8/12/2016

Rival de Loop Face Mask

Krásný den ♥

péče o pleť je důležitá jak v parních dnech, tak v chladném a mrazivém období v zimě. Už jsem zde psala o několika maskách na pleť a tady je další jejich dávka ;) Tentokrát nás kroky vedly do Rossmanna a v regálu mě zaujala maska Rival de Loop.
Celkem jsme si koupily dva druhy. Líbí se mi na tomto balení, že masky jsou vždy po dvou dávkách a díky tomu ji můžeme vyzkoušet obě.

Rival de Loop intenzivní pleťová maska
Maska slibuje intenzivní péči pro suchou a namáhanou pokožku. Opět najdete v balení dvě dávky a proto můžeme obě testovat.

Vždy masku nanáším po koupání pro celkovou očistu ;) Musím říci, že tato maska trošku pálila na obličeji sice to nějaké době přestalo a pak pleť působila hydratovaně a napnutě, ale maska níže mě neštípala ani nepálila vůbec, proto varuji Vás všechny, co máte pleť hodně citlivou.
Maska má lehce tekutější konzistenci než maska níže, ale na pokožku obličeje se krásně nanáší. Po nanesení maska působí 10 - 15 minut - já nechávám vždy 15 min. a poté ji lze buď vmasírovat do pokožky obličeje, nebo ji otřít vatovým tampónkem (to dělám já), vstřebala se mi asi 1/2 do pokožky obličeje.
swatch Rival de Loop intenzivní pleťová maska

popis produktu

balení 2x8 ml a produkt nese logo Vegan

Inci Rival de Loop intenzivní pleťová maska

Rival de Loop osvěžující hydratační pleťová maska
Hydratační maska obsahuje Aloe Vera a okurky, o kterých se dlouhá léta ví, že pleť osvěží, hydratují a dodají ji potřebné tekutiny. Vedle toho v masce ještě najdete bambucké máslo a mandlový olej, který zaručí dlouhodobou hydrataci.
Po vysprchování jsem si pleť očistila a nanesla na pleť masku. Mohu říci, že mě vůbec neštípala ani nepálila. Masky je jedné dávce dostatečné množství a tak máte možnost nanést na pleť velkou vrstvu masky. Maska má hutnou konzistenci a je neuvěřitelně jemná, hebká a až máslovitá.
swatch Rival de Loop osvěžující hydratační pleťová maska

Nechala jsem ji působit požadovanou dobu a zhruba 3/4 masky se vstřebalo. Zbylou část můžete setřít vatovým tamponkem (to jsem udělala já) a nebo jemně vmasírovat do pleti.

Pleť byla po aplikaci masky pevná a pružná. Na dotek jsem cítila její hydratovanost. Tento pocit sice nevydržel celý den, ale i tak jsme ráda za její vyzkoušení.

Celkově se myslím, že maska mou pleť opravdu hydratovala a dodala ji pevnější a svěží vzhled.
balení 2x8 ml a produkt nese logo Vegan

inci Rival de Loop osvěžující hydratační pleťová maska

Závěrem mohu říci, že "modrou" variantu bych si koupila klidně znovu, ale "červená" mi stačila pouze jednou.

A jaké masky aplikujete na pleť Vy? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)