8/30/2016

Maybelline the One by One Volum´ Express mascara

Hezké úterý, krásky♥

řešíte řasenky a nebo máte řasy, za které by ostatní vraždily? Musím se přiznat, že já s řasenkami až tak problém nemám, protože mám od přírody husté a docela dlouhé řasy a tak po řasence vyžaduji jen to, aby moje řasy neslepovala, zahustila je a hlavně, aby se neobtiskávala během dne v okolí očí. Proto Vám dnes představím řasenku Maybelline The One by One Volum´ Express.
MAYBELLINE The One by One Volum´ Express mascara zakoupíte v jakékoliv drogérii. Cena za řasenku se pohybuje okolo 149 Kč.

My s Kačkou celkově řasenky od Maybelline milujeme a vždy když si vybíráme nějakou novou, vždy se právě díváme do stojanu s touto značkou. V dm drogerii byla před nedávnem akce na 1+1 řasenky od Maybelline a tak jsem zase zkusila nějaký nový kousek od této značky a jak tedy tento produkt dopadl? 
A jako první u recenze začneme obalem. Produkt má klasický řasenkový obal, který Vás určitě ničím nepřekvapí. Co se mi ale líbí, je barva balení. To je fosforově oranžové a tak ve mě okamžitě nabuzuje dojem léta a teplých dní, které jsem ještě měla před sebou, když jsem si řasenku kupovala. Na obale je poté vyobrazené šměrování podvazku nebo korzetu, které je pak zajímavým doplňkem.
Určitě se musím zastavit u kartáčku. Ten je velký, kónický do tvaru špičky a samozřejmě silikonový, což mám nejraději. Jednotlivé štětinky na kartáčku jsou přibližně stejně dlouhé a blízko u sebe, což Vám zajistí stejnoměrné nanesení a netvoří se tak hrudky, které jsou určitě nežádoucí.
kartáček je kónický a mírně zašpičatělý

A teď k tomu, jak jsem se řasenkou spokojená. Musím se přiznat, že řasenka není špatná, neslepuje, je krásně pigmentovaná (už ve dvou vrstvách). Já osobně mám ráda opakované nanášení řasenky, připadá mi, že se pak řasy více zvýrazní a mě to tak vyhovuje. Na této řasence je super, že i po opakovaném nanášení řasy neslepuje. Přes den ani neopadává pod oči a Vám se tak netvoří tmavé kruhy pod očima. Ale to, co mi vadí je zřetelné obtiskávání na horní stranu víčka. I když nechám řasenku uschnout, tak i tak se mi obtiskne, Což je na škodu.
řasenka po dvou vrstvách nanesení - můžete si všimnout, že já aplikuji řasenku jen na vrchní řasy

A co bych řekla na závěr? Ano, řasenka není špatná, ale zařazuji jí do takového průměru, kterých najdete v drogériích opravdu hodně. Já asi zůstanu nadále věrná své milované Maybelline Sensational řasence, která mé řasy dokonale nejen prodlouží, ale i zahustí.

A co Vy? Jaká řasenka je Vaše nejoblíbenější? :)

9 comments:

  1. Mě popravdě moc nezaujala, škoda.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě právě ano, ale zklamala mě s tím, že se obtiskává :/

      Delete
  2. Bohužel se musím přidat k Misce a také mě tato řasenka nezaujala.. Ale tvá recenze se mi líbí :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) ona není špatná, ale problém je, že se obtiskuje, což je u řasenky problém :/

      Delete
  3. Pěkná recenze, řasenky od Maybelline mám obecně taky moc ráda, ale aktuálně je mojí top řasenkou objemová The Body Builder od TheBalm :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Od TheBalm bych chtěla něco dlouho vyzkoušet, navnadila jsi mě :D ;)

      Delete
  4. Řasenky téhle značky mi celkově dost vyhovují, hlavně ta žlutá (nevím, jak se jmenuje :D). Ale teď jsem si pořídila jednu dražší, která má řasy i vyživovat a podporovat jejich objem. Docela to jde i vidět, ale za tu cenu si ji znovu už stejně nekoupím :D
    Jinak pro mě jsou řasenky, co dělají moc dlouhé řasy naprd, protože mi bimbají o brýle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak to se někdo má, že má takové řasy :D tsss mrško :P :D já taky Maybelline řasenky miluju, myslíš Collosalku? :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)