8/20/2016

In news july 2016 - Manufaktura, L´oreal, Garnier, Dermacol, Maybelline, Bourjois...

Krásný den♥

možná jste si všimli, že nebyla dlouho videa. Ano je to tak. Musím se přiznat, že poslední dobou řeším ve svém životě takových věcí a tak si stanovuji, co je pro mě důležité a co ne. Miluji pro Vás natáčet videa, ale cítím, že tak trochu potřebuji pauzu a to co mě právě baví, je psát články, protože člověk se nějak vypíše z toho, co ho zrovna trápí. A myslím si, že kdybych teď natáčela videa, určitě bych s nimi nebyla spokojená...

Doufám, že Vám nebude tedy vadit, když novinky za uplynulý měsíc sepíšu "pouze" do článku. Nebojte se, budu se snažit co nejvíce vystihnou produkty jako ve videích. Věřím, že se Vám tento přeměněný formát článku o novinkách z kategorie In News bude líbit. :)

První, co bych Vám chtěla ukázat a jsem s tím nejvíce spokojená, jsou úplně nové štětce od PetraLovely Hair. Já jsem si je objednávala na začátku června, ale zahrnuji je sem, protože jsem Vám je prostě musela ukázat. Jedná se o tu luxusní limitovanou řadu štětců, která mě opravdu lákala. Já jsem si jí objednala v bílé barvě, Kačce pak v té černé. Řada působí opravdu luxusně, je vyrobená z jemných syntetických štětin a vidím v ní jen dva malé nedostatky - špatně se štětiny myjí, ale je jasné, že bílé nezůstanou a ta druhá je to, že se pomalu smývají loga Petry u nějakých štětců, což mi, musím se přiznat, vadí. Jinak si myslím, že jsou štětce fajn a obzvláštní Vám každodenní líčení jedna radost. Sada obsahuje sedm štětců - čtyři na obličej a tři na oči. Já asi nejvíce miluji ten na konturování.

L´oreal Excellence Creme barva na vlasy, 7.1. blond popelavá
V poslední době jsem se rozhodla, že už skoncuji s barvou na vlasy v odstínu blond a zkusím středně hnědou. I vy, moji čtenáři jste mi jí chválili a já si taktéž myslím, že v tmavší barvě vypadám výrazněji. Musím se přiznat, že se cítím i přirozeněji s sebevědoměji, protože si myslím, že tmavší se ke mě prostě hodí líp. Já jsem si oblíbila tuto od L´oreal Excellence Creme, protože vlasy nevysušuje a má podobný efekt jako přeliv - nejdou Vám vidět odrosty a barva se postupně vymývá a bledne. Jsem zvědavá, jestli budu příjemně překvapená jako minule.
barva na vlasy Excellence Creme od L´oreal

 Manufaktura Regenerate Face Elixir - my jsme olejíček na pleť od Manufaktury dostaly v rámci výzvy na blogerky.cz a tak jsme byly zvědavé, jak dopadne. Nebyl špatný, pleť krásně vyživil, ale my bychom potřebovaly té hydratace více než takovou, kterou olejíček nabízí. Myslím si, že bude vhodný pro normální až mírně suchou pleť. Navíc má krásné dávkování ve formě pipety a tak se Vám bude produkt lépe nanášet.

Garnier 2iv1 Eye makeup remover - tento posilující odličovač očí má posilnil řasy a účinně odlíčit všechny nedokonalosti očního makeupu. Jsem na něj opravdu zvědavá, dlouho jsem ho neměla a těším se, že bude stejně dobrý jako naposledy.

Floré Herbs&face water - miluji zkoušení nových pleťových tonik a tohle není výjimkou. Našla jsem ho v drogérii Teta a má se jednat o čistě přírodní produkt se sílou bylinek. Už se těším až ho zkusím.

Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Oil Elixir - maska na vlasy, kterou si neustále kupuji, když chci na maximum hydratovat své vlasy. Je krásně hutná, ale zároveň nezatěžuje vlasy.

Labello Lip Butter Vanilla&Macademia - hodně blogerek si tento balzám na rty chválilo a tak jsem se rozhodla, že ho taky zkusím. Je schovaý v kovovém kalíšku a musím říct, že je to opravdu pecka pro moje rty! Nejen že skvěle voní (a chutná) je ale i příjemný a hydratační. Dokáže skvěle zacelit suché a popraskané rty.

Barekol EyeLid - vybrat ten správný oční krém je pro mě běh na dlouhou trat. Ten, který mě ale poslední dobou sedl je tento od české kosmetické firmy Barekol. Je hutný a trošku "mazlavý" a tak Vaše oční okolí je po něm dlouho hydratované. Pomohl mi trošku vyřešit i mé velké černé kruhy pod očima.

Dermacol Aroma Ritual Body Scrub, Belgian Chocolate - kdybych měla říct, která řada z Aroma Ritual je má nejoblíbenější, byla by to belgická čokoláda. Připomíná mi totiž Vánoce a želé bonbóny arabesky, které jsou s nimi spojené. Ještě jsem scrub nezkoušela, jsem zvědavá, jaký bude. Co ale vím teď je to, že dokonale voní!
Bourjois Bio Organic detox Foundaton, 51 Light Vanilla - s Kačkou už od začátku blogu rády řešíme složení kosmetiky, protože si myslíme, že je to opravdu důležité. Člověk by na sebe neměl bezhlavě aplikovat to, co se mu líbí. Je až neuvěřitelné, co se vejde do jednoho makeupu, co se týče chemických složek. My jste našly tento, od Bourjois, který je bio přírodní a neobsahuje žádné nežádoucí látky.

Catrice Liquid Camouflage, Porcelain - velmi chválený korektor, který neměl snad žádný mínusový bod ani u známějších blogerek, Je hutný, ale zároveň nevytváří žádný "caky" efekt, který jen prohlubuje vrásky. Já jsem ho sehnala úplně náhodou v Rossmann drogérii a jsem za něho opravdu ráda. Miluji ho na své nafialovělé kruhy pod očima.

Maybelline The One by One mascara - miluji řasenky od Maybelline, nikdy mě totiž nezklamou a vytvoří efekt, který vyžaduji. Nemám velký problém s řasy, jen po řasence chci, aby mi řasy zahustila a neslepovala je. Tato to sice nedělá, ale čekala jsem jen od ní trochu víc. Zařadila bych jí mezi průměrné řasenky z drogérie. Mojí oblíbenkyní tak napořád zůstává Maybelline Sensational řasenka.

Essence Eyebrow designer, 05 Soft blonde - i když mát tmavší vlasy, ráda si vyhrávám s vykreslování svého obočí. Bohužel moje obočí je velmi prořídlé (ano hříchy z mládí) a tak ho musím dokreslovat. Zdá si mi ale, že tužka je velmi tvrdá a museli by jste si tak opravdu "vyrýt" díru, aby byla vidět. Barva je ale jinak úžasná, taková hnědo - šedá, přesně pro bledulky,

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že Vám nevadí, že novinky teď provádím touto formou a určitě mi napište do komentářů, co zajímavého jste si koupily Vy. :)

4 comments:

  1. Flore pletovou vodu mám také koupenou a jsem na ní velice zvědavá :))
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Super novinky :) Makeup Bourjois mám doma a ráda ho používám.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji♥ já jsem si ho opravdu oblíbila, hezky kryje a nezvýrazňuje suchá místa ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)