, než jen mé oblíbené od Linteo. Ale tyto hrozně rychle vyschly a musela jsem asi polovinu balení bohužel vyhodit. Já spíš preferuji ty ubrousky, které mají plastové uzavírání. 
 Dermacol Truffle makeup, 1 - byl senzační a koupila bych si ho klidně znova, ale bohužel se nevyrábí. Což je velká škoda. Byl lehký, ale přitom krycí a nezvýrazňoval suchá místa na mé pleti. Já ho měla v odstínu 1, což bylo úžasný, protože měl podtón do růžova a byl super pro bledulky. Ze všech makeupů z drogérie mě sedl asi nejvíc. Jestli ho budou znovu prodávat, kupuju ho bedýnku. :)

Dermacol oční báze - byla sice silikonová, ale mě vyhovovala. Měla bílou až transparentní barvu, která skvěla splynula s očním víčkem a okolím. Oční stíny zvýraznila, to musím přiznat, ale nezabránila tolik slívání očních stínů. U mě je to 50:50 ale za 99 Kč to není špatná volba.

Balea makeup sponge - už jsem vyzkoušela hodně houbiček na makeup (kromě originálního Beauty Blenderu) ale tato mi přišla nejhorší. Byla hrozně měkká, deformovala se a praskala i po pravidelném mytí dezinfekčním mýdlem. Znova bych si jí nekoupila.


 A co Vy? Jaký oblíbený produkt Vás tento měsíc nadchnul? :)

4 comments:

  1. Gel na holení od Balei mám v plánu vyzkoušet již delší dobu. Pěny do koupele od Avonu také zbožňuji, i když je používám výjimečně. Doma máme pouze sprchový kout, takže vždy si vanu s pěnou do koupele užívám u sestry, atd.. :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Skvelý článok, ale ešte krajšie fotografie. :)

    Izabella zo SYDNEY SLEEK ❤

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)