9/07/2016

Haul parfums.cz - Bione, E-style, Dtangle

Krásný den♥

už tady nebyl dlouho HAUL, nemyslíte? Já si myslím, že ano, tak se půjdeme společně na jeden mrknout :)
Internetový eshop parfums.cz je plný nejen kosmetiky pečující a dekorativní, ale i různých pomůcek vlasových a k líčení. Dají se tam najít nejen kousky z levnějších vod kosmetiky, ale i z dražších značek.

Bione regenerační šampón keratin&panthenol s arganovým olejem (67 Kč)  - zkoušela jsem ho jen párkrát, ale musím přiznat, že jsem s ním opravdu spokojená. Samozřejmě ještě nemohu vynést konečný verdikt, ale zatím to vypadá slibně. Navíc je šampón přírodní a krásně voní. Co mě ale zaujalo na tomto šampónu je to, že velice pění a to neobsahuje SLES. Doufám, že mě nezklame. ;)

Bione regenrační kondicionér keratin&panthenol s arganovým olejem (69 Kč) - taky ho mám jen párkrát odzkoušený a jen mě potvrdil v tom, že se skvěle doplňuje se šampónem. Ještě ale uvidím, jestli bude nadále tak skvělý.

Dtangler (157 Kč) - je k dispozici v hodně barevných provedených, ale já jsem poslední dobou zamilovaná do kombinace zlaté s černou, tak to byla jasná volba. Koupila jsem si ho proto, protože můj asi tři roky starý Tangle Teezer už měl polámané a zohýbané štětinky. Na rozdíl od Tangle  
Teezer má jednotlivé hřebínky daleko více od sebe a připadá mi, že dělá větší objem vlasů. Určitě dám o něm ještě vědět.

Bione micelární pleťová voda Q10 (74 Kč) - hrozně ráda zkouším nové micelární vody a když je od přírodní bio kosmetiky? Tak proč jí nevyzkoušet? Ještě jsem jí nezkoušela ani jednou, tak doufám, že bude stejně skvělá jako jiné pečující produkty od Bione.

E-style Perfect Harmony Palette, 02 Charm (259 Kč) - prolomeny další ledy u kosmetiky, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Nechtěla jsem ale jen ledajakou paletku, ale takovou, jakou doma jen tak nemám. Navíc jsem sháněla nějaké hnědo červené odstíny očních stínů a tak volba jasně padla na 02 Charm. Obsahuje pět stínů, z toho jeden matný, Zatím  je ve stádium zkoušení, tak uvidím, jaká bude. Určitě se těšte na recenzi.
Musím se přiznat, že s Kačkou už mám pár kousků na tomto internetovém e-shopu v košíku a pořád jenom přihazujeme něco dalšího (peněženka zapláče) :D

A co Vy? Máte zkušenosti s internetovým e-shopem parfums.cz? :)

7 comments:

  1. Kartáč jsem kupovala Zdeně v Číně a s držátkem mi připadá asi lepší. Mám i cestovní balení Tangle Teezeru, ale moc cestovní mi nepřipadá :D Šampón jsem měla a myslím, že i tu čistící vodu, kterou jsem si cestou skoro celou vylila :D Nad paletkami od Estyle pořád přemýšlím, tak se těším na recenzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Marťo :)
      taky máme raději ten s držátkem, výhoda toho cestovního je, že má krytku a neníčí se jednotlivé hřebínky :) Jj recenze bude, ale musím se přiznat, že trochu práší, jinak si myslím, že jsou fajn :)

      Delete
  2. Bione bych právě ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě zkus, je to úžasná pečující kosmetika :) jukni do drogérie Teta :)

      Delete
  3. Dtangler mě docela zajímá, jsem proto zvědavá na nějakou recenzi. Přijde, že když má rukojeť, tak vlastně přenáší váhu pryč a opět musí mnohem víc tahat a namáhat vlasy, oproti teezru, kde se tlačilo přesně na střed hřebenu. Prostě šup šup s recenzí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsem si Péťo taky myslela, ale já jsem si ho popravdě řečeno oblíbila více než tangle :) recenze se chystá, neboj se :) já mám třeba hodně husté vlasy, tak mi dělá ještě krásnější objem :)

      Delete
  4. Moc se těším na recenzi paletky od E-style :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)