9/28/2016

Douglas haul - NYX,Venus and tester

Krásný sváteční den♥

milujete hauly? Já moc a vždy jsem zvědavá, čím si daná blogerka obohatila buď svůj šatník, byt či kosmetický koutek. Já se dnes zastavím u něčeho, co není tak u mě zvykem a tím je HAUL z parfumerie Douglas.
Nezapomeňte, že DOUGLAS má i svůj e-shop, na kterém najdete nově NYX, The Balm, ale i levnější kousky kosmetiky. 

Určitě, jestli mě sledujete delší dobu tak víte, že já moc v parfumériích nenakupuji. Ne, že by se mi tam nelíbilo (upřímně - komu by se nelíbilo vlastnit nějaký ten dražší kousek) ale teď si šetřím na důležitější věci týkající se mé budoucnosti a tak musí jít "zbytečnosti" stranou. Jakmile jsem se ale dozvěděla, že v Douglas začali prodávat NYX dekorativní kosmetiku, musela jsem si hned něco odnést :D
V Douglas jsem byla asi po třetí v životě a hned první, co jsem hledala byl zmíněný stojan s NYX. Ten jsem hned zmerčila, dokonce byl velký a oboustranný a tak bylo jasné, kam Kačku dotáhnu :D Byla jsem si tak nějak jistá, co bych chtěla vyzkoušet - Lingerie tekutou matnou rtěnku a tak jsem hledala. Po asi miliónech swatches na ruce jsem si jednu vzala a šla jsem si jí setřít ubrouskem, ale ouha, vůbec to nešlo! Naštěstí jsem narazila na hrozně milou, ale nevtíravou obsluhu Douglas, která mi dala asi dva odličovací prostředky a nakonec mě swatches na ruce zbavila :D A na závěr trefně poznamenala: "Vidíte, alespoň víte, že Vám vydrží." :) Poté jsem zaplatila, dostala vzoreček a vzala si ještě pár masek na obličej a samozřejmě si vytvořila svojí zákaznickou kartičku.
klientská kartička, nový magazín plný zajímavých novinek a sleva na příští nákup 15%, která není časově omezená

Venus anti-spot mask - na černé tečky trpíme a za cenu 29 Kč jsme to tam nemohly nechat. Tak jsme si vzaly rovnou dvě a uvidíme. Kdo by se nechtěl zbavit černých teček? Já jich na nose mám třeba hrozně moc.

NYX Lingerie, 02 Embellishment - udělala jsem si asi milión swatches této řady od NYX na ruku, ale tento byl můj první a asi nejoblíbenější. Okamžitě zasychal do matna a vůbec ne nerozmazával. Navíc nešel vůbec z ruky a tak si myslím, že bude super k vodě nebo na teplejší dny, jako voděodolná rtěnka. Tento odstín je zastřená fialová s kapkou hnědé (možná i šedé) a je úplně pecková. Prostě ta, co se teď nosí. Jsem zvědavá, jestli bude stejně pecková, jak vypadá.
swatch NYX Lingerie Embellishment

Daytox Clay Mask - jako vzoreček k nákupu jsem dostala masku s jílem od značky Daytox. Dívala jsem se na stránky Douglas a vypadá to, že se jedná o přírodní kosmetiku. Líbí se mi, že jsem snad poprvé v životě dostala smysluplný vzoreček k nákupu, který mohu opravdu využít a zajímá mě. Maska obsahuje opravdu málo ingrediencí, za to přírodních. Celé balení vyjde na 489 za 100ml.

Já jsem tedy z nákupu v Douglas v Hradci Králové nadšená. Skvělá a milá a hlavně nevtíravá obsluha a ke všemu byly až na pár výjimek testery.

A co Vy? Jaké máte zkušenosti s Douglas a vlastníte něco od NYX? Pochlubte se :)

5 comments:

  1. Já v Douglasu byla jednou a to v Ostravě kdy jsem tam kupovala krémy od essence jinak jsem tam nebyla.
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si ho teď hrozně oblíbila, mají tam nově NYX :) určitě se tam podívej ;)

      Delete
  2. Od Nyxu zatím nic nemám. V poslední době jsem si oblíbila nový Douglas v Palladiu. Je prostorný a mají tam vždy vše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My máme jeden v Hradci a od NYXu určitě zkus jejich Lingerie rtěnky, nejsou drahé a jsou dokonalé ;) slyšela jsem, že Paládko je super :)

      Delete
  3. Ja som síce na prírodnú kozmetiku, ale ten NYX ma parádnu farbu :) Pôjdem omrknúť Daytox, ten nepoznám :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)