9/30/2016

Dtangler Professional Hair Brush

Krásný den kočky♥

dnes přicházím s recenzí na Dtangler Professional Hair Brush, který jsme si se ségrou a mamkou koupily (ano ;) každá máme svůj a stejný). Kartáč se nám strašně moc líbil a tak jsme si ho musely koupit, protože vlastníme Tangle Teezer v "kabelkové" verzi (mějte prosím shovívavost za fotky, které pochází ze začátku blogu :D) a na oficiálních stránkách můžete vidět design všech kartáčů.
DTANGLER Professional Hair Brush je k dostání na parfums.cz a stojí 157 Kč.

Celkově jsme s Tangle Teezer kartáčem opravdu spokojené. Za léta používání se nijak moc nezničil, jen má trošku na kraji ohnuté "štětiny" nebo jak to říci lépe, ale za tu dobu je to běžné opotřebení. Nicméně já ho požívala doma a do kabelky jsem ho postoupila až teď, když už vlastním Dtangler.

A to už stačí na vysvětlenou ;), teď je načase věnovat pozornost krasavci Dtangler. Kartáč je uschován v plastové krabičce a je tak dobře při transportu chráněn před poškrábáním. Existuje sice více barevných provedení, ale prostě zlatá je nejhezčí a padla nám do oka. Já mám i zlatou variantu Tangle Teezeru a jsem spokojená.
Dtangler už mám doma nějaký čas a dávám si pozor, abych ho odkládala na stůj zlatou stranou - nechci aby se štětinky deformovaly a přitom jsem nezaznamenala žádné rýhy, které by mi Dtangler poničily. Z toho soudím, že povrch kartáče je kvalitní.


Při česání s Dtagler kartáčem cítím stejný komfort jako při česání s Tangle Teezer kartáčem. Kartáč je jemný na vlasy a díky tomu, že štětinky jsou pružné, tak "jdou" trošku za vlasem a vyloučí se pocit, kdy si myslíte, že Vám na hlavě nezbude jeden jediný vlas. Navíc ho lze dobře použít jak na suché, tak na mokré vlasy.
Jak můžete vidět, tak kartáč není nijak hustý a vlas tak jemně projde kartáčem bez poškození. Zároveň se velmi dobře čistí. Já doporučuji po každém použití odstranit vlasy z kartáče, protože je pak jeho udržení v čistotě mnohem snadnější a pěkně to vypadá, když Vám z kartáče netrčí spousta vlasů.
Závěrem Vám nemohu než doporučit (za sebe, ale i ségru a mamču) tento kartáč, který krásně a bezbolestně usměrní Vaše vlasy a nestojí jmění - ba naopak, protože v drogeriích jsou kartáče mnohem dražší a mnohdy to jsou velmi nadhodnocené náhražky.

A čím krotíte svou hřívu Vy? :)

8 comments:

  1. Mám podobný kartáč a štětiny stále drží :-)
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu. Žádnou deformaci taky nemáme ;)

      Delete
  2. Replies
    1. To mi povídej ;) zlatá barvička a lesklý povrch ;)

      Delete
  3. Já mám doma tangle teezer compact styler, který nosím všude sebou v kabelce, ale už mám objednaný i tento dtangler, který si nechám doma v koupelně. :-)
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si ho nechala se sestrou a mamčou doma ;)

      Delete
  4. Ja krotím hrivu tiež Tangle Teezerom, mám jeden v normálnej veľkosti a jeden cestovný. Skúšala som aj štetinovú kefu, ale tú je teda peklo čistiť :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangle Teezer jo opravdu super, já ho mám v cestovní verzi a je úžasný ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)