9/22/2016

Alterra Sensitive Face Cream and Hydro Eye Cream

Krásný den krásky♥

dnes Vám tu chci představit dva krémy, které nesou značku Alterra. A ano, poslední dobou ujíždíme na přírodnější kosmetice, která neobsahuje parabeny, silikony aj. látky. A proto jsem sáhla v drogerii Rossmann po jejich privátní značce Alterra.
ALTERRA Sensitive Face Cream and Hydro Eye Cream

Celkem jsem si koupila dva krémy z řadu a to krém na obličej a oční krém. Oba mě upoutaly a je prostě musela vyzkoušet. Navíc jejich cenová dostupnost je velmi příznivá. Tak a teď už rovnou konkrétně o obou krémech.

Alterra Sensitive Face Cream
ALTERRA Sensitive Face Cream je k dostání v drogerii ROSSMANN a za 50 ml zaplatíte do 100 Kč.

Tento krém na obličej je neobvykle dávkován jinak než je běžně zvykem, takže nečekejte kalíšek, ale tubu, ze které se krém pohodlně vymačkává a navíc nesaháte přímo do balení krému.
dávkování Alterra Sensitive Face Cream
Příjemný je i fakt, že krém je hrdým držitelem cerfitikátu přírodní kosmetiky NATRUE a Vegan, což je velmi žádoucí, nechci už více zbytečně používat silikony, parabeny atd., ano ve všem to omezit nejde, ale když to jde, tak do toho jdu - JDEME ;)

Krém na sebe upozorňuje, že je sensitive a tak se hodí na velmi citlivou pleť i pro pleť, která je náchylná na alergie, ale je tomu tak opravdu? Upřímně já osobně snesu dost krémů a tento mi nijak nevadí, jen se mi zdá, že po nanesení cítím, že mě krém svírá nějakou dobu.

A opět když dám příklad své mamči, která je hodně hodně citlivá (může jen "modrou" Nivea), tak ta krém moc nesnese a cítí pocit štípání. Tak já nevím.... Přitom je krém jemňoučký, se střední konzistencí a navíc není parfemovaný.
swatch Alterra Sensitive Face Cream

Co se týče hydratace, tak si myslím, že krém toto splňuje dobře. Po nanesení krému cítím pružnost pokožky obličeje a na omak je pleť opravdu hydratovaná.

Chtěla jsem Vám napsat, že celkově krém není špatný, ale jeho opětovnou koupi nezvažuji, protože jsem ho hlavně kupovala kvůli mamce, které naneštěstí nesedí. Ale nějak mi to nedala a článek jsem pouze uložila a nedala publikovat, protože jsem krému chtěla dát prostě ještě možnost a nezatratit něco co je přírodního typu. A můžu Vám říci, že jsem neprohloupila.

Nyní mám krém na sobě jako combo s očním krémem (viz. dole) a cítím se dobře. Na tento podzimní přechod je krém vhodný, ale v zimě to bude chtít něco hutnějšího a mastnějšího. Navíc pro ty, kterým by sedl je také dobré vědět, že krém bojuje i proti vráskám ;)
inci - složení Alterra Sensitive Face Cream

Alterra Hydro Eye Cream
Alterra Hydro Eye Cream je k dostání v drogerii ROSSMANN a za 15 ml zaplatíte do 79 Kč.

Na očních krémech poslední dobou dost ujíždíme a já toužila vyzkoušet opět něco nového, co jsem ještě neměla a je přírodní. A volba padla na Alterra. A už předem Vám mohu říci, že jsem spokojená nejen já, ale i sestra. Konkrétně jsme si vybraly Alterra hydro oční krém BIO hroznové víno a BIO bílý čaj.
dávkování Alterra Hydro Eye Cream

Krém má opět pohodlné dávkování skrze tubičku, a díky tomu je i hygienický. Je čistě bílý a má hustou konzistenci (ne jako máslo, ale je příjemně hustý - nestýká). Parfemace je opět velmi drobná, spíše mizivá.

Krém je sice po vytlačení z tubičky mléčně bílý, ale po nanesení je krásně průhledný. Stačí opravdu malé množství, protože se velmi dobře roztírá. Maličko po aplikaci lepí, ale to je otázka tak pár sekund, než se velmi dobře vstřebá do očního okolí.
swatch Alterra Hydro Eye Cream

Oční krém obsahuje i Pentavitin, který "Obsahuje směs sacharidů, svou stavbou podobných struktuře pleti. Je proto zvlášť vhodný pro anti-aging přípravky, protože pleť ochraňuje a dodává jí vlhkost." (zdroj) a kyselinu hyaluronovou a tak Vám pomůže i proti vráskám očního okolí, které je náchylné jako první.

Mohu říci, že po aplikaci je oční okolí krásně pevné a hydratované. Zmizí Vám i drobné vrásky, protože nedochází k žádnému pnutí. Efekt sice není dlouhotrvající, pokud krém nepoužíváte ráno i večer, to vřele doporučuji. Navíc je to přírodní produkt a tady je dobré vědět, že na účinnost je třeba si chviličku počkat než přírodní látky začnou působit.

Krém ale ubývá velmi pomalu a díky pružné tubičce se ke konci balení dobře vymačkává, protože jde snadno rolovat. Se sestrou nyní dokončujeme první "testovací" balení, které jsme si koupily dohromady a nyní už vlastníme nové dvě tubičky - každá bude mít svoji hydrataci.

Celkově Vám krém poskytne příjemný pocit pevného očního okolí, které je krásně hydratované. Navíc je krém hrdým držitelem certifikátu přírodní kosmetiky NATRUE a má označení Vegan.

inci - složení Alterra Hydro Eye Cream


A slova na závěr? U Face Cream nevím zda bych si ho znovu koupila, ale za to Hydro Eye Cream mě uchvátil a budu ho vedle séra od BIO Bione Cosmetics používat moc ráda (doma už máme každá své nové balení).

A jaké krémy by jste doporučily nám? Máte s těmito krémy také zkušenost? :)

8 comments:

  1. Díky! Tahle veganská značka mě v Rossmanu úplně míjela, což je škoda, protože ty ceny vypadají vážně příznivě :) Určitě se po těchto produktech podívám :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej ;) a napiš nám jak se ti krémy osvědčily ;)

      Delete
  2. určitě, jsou vždy blízko pokladen :) hezky tato řada Hydro hydratuje :) děkujeme ;)

    ReplyDelete
  3. Pekna recenze, od tehle znacky jsem kdysi mela jeden pletovy krem s aloe vera a myslim, ze nebyl spatny, ale uz je to fakt nekolik let. Urcite ale budu muset jeste neco dalsiho vyzkouset :) Z prirodnich kremu na plet mam moc rada treba mandlovy od Weledy, vanilkovo-kokosovy od Ponia a na noc vyzivny Weleda Skinfood nebo oleje od Saloos :)
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
  4. Pekna recenze, od tehle znacky jsem kdysi mela jeden pletovy krem s aloe vera a myslim, ze nebyl spatny, ale uz je to fakt nekolik let. Urcite ale budu muset jeste neco dalsiho vyzkouset :) Z prirodnich kremu na plet mam moc rada treba mandlovy od Weledy, vanilkovo-kokosovy od Ponia a na noc vyzivny Weleda Skinfood nebo oleje od Saloos :)
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé děkujeme za další tipy ;) ten oční krém nám opravdu sedí dobře.

      Delete
  5. Je na čase vyzkoušet novou značku, ten oční krém mě opravdu zaujal :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc Misko ;) doufám, že budeš spokojená ;) klidně nám pak napiš svoje dojmy - budeme jenom rády ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)