9/01/2016

Ellie Anti-Spot BB Day Cream

Krásný den♥

musím se přiznat, že nejsem moc velký průkopník, co se týče BB Creamu a těchto vymožeností. Jsem spíše zastánce makeupů, protože potřebuji i krytí díky drobným jizvičkám, co mám na pleti. Ale přeci jen jsem si řekla, že bych mohla dát BB creamu šanci a vyzkoušet ho na velmi teplé období v létě. A tak jsem sáhla v mé oblíbené Teta drogérii po Ellie young Anti-Spot BB Day Cream v odstínu fair nude.
ELLIE YOUNG Anti-Spot BB Day Cream je k k dostání v drogérii Teta. Je k dostání ve třech barevných variacích - Fair Nude, Soft Beige a Natural Sand a cena za obsah 50ml je okolo 80 Kč.

Je jasné, že když se jednalo o můj první BB cream, brouzdala jsem v levnějších vodách, co kdyby náhodou to nebyl šálek kávy pro mě. A musím říct, že jsem udělala dobře, viz další řádky recenze.
Co se týče obalu BB creamu, tak ten je v plastové tubičce bílo modré barvy. Musím se přiznat, že tubičky jako u zubních past mám na makeupech a těchto krémech nejraději, protože na rozdíl od pumpičky z tuby dostanete opravdu všechen produkt. Navíc je celý krém zabalený ještě v papírové krabičce, což je vždy příjemný bonus navíc. Víčko je jinak klasické zaklapávající, takže Vás v tomto směru nic nepřekvapí.
BB Cream od Ellie má klasické, zaklapávající víčko

BB Cream od Ellie je k dostání ve třech barevných variacích, které podle mě plně pokryjí každý barevný typ. Já jsem dlouho váhala, jestli vybrat ten první fair nude nebo ten druhý odstín soft beige. Nakonec jsme se s Kačkou rozhodly, že vyzkoušíme ten nejsvětlejší, první, protože se nám zdálo, že má podtón do růžova. A udělaly jsme dobře.
swatch odstínu fair nude

Teď přichází hlavní a zásadní problém a to je konzistence. Ano, tento produkt je sice vhodný a určený pro mastnou pleť a smíšenou, ale nevýhoda spočívá v tom, že obě rozdílné konzistence (krém a samotný pigment) se nespojí. Proto se BB Cream může zdát vodový a poněkud hrudkovitý. A to je bohužel škoda. Na swatch fotce nahoře můžete vidět nepatrné hrudky, které se na BB dělají.
Ellie Young Anti-Spot BB Cream - INCI

A co bych řekla na závěr? Asi zůstanu u svých oblíbených makeupů. BB creamu dám možná někdy v budoucnosti šanci, ale zatím jsem spokojená s makeupy. Co se mi líbí na tomto produktu je, že je Ellie dokonale vystihl odstín (za co mu tleskám) ale konzistence je bohužel nestálá a nespojí se dohromady. 

A co Vy? Doporučili by jsme mi nějaký dobrý BB Cream? :)

8 comments:

  1. Tento jsem nezkoušela, ale pokud chceš ještě zkusit BB, tak doporučuji jedině od Maybelline :)
    Miska blog

    ReplyDelete
  2. Vyzerá fajn, len mne 90% BB krémov a v podstate aj make-upov je tmavých, takže si moc nenavyberám. Ja by som chcela vyskúšať nejaké kórejské BB-čka, tie sú najviac chválené :)

    Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musím souhlasit v tom, že je opravdu těžké najít něco hodně světlého, to si zase v zimě užijeme :D korejských BB se popravdě trochu bojím ani nevím proč ;)

      Delete
  3. To jsem ani nevěděla, že značka Ellie má BB cream.. Já BB crem moc nepoužívám, ale když už, tak mám ráda od Avonu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  4. o znacke som este nepocula cize dakujem za novinku :)
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. zkus jejich pečující kosmetiku, je dobrá :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)