8/16/2016

Rival de Loop Hydro Booster face mask

Krásný den kočky♥

další článek nesoucí štítek masky je tu. Tentokrát to nebude obyčejná maska, ale bude to maska a la ubrousek.
RIVAL DE LOOP Hydro Booster maska je k dostání v drogeriích ROSSMANN a v balení najdete 1 kus ubrousku, cena se pohybuje do 30 Kč.

Poslední dobou jsem si dost oblíbila zkoušet nové a nové masky. Je to do jisté míry dáno i tím, jak jsou masky balené. Vždy krásně po dvou dávkách nebo jako zde pouze jedna dávka. Díky tomu si nekoupíte nic, co Vám vydrží měsíc a můžete zkoušet nové a nové. A tak jsem tomu udělala i nyní spolu se ségrou jak jinak jsme si ubrousek (dejme tomu, že to může být pracovní název) pořídily.
Maska obsahuje hyaluron a Aloe Vera a slibuje nám 24 hodinový intenzivní efekt. Pokud budete masku pravidelně používat, tak Vám má být nápomocná proti vráskám, které se tvoří díky suché pokožce a tím i snižovat pocit napětí Vaši pokožky.

Maska nadále obsahuje avokádový olej a kakaové máslo, které zaručí hydrataci, hebkost a vláčnost pokožky obličeje.
aplikace Rival de Loop Hydro Booster

Masku nechte působit cca 8 - 10 minut a poté zbytek masky můžete vmasírovat nebo setřít kosmetickým tamponem. Parfemace je příjemná, nasládlá a nijak silná. Opět po sprchování jsem aplikovala masku a nedostavil se pocit štípání ani pálení kolem úst ani kolem očí.

Maska Vám na obličeji nijak nepřekáží kolem nosu má velkou rezervu na to, aby jste si ji přiložili jak potřebujete a mohli jste tak pohodlně dýchat.

Po aplikaci jsem cítila krásný pocit. Pleť byla svěží, hydratovaná, hebká a vypnutá. Trošku mi maska zanechala lepivý pocit, ale nijak mě moc neobtěžoval.
Inci Rival de Loop Hydro Booster

Je to jedna z masek, která Vám dodá příjemný hydratační efekt a pocit mladistvé napnuté pleti. Můžete se podívat na ostatní masky, které budou přibývat zde.

Používáte masky na obličej? Pokud ano, jaké nám doporučujete? :)

4 comments:

  1. Masku jsem nezkoušela, ale vypadá dobře :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě jí zkus, je opravdu skvělá ;)

      Delete
  2. Pěkný článek :) tuto masku jsem nezkoušela, ale měla jsem od nich kosmetické náplasti na černé tečky a byly super :)

    ReplyDelete
  3. Tak děkujeme za radu, nevíš, jak se jmenovala? Černé tečky jsou můj problém ;)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)