8/07/2016

W7 Mini Power Puffs, Eye Brush 03

Krásný den♥

co se týče štětců a různých pomocníků na líčení, jsem otevřená opravdu, ale opravdu všemu. Ale musím se přiznat, že poslední dva roky na aplikaci makeupu a korektoru nepoužívám nic jiného, než "blendery" prostě houbičky. A co se týče štětců, jako správný kosmetický maniak jich nemám nikdy dost a tak bych Vám chtěla dnes představit první dojmy z pomocníků od značky W7. A to budou W7 Mini Power Puffs a štětec na oči číslo 3.
Houbičku na korektor jsem zakoupila na Makeup from London za 99 Kč. Štětec na oči číslo 3 ve stejném obchodě a to za 50 Kč.

Před nedávnem jsem navštívila společně se sestrou prodejnu Makeup from London v Hradci Králové. Je to úžasný obchůdek plný kosmetiky, kterou seženete převážně na internetu. Najdete u nich W7, Revlon, Calvin Klein, Makeup Revolution a mnoho dalších kosmetických firem. My jsme se s Kačkou neudržely opravdu jsme si dopřávaly toho království, co obchůdek nabízí. Mimo jiné mě zaujala značka W7 a právě jejich pomocníci na nanášení makeupu. ;)


W7 Mini Power Puffs
Jako první, co mě zaujala malá houbička na nanášení korektoru pod oči. Já osobně vlastním tu větší houbičku na makeup, ale musím se přiznat, že mám velmi malá očka a ten větší mi prostě nerozetře korektor tak, jak bych chtěla. Prodávají ho ještě v tom větším, ale neříkejte, že tohle není největší roztomilost ukrytá v krabičce.
Malé houbičky na korektor jsou ukryté v průhledné plastové krabičce, kde jsou celkem dva kusy těchto "blenderů" na korektor. Já mám sice tady vyfocený jen jeden (ten druhý už jsem používala a nechtěla jsem Vám ho fotit špinavý).
Houbička je opravdu hodně měkká a i když mám radši ty tvrdší houbičky, tato se díky své struktuře opravdu poddá okolí očí. Jinak je k dostání v jedné barvě a to v takové barbie pink barvičce. 

Jinak co se týče pokynů před aplikací, je dobré houbičku navlhčit či namočit nebo alespoň postříkat fixátorem na makeup. Jak můžete vidět na obrázku níže, houbička se po namočení o trošku zvětší. Já jí po namočení osobně ještě vyždímám, aby zbytečně po aplikaci nestékala voda po tváři.

Už houbičku používám už nějakou tu dobu a korektor se s ní pěkně aplikuje pod okolí očí. Já bych jí možná udělala o trošku tvrdší, protože přeci jen, lépe by se s ní aplikoval zvolený produkt, ale i tak musím říci, že to není propadák. Čistí se taktéž dobře, stačí trochu dezinfekčního mýdla a i když se houbička úplně nevymyje a troška produktu na ní zůstane, je k dispozici Vám sloužit dál.

Štětec na oční stíny, 03
Jako druhého pomocníka na líčení, jsem si koupila štětec na oční stíny, 03. Zaujal mě před tím, než jsem šla k pokladně. Připomínal mi blending brush a já si řekla, že se za padesát korun se nic nestane, když nebude stát za to.
Byl zabalený v plastovém obalu, kvůli ochraně před manipulací při převážení. Když jsem ho vyndala, vykoukl na mě klasický štětec s plastovou rukojetí a syntetickými štětinami. Je provedený v černo žluté barvě, štětiny jsou pak tmavě hnědé. Upřímně jsem se bála, že štětinky budou tvrdé, ale opak byl pravdou a to mě příjemně překvapilo.
Štětec je jemný, hustý a rovný a tak se s ním opravdu dobře rozmazávají oční stíny. Není to žádný zázrak, ale myslím si, že pro začátečníka to bude dobrá volba.

A co Vy? Jaké štětce preferujete? :)

2 comments:

  1. Ta houbička je roztomiloučká, už jsem se na tyto mini houbičky dívala v DMku, ale přišlo mi to zbytečně drahé, značku W7 mám ráda, a štětce mají také fajn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlasím, štětce nejsou k zahození ;) určitě zkus ty houbičky, dvě vyjdou na 90 Kč a to si myslím, že je skvělá cena ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)