8/08/2016

Purity Herbs Shark Cream

Krásný den naše milé čtenářky/milí čtenáři♥

dnes Vám přinášíme článek o žraločím krému Purity Herbs Shark Cream, který jsme měly tu čest vyzkoušet skrze výzvu přes portál blogerky.cz, za což jsme moc vděčné.

PURITY HERBS Shark Cream obsahuje 50 ml a pořídit ho můžete za 634 Kč na webshopu Purity Herbs Iceland.

Krém je zabalený v krásném balení o 50 ml. Konzistence krému je hustší s krásnou svěží a čistou vůní. Krém se velmi dobře vtírá do pokožky a rychle se vstřebává. Místo na kůži není po aplikaci krému příliš mastné a krém Vás neobtěžuje - naopak.

Se ségrou trpíme každá na jiné "neduhy", tak si teď můžete přečíst, jak nám krém pomohl a jak reagoval.

Žraločí síla vs. suchá kůže

(Šari) Já trpím na hodně suchou a citlivou pleť. A to odjakživa. A bohužel mi nepomůže jen tak něco. Když jsem si poprvé krém aplikovala na pleť, myslela jsem si, že díky jeho nepříliš husté konzistenci nebude nic moc pro mě. A opak byl pravdou. Už po druhém použití se pleť zdála být vláčnější a vyživenější. Navíc mi shark cream pomohl i na spálenou pleť od sluníčka. Takže na suchou a citlivou pleť rozhodně doporučuji.

Žraločí síla vs. ekzém

(Káťa) Osobně trpím na ekzém na pravém zápěstí ruky, většinou mi kůže zarudne a začne svědit a je velmi přesušená, proto jsem byla ráda, že mohu tento produkt vyzkoušet. Tento produkt právě slibuje pomoc při lupénce, ekzému a artritické bolesti.

Když krém se žraločí "silou" přišel, byla jsem nadšená a velmi velmi zvědavá jak na něj bude můj ekzém reagovat.

První dojmy po aplikaci nebyly kdovíjaké - to musím říci na rovinu. Po nanesení krému na ekzém jsem cítila svědění a celkově jsem začínala mít dojem, že "žralok" dráždí můj ekzém (např. alergie na nějakou složku v krému). Ale mazala jsem dál, protože přírodní kosmetika se přece jenom chová jinak. Není tak rychle účinná a chvíli to trvá (a to u všeho co nemá chemii).

A víte co? Udělala jsem dobře. Asi po třetí až čtvrté aplikaci svědění začínalo ustupovat a ekzém už byl pouze zarudlý. Osobně mažu pouze jednou někdy výjimečně dvakrát denně. Spíše mažu večer a vmasíruji krém a přes den nechávám ekzém "vyloupat" nevím jak to říci jinak. Nyní po delším užívání je můj ekzém zarudlý a trošku vysušený (před aplikací krému), ale nesvědí, což je pro mě naprostá bomba - nesvědí ani přímo po aplikaci.

Mohu říci, že na ekzém opravdu reaguje ;) a mohu ho doporučit.
Výborné hygienické dávkování - nesaháte do krému přímo prsty a nemáte tak šanci zanést bakterie co celého balení. Stačí jemně stlačit a na povrch popoleze krém. Opravdu chválíme. Před prvním použití stačí odtrhnout ochranou zátku.
dávkování
swatch Purity Herbs Shark Cream

O lepším složení krému vypovídá i to, že na webshopu jsou podrobně vypsány složky inci, které krém obsahuje, což nebývá zvykem, protože když chceme najít složení, tak ho musíme dlouze hledat na internetu (mimochodem na zahraničních stránkách to bývá častěji uvedeno).
Inci Purity Herbs Shark Cream

Aqua (voda), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (mandlový olej), Cetearyl Glucoside, Shark Liver Oil (žraločí olej), Cera Alba (včelí vosk), Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový olej), Butyrospermum Parkii Butter (bambucké máslo), Triticum Vulgare Germ Oil (olej z pšeníčných klíčků), Glucose, Calendula Officinalis Flower Oil (olej z měsíčku lékařského), Squalane, Pelargonium Graveolens Oil, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Copaifera Officinalis Resin (pryskyřice z kopaiby), Myroxylon Balsamum Oil (olej z vonodřeva), Glucose Oxidase, Commiphora Myrrha Oil (myrhový olej), Lavandula Angustifolia Oil (levandulový olej), Citrus Medica Limonum Oil (citronový olej), Mentha Piperita Oil (olej z máty peprné), Anthemis Nobilis Flower Oil (olej z květu rmence sličného), Cymbopogon Schoenanthus Oil (olej z citronové trávy), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (eukalyptový olej), Foeniculum Vulgare Oil (fenyklový olej), Chamomilla Recutita Oil (olej z heřmánku pravého), Citric Acid, Matricaria Maritima Extract (extrakt z heřmánku přímořského)*, Chelidonium Majus Extract (extrakt z vlaštovičníhu většího), Alchemilla Vulgaris Extract (extrakt z kontryhele obecného)*, Matricaria Discoidea Flower/Leaf/Stem Extract (extrakt z květu/listu/stonku heřmánku terčovitého)*, Spiraea Ulmaria Extract (extrakt z tužebníku jilmového)*, Anthyllis Vulneraria Flower Extract (extrakt z květu úročníka bolhoje)*, Galium Verum Extract (extrakt ze svízele siřišťového)*, Salix Alba Bark Extract (extrakt z kůry vrby bílé)*, Symphytum Officinale Root Extract (extrakt z kořene kostivalu lékařského), Lactoperoxidase, Benzyl Benzoate**, Benzyl**, Cinnamate**, Cinnamal**, Citral**, Citronellol**, Geraniol**, Limonene**, Linalool**. (zdroj: webshop)

* divoké islandské byliny
** z přírodních esenciálních olejů

Jediné co nám přišlo takové matoucí je cena krému. Když jsme se dozvěděly, že jsme vybrané přes portál blogerky.cz, tak jsme si předvybraly produkty. Krém stál cca 550 Kč (přesné desítky korun už nevím), ale když jsme si krém objednávaly už stál 648 Kč (cca) a nyní koukám, že stojí 570 Kč. Pokud tedy krém chcete (doporučujeme), tak si hlídejte cenu ;)

Celkový dojem z Purity Herbs Shark Cream je skvělý. Krém má sice vyšší cenu, ale opravdu funguje. Jsem ráda, že na svůj ekzém nemusím používat chemii, ale mohu využít tento krém ;)

Děkujeme zastoupení blogerky.cz a firmě CannadermPurity Herbs za poskytnutí produktu k recenzi.

Máte také problémy s ekzémy nebo suchou kůží? Zvažujete koupi? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)