9/17/2016

In news august 2016

Krásný večer♥

den se se dnem sešel a je to neuvěřitelné, jak utekl další měsíc. Měsíc srpen byl plný výzev s portálem blogerky.cz a tak o novinky nebylo opravdu nouze. Tak se pojďme společně podívat, co nám tento měsíc plný sluníčka přinesl.
 *Priessnitz mazání na žíly a cévy (174 Kč) - nic jsme podobného nikdy nezkoušely, ale jakmile na portálu blogerky.cz se vyskytla tato výzva, chtěly jsme jí zkusit. Já osobně trpím na praskající žilky na nohou a mamka na ty křečové. Krém je příjemně mentolový a úžasně chladí na pokožce ihned po aplikování. Uleví i suché pokožce těla, kterou hydratuje. 

*Cannaderm Atopos (229 Kč) - zatím máme z něho takové smíšené pocity. Krásně voní po konopí. Dostaly jsme ho jako odměnu za recenzi od Cannadermu. Vybraly jsme si zejména tento produkt, protože Kačka trpí na ekzémy na ruce a já na dehydratovanou pokožku. Ekzém to bohužel ještě zhoršilo a na mojí extra suchou pleť to není dostatečné. Jinak ale pleť ani pokožku nedráždí a pro někoho s normální až sušší pletí by mohl být fajn.

*Cannaderm Intime (197 Kč) - jako o pleť, tak i o ostatní části těla by se mělo řádně starat. A o intimní partie obzvlášť. Proto jsme se zapojily opět na blogerky.cz do výzvy s Cannaderm. Trpím na občasné problémy v této partii a tak jsem byla ráda, že mohu zkusit také něco jiného. Intime mycí emulze nebyla špatná, ale v určitých dnech v měsíci (holky vědí), štípal a bylo to nepříjemné. Osobně asi zůstanu u svého oblíbeného Saphorelle. :)

 Alterra Sensitive face cream (cca 100 Kč) - poslední dobou se snažíme na svou pleť a tělo používat kosmetiku, která obsahuje přírodní látky a co nejméně těch ropných a silikonových. Kačka našla v Rossmann drogérii tento krém a musím říci, že není vůbec špatný. Je lehký, hydratuje a vůbec nedráždí pokožku. Já ho nejraději používám na noc, protože se ihned vstřebá a nechá pleť krásně vyživenou.

Alterra Sensitive eye cream (cca 100 Kč) - a ke krému na obličej patří i krém na oči. Ráda s nimi poslední dobou experimentuji a to hlavně s těmi na přírodní bázi. Tento je lehký, stačí ho opravdu maličko a ihned se vstřebá stejně jako pleťový krém stejné značky a druhu. Pomohl mi i s modrými kruhy pod očima. Opět ho naleznete v drogérii Rossmann.

*Purity Herbs Shark cream (583 Kč) - další výhra ve výzvě na blogerky.cz. Opět jsme ho chtěly vyzkoušet, protože jako nositelky suché a šupinkové pleti rády zkusíme všechno. Tento se osvědčil, stačí ho opravdu malinko a pleť dokonale vyživí. Krásně voní mentolovo - sladce a pleť se mi o mnoho zlepšilo. Kačce se zlepšil po něm ekzém. Jestli trpíte na hodně suchou pleť, určitě ho zkuste.

 Balea deospray, višeň (35 Kč) - miluji deospray z dm drogérie značky Balea. Nejen, že mají úžasné vůně ze kterých si vybere opravdu každý, ale navíc opravdu účinkují a neobsahují hliníkové soli. Ještě nikdy se mi nestalo, že by mi mě tento produkt zklamal a selhal. Docela hodně se potím a toto je pro mě jistota.

L´oreal Elseve Double Elixir, bezoplachový balzám (120 Kč) - jelikož si často upravuji vlasy, tak uvítám každou možnost, jak je co nejlépe chránit. Značka L´oreal před nedávnem přišla s novými bezoplachovými balzámy a já jsem hned musela jeden zkusit. Je dvoufázový a zatím jsem s ním spokojená. Tak uvidím.

 Schwarzkopf got2b Guardian Angel (120 Kč) - chtěla jsem zkusit něco jiného, než svůj oblíbený L´oreal ochranu před teplem. Když jsem před necelými deseti lety začala se žehlením vlasů, byl toto první produkt, který jsem si kupovala. Tak jsem si ho po letech koupila znovu a musím říci, že zůstanu u svého oblíbeného L´oreal Hot Liss. Po tomto mám suché a rozlítané vlasy, které vypadají hodně poničeně, už nikdy více.

Lybar Pro Miss lak na vlasy se zeleným čajem (59 Kč) - všeobecně mě řada Pro Miss právě od této značky vyhovuje a tak jsem si pro zajímavost zkusila koupit i tento se zeleným čajem. Ještě jsem ho nezkoušela a tak Vám dám vědět, jak mi bude vyhovovat.

 Makeup Revolution RoseGold rtěnka, Chauffeur (149 Kč) - miluju matné rtěnky a tak když jsem s rodiči Kačce objednávala něco na pinkpanda.cz, nemohla jsem si taky něco neobjednat. Zaujala mě tato rtěnka právě od MR v rosegold balení. Kdo by také odolal? Vybrala jsem si odstín Chauffeur, který je v moderním odstínu ala Kylie Jenner. Jedná se teplejší variaci hnědé s šedivým podtónem. Nakonec se z ní vyklubala krásná rtěnka se sametovým efektem, kterou nosím skoro pořád!

Essence Longlasting Lipliner v odstínu 08, 02, 01 (49, 90 Kč) - mimoto, že Essence společně s Catrice mají vždy dokonalé názvy produktů, které si zamiluje opravdu každý, mají i dobré konturky na rty. Já jsem si vybrala jako první odstín 08 Girl next door, což je hnědá barva s šedivou kapkou a je pro můj barevný typ jako stvořená. Další na řadě byla 02 Sweet Heart, což je teplá, barbie pink růžová a poslední je 01 Ready for red, což je klasická červená. Odstíny jsem si vybírala podle toho, jaké rtěnky nejčastěji nosím. Sice produkt nevydrží celý den, ale má matný finish a co já upřednostňuji je i to, že jsou vysunovací a nemusí se ořezávat. Za mě určitě palec nahoru! Jo a viděla jsem je jen v drogérii Rossmann.

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama 

Líbily se Vám dnešní novinky? Určitě mi napište, co zajímavého jste si koupily Vy :)

2 comments:

  1. Úžasný novinky! :) Spoustu z nich bych chtěla i já sama vyzkoušet, ale teď mám takové zásoby kosmetiky, že si budu muset počkat :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chápu s těmi zásobami :D děkujeme♥

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)