9/13/2016

GoodBye august 2016 - Garnier, Avéne, Syoss, Rimmel, Maybelline, Balea...

Hezký den♥

je to šílené, jak ten měsíc utíká. Už nám začalo září a bohužel se blíží i první podzimní dny, které určitě budou pěkně chladné, cítím to v kostech. Ale co se dá dělat, alespoň dobrá záminka, jak vytáhnout oblíbenou zateplenou bundu nebo křivák.

Dnes Vám představím nové spotřebované produkty z rubriky GoodBye. Jako vždy uvidíte přemíru pečujících produktů, protože v letních dnech jsem hodně trpěla na vysušenou pokožku. A tak se můžete těšit na spoustu tipů co se tohoto týče :)
 Syoss Beauty elixir, olej na suché konečky vlasů - jelikož si vlasy často tepelně upravuji, moje konečky vlasů docela trpí. Proto ráda používám všemožné olejíčky a zábaly na vlasy. Poslední půl roku jsem si oblíbila tento od Syoss, jelikož je mastný, ale vlasy nezatíží a nezmastí. Doporučuji všemi deseti.

Syoss Oleo Rich šampón - ráda ho používám ve velmi teplých dnech právě na hodně vysušené vlasy. Je podobný tomu co miluji od Dove. Obsahuje oleje, ale zároveň vlasy nezatíží. 

Syoss Oleo rich kondicionér - mám ho o ždibec raději, než šampón. Je super i k jiným šampónům a ráda si z něho dělám zábaly, po kterých mám vždy úžasné vlasy, které jdou snadno rozčesat. Taktéž doporučuji.

Balea vazelína na pleť s měsíčkem lékařským - vazelíny všeobecně miluji, protože mě dokáží zbavit suchých míst na pleti a vyživit jí. Já jsem si asi před rokem koupila tuto, od Balea (ano, byla nezničitelná a nedala se vůbec do potřebovat). Já bych si jí ale znovu nekoupila, protože obsahuje ropné složky a ty já moc nepreferuji, co se péče na pleť týče.

Axe Anarchy for her deospray - úžasný deospray, který si budu kupovat neustále dokola. Za prvé krásně květinově sladce voní a za druhé neobsahuje hliníkové soli. Čehož si opravdu vážím a všimla jsem si, že už hodně výrobců deodorantů tohoto využívá. Navíc jsem se po něm nikdy nezpotila, nikdy mě nezklamal. Nejlevněji ho seženete asi v drogérii dm. Stojí okolo 54 Kč.

Schwarzkopf Schauma šampón proti lupům - jako majitelka vlnitých vlasů jako ovečka, trpím hodně na suchou pokožku vlasů. Proto je potřeba občas vyžuít šampónu proti lupům. Já jsem si oblíbila poslední rok tento od Schwarzkopf, který je jedním slovem dokonalý. Lupů okamžitě po dvou umytí zbaví a nechá hydratovanou pokožku hlavy. Já jsem cca před třemi měsíci používala jako zábal, abych se zbavila hnědé barvy na vlasy a hele, pomohlo to. 

 Rival de Loop Hydro Booster, plátýnková maska na pleť - hodně se o ní mluvilo a tak jsme jí chtěly taky zkusit. Seženete jí v drogérii Rossmann opravdu za pár korun a stojí za to. Po otevření si masku rozprostřete na tvář a chvilinku čekáte. Po sundání s obličeje Vaše pleť zůstane úžasně hydratovaná jako po namazání hutným krémem. Opravdu, doporučuji všemi deseti na dehydratovanou pleť.

Barekol EyeLid  - poslední dobou ráda experimentuji s krémy na oční okolí a tento nebyl výjimkou. Navíc jsem poprvé něco zkusila od české kosmetické značky Barekol. Musím říci, že mě zbavila částečně tmavých kruhů pod očima i trochu vrásek. Byla by dokonalá, kdyby neobsahovala ty silikony. Něco mi říká, že i přes tento problém se k ní někdy vrátím.

Garnier micelární voda pro citlivou pleť - když nevím, jakou micelárku si pořídit, vždy spolehlivě sáhnu po této od Garnier pro citlivou pleť. Vše krásně odlíčí i více vrstev řasenky a neštípe a nedráždí jak oči, tak pokožku. Pro mě trefa do černého a i asi po desátém balení jsem se nikdy nezklamala.

Avéne termální voda - já jsem kouzlu termálních vod moc nepropadla, mě to přijde zbytečné a nevyužitelné. Jediný okamžik kdy jsem jí začala milovat byl tehdy, když jsem si před čtrnácti dny spálila na přímém slunku obličej, protože se mi nechtělo jít domů si ho nakrémovat. Popálený obličej mi zklidnila a hydratovala. Jinak nevidím důvod, proč si jí kupovat.

Maybelline Brow Drama, dark blond - používala jsem jí ještě v té době, kdy jsem měla blonďaté vlasy a musím říct, že nchápu proč, když už tehdy na mě byla docela tmavá. Jinak má řasenka na obočí úžasný kartáček, který dosáhne i na nejmenší chloupky a zafixuje je. Já jsem si teď oblíbila ty s transparentní barvou, tak uvidím, jestli se k ní ještě vrátím.

Rimmel Wonderfull řasenka na oči - já jsem si tuto řasenku oblíbila, i když měla větší kartáček a já mám naopak velmi malé oči. Bála jsem se, že se bude obtiskovat, ale opak byl pravdou. Jediná nevýhoda možná byla v tom, že mi připadalo, že hrozně rychle ubývala. Jinak byla senzační a řasy krásně prodloužila a zahustila.

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Vy mi určitě napište, jaký máte názor na termální vody :)

2 comments:

  1. Micelární vodu od Garnier jsem měla a byla v celku fajn :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo taky po ní vždy sahám, když nevím jakou :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)