9/09/2016

Bione Cosmetics ANTAKNE peeling

Ahoj, krásky ♥

že miluji Bione Cosmetics už víte, ale teď jsem našla dalšího do rodiny a tím je peeling Antakne.
BIONE Antakne peeling na obličej zakoupíte v drogérii Teta. Cena za obsah 200g je 72 Kč.

Ať je léto nebo zima, tak můžete trpět suchou až šupinatou kůží, která Vám znepříjemňuje život nebo Vám ztrpčuje aplikace Vašeho oblíbeného make-upu. Samozřejmě, že proto aby jste sáhly po tomto kousku nemusíte mít jen problémy, ale aplikovat ho můžete i pokud toužíte svou pleť alespoň jednou týdně zregenerovat a zbavit starých kožních buněk.
Můžu Vám zaručit, že tento peeling Vám pleť zaručeně osvěží a zregeneruje. Peeling má silnou mentolovou vůni, protože obsahuje Mentol a Tea Tree a zároveň má krásně světle modrou barvu - mintovou ;)

Peeling je docela hrubý a je doporučován aplikovat ho jen jednou za týden. Nepotřebujete ani vyvinout velký tlak a už cítíte hrubé části peelingu, které pomáhají odstraňovat staré odumřelé kožní buňky a nečistotu.

Pleť mám po aplikaci krásně očištěnou a cítím pocit čistoty. Peeling používám po sprchování zpravidla v pátek nebo o víkendu a nikdy jsem se nesetkala s dráždivým pocitem nebo pálením či štípáním.

Samozřejmě cítíte, že pokožka obličeje je po aplikaci suchá a tak poté nanáším pleťový krém z nějaké řady od Bione nyní mám Canabis, ale v záloze mám už koupený medový se mateří kašičkou, na který se už moc těším.
Pro použití stačí opravdu malé množství peelingu, protože se krásně roztírá.
swatch peelingu aplikace a jemné rozetření

Peeling je vyroben v BIO formulace a tak máte zaručeno, že neobsahuje ropné produkty, silikony, SLES ani parabeny. Někomu to může být směšné, ale já se stále více koukám na složení produktů. Můžu Vám říci, že od té doby netrpím tolik na pupínky v obličeji a jiné neduhy.
Inci BIONE Cosmetics ANTAKNE peeling

Jak jsem psala na začátku článku BIO BIONE Cosmetics jsou u mě jedničkou, mezi nimi ještě sáhnu po Alverde nebo Alterra, které také slibují BIO formulaci a složky z ekologického zemědělství. Navíc všechny tři zmíněné značky jsou velice dobře cenově dostupné a nemusíte nutně dát za krém o obsahu 50 ml několik stovek korun.

Máte také rádi výrobky od Bione Cosmetics? Já je miluju :)

4 comments:

  1. Bione bych ráda vyzkoušela, musím říct že tento peeling vypadá dobře :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej nejen peeling, ale i ostatní produkty ;) například šampony mají velmi dobré ;)

      Delete
  2. Mám smíšenou a citlivou pleť,mě bohužel nevyhovoval :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě mrzí. Je pravda, že ten menthol je dost výrazný ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)