9/03/2016

Autumn GIVEAWAY 2016

Krásnou sobotu♥

dlouho tu nebyla žádná GIVEAWAY, co říkáte? A jelikož se pomalu blíží podzim a my Vám ho chceme trochu zpříjemnit, rozhodly jsme se, že uspořádáme soutěž, abychom tak trochu oddálily chladné večery a dny :)

Jako pokaždé (jestli jste u nás v minulosti někdy soutěžili) i tato giveaway bude laděna do určité barvy. Rozhodly jsme se, že jí uděláme neutrální, do hnědých tónů, které nám právě připomínají chladné dny s nastávajícím podzimem.

 A co jsme si tedy pro Vás připravily? 
 Avon Today Tomorrow Always Absolute (vzoreček vůně)
Victoria Beckham Intimately (parfum)
 Essence paletka All About Chocolate
Avon Pressed Powder, Medium
Avon BB 7in1 lak na nehty, Restoring Beige
Přívěsek stříbrný ve tvaru mašličky s řetízkem

Co pro to musíte udělat?
- sledovat nás přes GFC +  facebook / instagram (napište i jména svých účtů pro dohledatelnost)
- být našim českým čtenářem
- odpovědět na otázku, která zní: Co ve Vás evokuje podzim? Máte ho spjatý s nějakými zážitky? :)

Soutěž bude trvat do poloviny září a vítěz bude jen jeden. Giveaway potrvá do 16.9. 2016 do půlnoci.

Soutěž pro Českou republiku.

Veškeré produkty jsme nakoupily do soutěže samy a nebyly nám poskytnuty žádnou kosmetickou firmou. (maximálně děkujeme za finanční podporu blogu rodičům při nákupu produktů do soutěže) :)

Už se těšíme na Vaše odpovědi a budeme Vám všem držet palečky :)

16 comments:

  1. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Podzim ve me evokuje spadane listi a horký čaj s knížkou :-)

    ReplyDelete
  2. Ahojte! Sleduji vás před GFC i FB jako Michaela Machalíková :) Skvělá soutěž plná krásných věcí :) Moc ráda se zúčastním! Podzim je moje nejoblíbenější období! Miluji počasí i oblečení, které můžu nosit :) Nejvíc se mi také líbí barvy, které jsou charakteristické pro toto roční období :)

    můj email: misa.machalikova@seznam.cz
    Mějte se hezky

    ReplyDelete
  3. Sleduji, na Insta @stepanka_t
    email: stepanka.tuckova@seznam.cz
    Podzim je u mě synonymem vůně tlejícího listí, mlžných rán a těšení se na Vánoce. Ráda trávím čas u horkého čaje nebo kávy, zachumlaná s dobrou knihou. Je to takový odpočinkový čas, kdy vzpomínám na všechny zážitky z uplynulého léta. :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj holky,
    Díky za bezva soutěž 😊
    FB. Š. Martinková Bálková
    IG. _bunnysek _
    Na podzimu mám ráda pouze barvy, které umí příroda vyrobit ... vede se zase krátit den, bude chladno. ......už teď se těším se na jaro 😊
    Hezký den,
    Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. Ahoj krásky! V této soutěži máte krásné produkty, již jsem se v katalogu značky Avon dívala na laky z řady BB, ale žádný si zatím neobjednala.. Váš krásný blog sleduji jako Nela Agáta Procházková, přes facebook také jako Nela Agáta Procházková. No a na instagramu jako @cumanelka :) Roční období podzim mám velmi ráda, vždy si vyhraji s outfity ala velká šála, cardigan a kožená bunda :)

    cumanelka@gmail.com

    ReplyDelete
  6. GFC Miška
    FB Miška Pavlíková
    No na podzimu mám ráda ty huňaté svetry, nebo když padá listí :) krásné podzimní večery prostě takovou tu klasiku.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com


    Miska blog

    ReplyDelete
  7. gfc: Simoneta blog
    fb: Simoneta blog
    ig: Simoneta blog
    Na podzimu mám nejraději kaštany a hezké listí na stromech, ale celkově podzim moc nemusím. Mám raději léto.
    Giveaway mě hodně zaujala, neboť je tam můj oblíbený Beckham, který se už nedá pořídit :( Tak si budu držet palce. :-)
    e-mail: simonetablog@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Nějaké extra zážitky na podzim nemám.... Nejradši mám takové ty ještě teplé dny, kdy už je krásně barevné listí, ale sluníčko má ještě trošku sílu.
    FB Markéta Králová
    Insta macu.k
    macu@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Insta: Peti.St
    FB: Péťa Stenzelová
    GFC: Péťa Stenzelová (jinak mi dost trvalo, než jsem odkaz na GFC našla, možná budete mít víc lidí, když ho necháte v menu).
    Mail: p.stenzelova@gmail.com
    Podzim mám hrozně moc ráda, protože je takový jiný - na jednu stranu člověk cítí, jak něco umírá, šustí mu pod nohama listí a vše je takové melancholické. Pak mám ale pocit, že jsem tak nějak blíž přírodě a samotné podstatě všeho, jako by se otevíraly nějaké tajné cesty a já je mohla vidět. Je to hrozně kouzelné období a mám ho moc ráda :)

    ReplyDelete
  10. Podzim mám ze všech období nejraději. Baví mě "podzimní móda", ráda nosím různé svetříky, kabátky, šátky. Evokuje ve mě pohodu, klid, relax v horké vaně plné pěny nebo u oblíbené knížky s teplým čajem. Strašně ráda se na podzim procházím a kochám se barevnými listy, které zdobí stromy a ještě když k tomu aspoň malinko svítí sluníčko, tak je to opravdu nádhera! :-) Navíc mám na podzim i narozeniny, takže hezkých zážitků mám dost. Ceny jsou nádherné, moc bych si přála vyhrát a vyzkoušet je a k tomu to máte také moc hezky nafocené. :-)

    GFC: Klára Svojanovská, Fb: Klárka Svojanovská, Ig: @klarka_svojanovska, e-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Na podzim jsem se narodila, takže je asi přirozené, že je to moje oblíbené roční období. Hlavně kvůli počasí a samozřejmě také kvůli tomu, že zářím začínají v životě nové zážitky ;) Nová škola, nástup do práce, a co teprve přípravy na Vánoce! Také poslední čas v roce, kdy se dá sednou se zmrzlinou ven :D
    Krásně vybraná GA, děkujeme!
    GFC: Aileen A
    FB: Lucia Lucielle
    IG: papamlowcarbpapu
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Na podzimu mám ráda tu barevnost. Chladnější počasí a brzo tmu už tak ráda nemám. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    IG irenkaslovakova
    slovakovairca95@seznam.cz
    Na podzimu mám ráda to, když je ještě hezky svítí sluníčko a pomalu začíná opadávat listí. Mám ho ráda i proto, že ráda nosím vínovou barvu ať už na oblečení nebo i vínový lak na nehty. A tato barva se nejvíce hodí k podzimu.
    Velmi hezká soutěž holky nejvíce mě zaujal parfém a pudr.
    Přeji vám spoustu dalších čtenářů.

    ReplyDelete
  14. GFC: Another Dominika
    FB: Dominika Šebelíková
    IG: another.dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Podzim ve mně evokuje školu, déšť, knížky, filmy, deku, svíčky.. ♥

    ReplyDelete
  15. GFC: A Bloggerka
    IG: ablog___
    mysweetdiary@seznam.cz
    Podzim ve mně evokuje pestrost přírody, svíčky a teplý čaj :)

    ReplyDelete
  16. GFC: A Bloggerka
    IG: ablog___
    mysweetdiary@seznam.cz
    Podzim ve mně evokuje pestrost přírody, svíčky a teplý čaj :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)